Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Astro Black Cooper S JCW - 34 DEV 20 Project

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Keyifli sürüşler Kerem abi kazasız belasız tadını çıkarırsın inşallah
    Sağol kardesim..

    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Keremim maşallah kardeşim gerçekten aldığımız günden beri aslında projemiz hazırdı , kafada kurulan her şey hayata geçti bence en önemlisi de bu

    Bana kalırsa alınan güç fazlasıyla iyi devir olarak şu an istediğimiz deviri belki dönmüyoruz istersek devir açabiliriz ama bir aracı tune ederken bazı gerçekler de var sonuçta araç cooper s alınan güç daily binilebilir ve risk faktörü minimumda . Hepmiz 300 HP lere dolu dolu binmeye alıştığımız için bazen bu hp ler sana dahi düşük gelebiliyor

    Bu kış çok daha verimli geçicek daha fazla arge yapıcaz gerek mekanik gerek yazılım olarak herkes tüm bilgisini ortaya koyacak bu kış yapılıcak arge gerçekten hafife alınmasın N18 motor kodlu minilerden güç çıkarmak çok zor ken bu kış N18 den ciddi güçler alma hedfimiz var , DOA GP birçok N18 için belki yol gösterici olucak

    Konuyu daha fazla dağatmadan tekrar tebrik ederim harcadğın para emek zamanın karşılığına biniyorsun başarılar kardeşim
    Arenim, parça tedariği konusunda ve bilgi birikiminle verdiğin destek için teşekkür ederim Bro'm
    Artık sponsorumuz olman lazım, etinden sütünden faydalanmalı herkes.. Doğru yol gösterici insanlar gerekiyor, yoksa ne heves kalıyor ne zevk.. Bunu geçte olsa herkes anlamıştır..

    Aslı batubility tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kerem masallah Allah kazasiz belasiz bindirmeyi nasip etsin kalemine kuvvet zevk alarak okudum


    Batuhan Aydoğdu
    Sağolasın beybi

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Aracina proje yapmak isteyenlere yol gosterecek bir konu olmus kekuti eline saglik. Lam ve secden sonra gurur kaynagimiz olabilcek bir arac daha cikti sonunda
    Kisin uzerine gelicek projeyi yazmamissin, suprizini kacirmiyim hic, 300+lik DEV yolda diyim sadece
    Sağol kardesim, pot kırmasan iyiydi

    Aslı FU4885 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cooper S araç sahibi olaraktan çok kışkırtıcı, gıdıklayıcı şeyler yapıyorsunuz
    Kanka açık konuşayım, düzgün ve motor yürüyen konusunda eksiksiz araçlar bunu hakediyor.
    Kaşınmam tuttu, deydi mi.. Sonuna kadar.. Şuan dahada iyi olabileceğini biliyorum, önemli olan kışa kadar bana sıkıntı açmaması ve bunun için hem yazılım hem parça seçimi konusunda çok çabaladık..
    Hayırlısıyla daha da güzel olacak. Önemli olan şey imkan ve psikolojik hazırlık

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kekuticim harika bir paylasım. Dün MINI satış müdür sevgili Kenan Sengül Bey brunch davetimize icabet edemeyecegini yazılı bildirmek yerine daha samimi bir sekilde cep telimden arayarak bildirdi ve kendisinin biraz kafasını şişirdim sonuc olarak kendisi bizim kulübün teknik database olarak cok üstün oldugundan ve güzel araclar yaptıgımızdan haberdar ve anladıgım kadarıyla da mutlu ve bizim kulüp olarak farklı oldugumuzu dusundugunu anladım. Emekleriniz boşa gitmiyor hiçbir açıdan çünkü 2 senede cok guzel bir ekip oturttuk gerek AYN Auto olsun gerek PPR olsun gerek bazen deneye yanıla gerek de kendi know howlarını paylaşan Arene ve emeği geçen hepinize bunca teknik konu çözüm ve Turkiyenin en hızlı MINIlerini bu çatı altında oluşturdugunuz için şahsım adına tesekkur ederim iyi ki varsınız.
    Abim AYN ekibi bu konularda kendini çok geliştirdi. Artık gözleri kapalı şekilde ve en düzgün işçilikle yine yeni bir araç yarattılar.
    AYN ile kan uyumumuz ölümüne, ticaret biter dostluk ölümüne.. Sağolsunlar biz (gerginlere) iyi sabrediyorlar.
    Kendi çapımızda iyi para döktük, gece gündüz emek harcadık, kafa yorduk. ve emeklerimizin karşılığını verebilecek bir yazılım firmasıyla çalışıyoruz. En hızlıyız demiyoruz, ama artık stok turbolu, stok egzantrikli ve NOS'suz hiç bir marka MINI'yi kolay kolay geçemeyecektir. Bizler olduğumuz müddetce
    Açık söyliim, bir R56 ile JET kadar eğlenebileceğimi düşünmüyordum. Şuan benden mutlusu yok
    Ufak tefek iç aksam eksiklerimde bitsin, daha güzel olacak

    Bu arada Kenan Bey'de artık işin ucundan tutsun biraz Kuru kuru olmuo

    Aslı Talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Masallah.Cok emek vermissin cidden. Allah kaza beladan korusun. Gule gule kullan.
    Sağol kardesim, artık biraz güzelleştirme zamanı gelmedimi CM'yi

    Bir yorum yaz:


  • batubility
    yanıtladı
    Kerem masallah Allah kazasiz belasiz bindirmeyi nasip etsin kalemine kuvvet zevk alarak okudum


    Batuhan Aydoğdu

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Keremim maşallah kardeşim gerçekten aldığımız günden beri aslında projemiz hazırdı , kafada kurulan her şey hayata geçti bence en önemlisi de bu

    Bana kalırsa alınan güç fazlasıyla iyi devir olarak şu an istediğimiz deviri belki dönmüyoruz istersek devir açabiliriz ama bir aracı tune ederken bazı gerçekler de var sonuçta araç cooper s alınan güç daily binilebilir ve risk faktörü minimumda . Hepmiz 300 HP lere dolu dolu binmeye alıştığımız için bazen bu hp ler sana dahi düşük gelebiliyor

    Bu kış çok daha verimli geçicek daha fazla arge yapıcaz gerek mekanik gerek yazılım olarak herkes tüm bilgisini ortaya koyacak bu kış yapılıcak arge gerçekten hafife alınmasın N18 motor kodlu minilerden güç çıkarmak çok zor ken bu kış N18 den ciddi güçler alma hedfimiz var , DOA GP birçok N18 için belki yol gösterici olucak

    Konuyu daha fazla dağatmadan tekrar tebrik ederim harcadğın para emek zamanın karşılığına biniyorsun başarılar kardeşim

    Bir yorum yaz:


  • OGZ59
    yanıtladı
    Keyifli sürüşler Kerem abi kazasız belasız tadını çıkarırsın inşallah


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Masallah.Cok emek vermissin cidden. Allah kaza beladan korusun. Gule gule kullan.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Kekuticim harika bir paylasım. Dün MINI satış müdür sevgili Kenan Sengül Bey brunch davetimize icabet edemeyecegini yazılı bildirmek yerine daha samimi bir sekilde cep telimden arayarak bildirdi ve kendisinin biraz kafasını şişirdim sonuc olarak kendisi bizim kulübün teknik database olarak cok üstün oldugundan ve güzel araclar yaptıgımızdan haberdar ve anladıgım kadarıyla da mutlu ve bizim kulüp olarak farklı oldugumuzu dusundugunu anladım. Emekleriniz boşa gitmiyor hiçbir açıdan çünkü 2 senede cok guzel bir ekip oturttuk gerek AYN Auto olsun gerek PPR olsun gerek bazen deneye yanıla gerek de kendi know howlarını paylaşan Arene ve emeği geçen hepinize bunca teknik konu çözüm ve Turkiyenin en hızlı MINIlerini bu çatı altında oluşturdugunuz için şahsım adına tesekkur ederim iyi ki varsınız.

    Bir yorum yaz:


  • FU4885
    yanıtladı
    Cooper S araç sahibi olaraktan çok kışkırtıcı, gıdıklayıcı şeyler yapıyorsunuz

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aracina proje yapmak isteyenlere yol gosterecek bir konu olmus kekuti eline saglik. Lam ve secden sonra gurur kaynagimiz olabilcek bir arac daha cikti sonunda
    Kisin uzerine gelicek projeyi yazmamissin, suprizini kacirmiyim hic, 300+lik DEV yolda diyim sadece


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    İç aksam detaylarını paylaşmadan önce kısa bir rodaj dönemi geçirdik..

    Yaklaşık 700 km kadar yavaş yavaş gezinti yaptık Ayarsızken bile beni heyacanlandırmayı başaran DEV'i Powershop ve MANIC Motorsports'un ellerine teslim ettik..


    3 stage ayarı yaptık.
    A Mode - 236 HP (Standart kullanım diye düşünebilirsiniz..)
    B Mode - 245 HP (Methenol destekli kullanım)
    C Mode - 266 HP (Meth + Toluen destekli kullanımda)



    Hedef 270+ dı ancak, yaz sıcağını göz ardı ettik diyelim. 37 derecelik bir havada ölçüm gerçekleşti ve devir bandımız 6800dd'de bitiyor.
    Bu ayarı yaklaşık 10-15 derecede ölçersek 275 civarı geleceğinden şüphem yok..
    Devir bandı kısık, şuan için risk almamak adına 6800dd'ye kesiciyi koyduk. Bakalım ilerleyen zamanda güncellemeleride yapacağız..

    Konuyla ilgili tüm teknik soruları cevaplandırmaya çalışacağım. İlginize şimdiden teşekkürler, yeni görseller ile tekrar güncelleyeceğim.

    Keyifli forumlar
    En son düzenleyen Kekuti; 29-08-14, 01:36.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    JCW Beyin de takıldı,


    DOAyen kardeşimin hakkı ödenmez, bize toplama aşamasında inanılmaz yardımları dokundu.. (Bebek Kırıntı'da yemek yedi )


    Ve motor işlemleri bitti ☺ Son karemiz..


    Bu esnada elimde olmayan bazı kareler var,
    Kaan işlemlerinin yapım aşamasını paylaşmak istemediği için o kareleri paylaşamıyorum ancak kapak ile ilgili Before/After fotoğraflarını ekleyeceğim..

    AYN Auto ve PPR ekibine motorumu sağlıklı bir şekilde çalıştırdıkları için çok teşekkür ederim..
    İç detaylar birazdan
    En son düzenleyen Kekuti; 29-08-14, 01:28.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı


    Kaan’ın eserinden bir kaç kare ;



    Kapak elimize ulaştıktan sonra, vakit kaybını minimize ettik.. Ramazan, sıcak, oruç demeden ustalarımızla çalışmaya başladık
    Sıfır contamız;


    Pistonların temizlenmiş hali..



    Vezir-i Azam, Adalet King DEV'in üst kapağı parçalarını temizlerken ki Spyshot'ı

    Sıfır OEM Subaplar kullandık, oversize için motor içi yapıldığında yapılacak. Mevcut egzantrik kullanmaya devam edeceğiz.. ☺

    En son düzenleyen Kekuti; 29-08-14, 01:30.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Haziran'da başlayan serüvenimiz, AYN Auto'ya aracı bırakmamla başladı.
    Öncelikle üst kapağı söktük.
    Kapak sökülmesinden bazı kareleri paylaşıyorum..



    Sübaplar üzerinde ciddi kurum ve aşınma vardı. Ayrıca bir iki tanesinde de yamukluk vardı.

    Motorun iç kısmını üst taraftan inceleme fırsatı bulduk. Gömleklerde sıkıntı göze çarpmadı. Gayet temizdi, çiziksiz. Piston üzerinde kurum gördük, ancak temizlendikten sonra sıfır gibi oldu. Tabi alt kısmını göremiyoruz. Ancak kışa kadar bizi çok rahat idare eder diye düşünüyorum.


    ve kapak açıldı, PPR Engineering Kaan Güvenir'e teslim edildi.
    Kapağın yanı sıra yeni gelen JCW Turbo manifold'u ve emme manifoldu da işlem yapılmak üzere Kaan'ın sihirli parmaklarına bırakıldı




    Kaan'ın güzel hediyesi
    En son düzenleyen Kekuti; 29-08-14, 01:04.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Arabayı aldığımda ilk olarak jantları, ayna kapaklarını ve ön tamponu boyatmak istedim.
    Mevcut görüntü zevkime hitap etmediğinden ötürü, Jantlarımı mat siyah, ayna kapaklarını da gövde rengine boyattırdım.

    Ön tampon boyanmadan evvel söküldüğünde, malesef elimizde kaldı. Yapıcak birşey kalmadığından gittik 0 tampon aldık


    Fena da olmadı.
    Ardından stoplarımızı makyajlı stoplara çevirdik. Kablolama işlemleri için AYN Auto Ahmet Ustaya teşekkürlerimi sunarım..

    (egsozu söktüm, o resim şuan yok )


    Dış tarafta istediğim araç görüntüsünü sağladıktan sonra bakımlara yöneldik..
    En son düzenleyen Kekuti; 27-08-14, 23:14.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    bir konu başlattı R56 Astro Black Cooper S JCW - 34 DEV 20 Project

    R56 Astro Black Cooper S JCW - 34 DEV 20 Project

    Yine amansız bir proje ile karşınızdayım

    Malumunuz JET gittikten sonra DEV'i satın aldık. Maddi manevi çöküşüm sonucunda ve biraz psikolojiyi düzeltmeye başlayınca hemen yeni bir projeye başlamamız gerekiyordu. DEV'in ilk aldığımızda bazı eksik gedikler vardı. Çok masraf etmem diye düşünürken, adam etmek için baya bir para harcandı..
    Debriyajdı, volandı jant boyası tampon değişimi vs.. Bu sırada tabiki hafiften parçaları toparlamaya başladım ama yine de bir gergin yaratmaya yetmemişti

    Sonrasında Aren pampam, Recaro'larımı benden habersiz satınca.. Dedik projeye başlıyoruzzzz!! Öncelikle kaynağı yaratan Aren kardeşime teşekkürlerimi sunarım..
    Recarolar gitti ama tüm motor parçaları, yeni turbo, JCW fren kiti vs. derken kapağada girdik. Yazılım meth yakıt falan
    Sonuç ; GERGİN BİR DEV !

    Son güncel parça listem aşağıdaki gibidir;

    Engine
    - JCW Tuning kit
    - JCW Turbo kit (k03s)
    - PPR Engineering Ported Cylinder Head
    - PPR Engineering Ported Intake Manifold
    - PPR Engineering Ported Turbo Manifold (JCW)
    - AEM Intake Kit
    - AEM Meth Kit
    - Alta Intercooler
    - Forge Dumpvalve
    - Forge Blowoff
    - Forge Boost Tube
    - Forge Middle Pipes
    - Iskender Downpipe 76mm
    - Iskender Custom Exhaust 70mm
    - AEM Fuel Pump
    - NGK Iridium (evolutionX) SparkPlugs
    - Motul 5-40
    - K&N Oil Filter

    Drivetrain
    - KW V2 Coilover
    - JCW Big Brake Kit
    - AEM Front Strut Brace
    - Racing Dynamics Rear Strut Brace
    - ALTA 19mm Swaybar
    - ALTA Endlinks (REAR)
    - ALTA Endlinks (FRONT)
    - Goodridge Stainless Brake Lines
    - OZ Ultraleggera 17'' 4x100 Rims
    - Kumho KU36 SemiSlick Tyres - 215/40 R17 (yolda)

    Exterior
    - JCW v2 Bodykit
    - JCW GP2 Diffuser
    - LCI Type Rear Lamp
    - Shorty Antenna

    Interior
    - Sparco EVO2Plus Bucket Seats
    - JCW Alcantara Steering Wheel
    - JCW Carbon El Freni
    - JCW Carbon Vites Topuzu
    - JCW Carbon Kapı Kolu
    - JCW Carbon Direksiyon Logo
    - JCW Shift Light
    - Alcantara Front Dash
    - CravenSpeed Short Shift
    - Innovate WideBand
    - Greddy MultiGauge
    - LCI Tip Siyah Direksiyon Tuşları

    Yapımda emeği geçen ; başta AYN Auto ve Aren Özgür olmak üzere
    - PPR Motorsports
    - Manic Motorsports
    - Hızlı Rektifiye
    - Powershop ekibine sonsuz teşekkürler..

    İyi Seyirler arkadaşlar..

    p.s : Konuyu editleyene kadar kilitliyorum, resim vs. tamamlandığında üzerinde tartışabiliriz
    Aracı ilk aldığım zaman bu haldeydi






    En son düzenleyen Kekuti; 27-08-14, 23:12.
Hazırlanıyor...
X