Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

MINI Challenge Bonnet Scoop Cooling Vent

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    MINI Challenge Bonnet Scoop Cooling Vent

    aklıma takıldı bu ürün acaba faydası ve zararı olabilir mi? fikri olan?

    http://www.tjskl.org.cn/products/cza...pz23c2967.html

    http://www.northamericanmotoring.com...ent-scoop.html

    http://www.northamericanmotoring.com...plained-2.html
    sigpic
    2011 r56 lci Cooper s , jcw v2 body kit , forge dump valve , jcw spark plugs , K&N Air Filter ,m7 Heatshield, Milltek dp+custom ara borular+son susturucu, Eibach pro kit, Alutec Strut Bar, Alta hot side boost tube, Mapped by EcuFast.

    #2
    turboyu biraz olsun sogutur ama acık hava filtreniz varsa ona giden havayı keser eger yoksa problem degil işe yarar cunku MINI Challenge arabalarında kullanılan bir parca.
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    Yorum Yap


      #3
      Acik hava filtresine giden havayi pek k3sicek gibi gorunmuyo sankib

      GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

      Yorum Yap


        #4
        Bu parca yol kullaniminda fark edilmez ben scoopun deliklerinin tumumu actirmistim ayrica hicde ucuz bir parca degil challenge scoop(bence) .m7 hem gorsel hemde dayanim acisindan daha islevsel turbonun isisi scooplarda deformasyona yol aciyor egiltip yamultuyor azicik fiber parca olmasi itibari ile forever m7
        sigpic

        Yorum Yap


          #5
          bu gün replikasını yaptık bnm scoop un bütün delikleri açık ve tam dp ve turboya gelecek şekilde ayarladık. açık hava filtresi kullanmıyorum kullananlara için tamamen havayı kesiyor orası kesin ancak tamamen havanın kesilmesinden kaynaklı bi sorun olur mu acaba diye açtım konuyu. scooptan giren hava direkt olarak dp ve turboya geliyor sogumada faydası olucakmı obd2 ile test etsem anlaşılır mı aynı hava şartlarında?
          sigpic
          2011 r56 lci Cooper s , jcw v2 body kit , forge dump valve , jcw spark plugs , K&N Air Filter ,m7 Heatshield, Milltek dp+custom ara borular+son susturucu, Eibach pro kit, Alutec Strut Bar, Alta hot side boost tube, Mapped by EcuFast.

          Yorum Yap


            #6
            Scoop hakkatwn benim yamuk yumuk olmus hava girisini tamamen acmanin acik filtreede zarari varmidir acaba

            GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

            Yorum Yap


              #7
              kesinlikle tam faydası var zaten alta internet sitesinde scoopu açmadan kullanırsanız güç kaybedersiniz diyor aç sen hiç bişi olmaz en yagmurlu çamurlu havalarda bile sorun olmadı bende zaten su girse hemen buhar olur
              sigpic
              2011 r56 lci Cooper s , jcw v2 body kit , forge dump valve , jcw spark plugs , K&N Air Filter ,m7 Heatshield, Milltek dp+custom ara borular+son susturucu, Eibach pro kit, Alutec Strut Bar, Alta hot side boost tube, Mapped by EcuFast.

              Yorum Yap


                #8
                Ben böyle kullanıyorum ilk zamandan beri
                sigpic

                Yorum Yap


                  #9
                  Kendi sokebilirsem yarin sokucem

                  GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Ben böyle kullanıyorum ilk zamandan beri

                    aynen bnde orjinali çok kapalı zaten...
                    sigpic
                    2011 r56 lci Cooper s , jcw v2 body kit , forge dump valve , jcw spark plugs , K&N Air Filter ,m7 Heatshield, Milltek dp+custom ara borular+son susturucu, Eibach pro kit, Alutec Strut Bar, Alta hot side boost tube, Mapped by EcuFast.

                    Yorum Yap


                      #11
                      bBurak ben Alta varken acmıstım butun delikleri birsey de olmuyor getir yarın Ayn de acarız.
                      LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                      sigpic

                      www.MINIClubTR.com

                      Instagram

                      Yorum Yap


                        #12
                        Yarin ayn desin yani


                        Sent from my iPad using Tapatalk HD

                        Yorum Yap


                          #13
                          OBD2 ile alınabilecek veriler aslında önemli olabilir analiz için.

                          Çok da ucuz olmayan MINI Challenge parçaları ve lojistik maliyetleri de göz önüne alınırsa; İlk etapta DIY çözümlerle deneme yapmak doğru tercih gibi.

                          Öte yandan bence bu parça MINI Challenge araçlarında teknik mühendislik açısından muhakkak bir getiri sunuyordur ancak şehir kullanımındaki Cooper S ve JCW 'lerimizde aynı efektif sonuçları sunamayabilir. MINI Challenge araçları adı üstünde MINI Challenge ( MINI Trophy ve MINI Rush Hour ) serilerinde 1 gün antreman seansı, 1 gün sıralama seansı ve 2 günlük 2'şer bölümden oluşan yaklaşık 12 turluk zorlu mücadele öngördüğünden rekabeti ve mekanik savaşı tahmin edersiniz.

                          Anlık performansın ve anlık dayanıklılığın önemli olduğu bu seriler ve bu serilerin yarış aracı düşünüldüğünde en ufak bir hava akımı düzenleyici parçacık dahi muazzam öneme sahip olabiliyor.
                          Peki ya günlük hayatta? Bu sanırsam bizim yarışçı ruhumuzla doğru orantılı

                          Yorum Yap

                          Hazırlanıyor...
                          X