Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
garantisi devam ediyorsa aracin zorlamakta fayda var, ama diger turlu degisceklerini sanmiyorum sadece kronik diye
o iş çirkinleşir bence Garanti var ama yazılım var egzoz var falan..
Bir ara cam filmi var diye, karterdeki yağlama garanti dışı kalabilir gibi bir cümle kurmuştu aracı kabul eden cocuk sonra bir daha görmedim onu
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
o iş çirkinleşir bence Garanti var ama yazılım var egzoz var falan..
Bir ara cam filmi var diye, karterdeki yağlama garanti dışı kalabilir gibi bir cümle kurmuştu aracı kabul eden cocuk sonra bir daha görmedim onu
hahahaha
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yiğit bu arada RCZ-R ne abi pejo mu ? Öyle bir araba dünya da varmı ya
Var evet 270 hp lik model
Aynı buji E93 M3 de kullanılıyor... Bende önceki sahibi takmış bende elletmedim geçen ayn de açtık baktık bujilere tertemiz dedi kapadık.Şimdilik sorunsuz.
merhaba iyi akşamlar aracımla alaklı ufak bir sıkıntım var. aracımı zorlamadan kullanıyorm park ettiğim zaman motor kaputundan balata yanık kokusu geliyor baskı balataylamı alakalıdır bu durum ? yardımcı olursanız cok sevinirim
Bobin bobin dedik cuma günü bobinleri yaktım iyi mi.. Çok uzun süredir gazlamıyordum dayanamadım biraz bastım sonra bir anda araç titremeye başladı.Ama arıza lambası yanmıyor... Öyle böyle bir gaz yememe değil araba beşiktaş üsküdar motorları gibi oldu pata pata pata.. Hemen çektim sağa... Çekici ayarladım pazartesi Ayn ye gidecekti.. Dün gece uyurken aklıma geldi acaba bobin olabilir mi dedim.. 335 bobin vardı bi sayfa önce yazdım.. Bugun onları çıkardım , tahminimce yıllar takılmamış olan paslı orjinal bobinlerini buldum (cidden paslanmıştı).. Bugun taktım ki araç mis oldu...
Meğer bobinden miş.. Aracın gidişi değişti orj bobinleri takınca.. Demekki diğerleri ölmüş artık... Yüklü araçlarda zamanla bobin ölüyor mu ? Orj bobinler paslandıgına göre baya bi yıllardır takılı imiş 335 bobin... Şimdi orj ile devam edicem gidipte 335 almam sorun yaşamadıgım sürece.. Yinede bu hafta ayn ye gidip bi kontrol ettiricem.
arkadaşlar yaklaşık 15 gündür stok bobin ile kullanıyorum şu ana kadar hiçbir fark yok.Aracım yüklü.Hatta sanki inanmıcaksınız yakıt düştü gibi.. Tabi eski 335 bobinlerim ne kadar bozuktu belki ben aldıgımdan beri aracı kötü durumdaydı bilemiyorum ama stok bobin ile gazlamalar dahil hiçbir sorun yaşamadım henüz.Haber edeyim dedim merak edenlere.
En son düzenleyen DOA29; 10-04-17, 17:41.
Sebep: bold karakter duzeltildi.
arkadaşlar yaklaşık 15 gündür stok bobin ile kullanıyorum şu ana kadar hiçbir fark yok.Aracım yüklü.Hatta sanki inanmıcaksınız yakıt düştü gibi.. Tabi eski 335 bobinlerim ne kadar bozuktu belki ben aldıgımdan beri aracı kötü durumdaydı bilemiyorum ama stok bobin ile gazlamalar dahil hiçbir sorun yaşamadım henüz.Haber edeyim dedim merak edenlere.
yanlış anlaşılmayayım ama bmw 335 bizim araçlardan güçlü diye bobinleri de güçlü ya da uyumlu olacak diye birşey kesinlikle yok, 335 in dump valfini de takabiliriz, demek istediğim yerine oturur, takılır, ancak verim alınamayabilir bu da aynı muhabbet. Bi 335 adı çıkmış gidiyor, diğer aracımda bunun bujisi de adı çıktı, o mantığa göre takmışken m serisinin buji bobinini takalım daha iyi olur , diğer thp aracım 45 bin km de stage 2 setupta methanol kiti de mevcut, oem bobin kullanıyorum sıfır sıkıntı. Eğer yazılımla bobin gidip duruyorsa o yazılımı da değişmeli..
arkadaşlar yaklaşık 15 gündür stok bobin ile kullanıyorum şu ana kadar hiçbir fark yok.Aracım yüklü.Hatta sanki inanmıcaksınız yakıt düştü gibi.. Tabi eski 335 bobinlerim ne kadar bozuktu belki ben aldıgımdan beri aracı kötü durumdaydı bilemiyorum ama stok bobin ile gazlamalar dahil hiçbir sorun yaşamadım henüz.Haber edeyim dedim merak edenlere.
bende bir zaman 335 bobin kullandim cok gereksiz bencede stok bobinle arasinda fark yok.
selamlar herkese konuyu gormuşken bir soru sıkıştırıyım araya
3 ay once 3. silindir bobini hakkı rahmetine kavuştu değiştirdim
fakat içim rahat değil araç stok , dp ve yazılım yapılıcak sıfır set bobin ve buji almak istiyorum 45bin bakımı geldi onlarıda aradan çıkarıyım diyorum nkg falan gordum power shopta tabi hiç fark yok vs yazılarını gordumde
benim derdim güç değilde uzun sure verimlilik 3. silindir bobini kendini bıraktığında 39bin km de idi arabam yani bana bu km lerde sorun çıkarması garip geldi arada istanbul parka vs giriceğimden çart gitsin tekrar bobin al vs uğraşmak istemiyorum
selamlar herkese konuyu gormuşken bir soru sıkıştırıyım araya
3 ay once 3. silindir bobini hakkı rahmetine kavuştu değiştirdim
fakat içim rahat değil araç stok , dp ve yazılım yapılıcak sıfır set bobin ve buji almak istiyorum 45bin bakımı geldi onlarıda aradan çıkarıyım diyorum nkg falan gordum power shopta tabi hiç fark yok vs yazılarını gordumde
benim derdim güç değilde uzun sure verimlilik 3. silindir bobini kendini bıraktığında 39bin km de idi arabam yani bana bu km lerde sorun çıkarması garip geldi arada istanbul parka vs giriceğimden çart gitsin tekrar bobin al vs uğraşmak istemiyorum
konuyu uyandırıyorum. R60 S sahibiyim rcz-r bujisi var bende de. paşaoğlu yazılım kullanıyorum samsun'da en iyi o olduğu için. önceleri problem yoktu, yalnız son 1.5 aydır araba ara sıra avans vuruyor bazen yutkunuyor bazen çatırdıyor neden olduğunu anlayamadık.
daha 5.000km yapmamış bujileri değiştirdim kesilmedi. yakıtı değiştirdim olmadı (shell-opet-bp). yüksek basınç pompası da 1 yıl kadar önce değişti. keza bobinler de aynı 4 ü orj delphi markayla değişti.
mesela dördüncü vitesi uzun aracın manuel modda düşük devirden hızlanmaya başladığımda 3.000 devirlere çıkarken çok hissedilir yapıyor. bazen 70 km civarında sabit giderken de yapıyor. tunap marka yakıt katkısı kullanıyorum 2-3 depoda bir bazen daha seyrek, ara sıra torco oktan artırıcı koyuyorum o halde dahi yapmayı bırakmadı.
aracı da yorarak kullanmıyorum yani hızlanacaksam f1 den vites düşürerek gaza yükleniyorum ya da en az 2-3 dk dinlendirmeden stop etmiyorum vs gibi artık nereden olabileceğini şaşırdığım için en nazik şekilde davranmaya çalışıyorum motor yağını eksik bırakmayın demiş bir arkadaş. motul 300v 5-30 kullandığım için yarım litre gibi eksik mesela.
ecuda arıza kodu olarak 4 silindir de ayrı ayrı SUPER KNOCKİNG hatası veriyor servis yazılımdan dolayı biraz ayarını düşürt diyor, paşaoğluna soruyorum 335 bobin takman lazım diyor. burda yazılanlara istinaden bir şey farketmeyeceğini söylüyorum o da ısrarla dene o bobinin sarılışı farklı vs gibi bi şey söylüyor. iki arada bi derede kaldım.
Aslı painlessly tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
konuyu uyandırıyorum. R60 S sahibiyim rcz-r bujisi var bende de. paşaoğlu yazılım kullanıyorum samsun'da en iyi o olduğu için. önceleri problem yoktu, yalnız son 1.5 aydır araba ara sıra avans vuruyor bazen yutkunuyor bazen çatırdıyor neden olduğunu anlayamadık.
daha 5.000km yapmamış bujileri değiştirdim kesilmedi. yakıtı değiştirdim olmadı (shell-opet-bp). yüksek basınç pompası da 1 yıl kadar önce değişti. keza bobinler de aynı 4 ü orj delphi markayla değişti.
mesela dördüncü vitesi uzun aracın manuel modda düşük devirden hızlanmaya başladığımda 3.000 devirlere çıkarken çok hissedilir yapıyor. bazen 70 km civarında sabit giderken de yapıyor. tunap marka yakıt katkısı kullanıyorum 2-3 depoda bir bazen daha seyrek, ara sıra torco oktan artırıcı koyuyorum o halde dahi yapmayı bırakmadı.
aracı da yorarak kullanmıyorum yani hızlanacaksam f1 den vites düşürerek gaza yükleniyorum ya da en az 2-3 dk dinlendirmeden stop etmiyorum vs gibi artık nereden olabileceğini şaşırdığım için en nazik şekilde davranmaya çalışıyorum motor yağını eksik bırakmayın demiş bir arkadaş. motul 300v 5-30 kullandığım için yarım litre gibi eksik mesela.
ecuda arıza kodu olarak 4 silindir de ayrı ayrı SUPER KNOCKİNG hatası veriyor servis yazılımdan dolayı biraz ayarını düşürt diyor, paşaoğluna soruyorum 335 bobin takman lazım diyor. burda yazılanlara istinaden bir şey farketmeyeceğini söylüyorum o da ısrarla dene o bobinin sarılışı farklı vs gibi bi şey söylüyor. iki arada bi derede kaldım.
bmw 335i bobini kullanmanız mecburi bir durum değil. Fakat her ne kadar bobinler yeni değişmiş olsa bile 1 tanesi arızalı çıkabiliyor. Hatta orjinal diye satılan delphi marka bobinlerin yan sanayi olduğunu da görmüştüm. Aynı hata kodunu bende R56 aracımda alıyordum. Fakat benimki sadece 4. silindir için super knocking hatası veriyordu. Sorun yeni aldığım bobinlerden bir tanesinin arızalı çıkmasından kaynaklandığını fark ettim. Bunu anlamak içinde 4. silindir bobininin yerini sırasıyla değiştirdim. Daha sonrasında bobinleri iade edip yerine orjinal 335i bobini aldım. Fakat dediğim gibi 335 bobin kullanmanız şart değil. Eğer imkanınız varsa sizin bobinleri başka bir araç ile geçici olarak değiştirerek deneyebilirsiniz. Bu sayede sorun bobindenmi değilmi anlamış olursunuz.
Yorum Yap