Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Arkadaslar aracimda su an jcw buji var.Bana bundan baska ne onerebilirsiniz?
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bizim setuplar ile stock buji bile yeterli oluyor, sanırım jcw buji varken başka bir şey bakmaya gerek yok. En azından herkesin kullanıp sorun yaşamadığı bir buji. Diğer seçenekleri kaç kişi kullanıyor ki topu topu, bence jcw ile devam
Neden farkli marka ihtiyaci duydun Talhacim ? Sanayideyim ugra yanima buradaysan.. Ayn auto
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Dorduncu vitesden besinci vitese deviri bitirip gecince patirdama oluyor.bujiden dolayi olabilir diye dusunuyoruz.
Madem buji degisecek ve ben de ztn jcw buji kullaniyorum o zmn baska daha iyi bisey olabilir mi diye merak ettim.
Bu arada ciktim ben sanayiden maalesef.
Aslinda 250 beygir degilken jcw buji kaldiriyodu ama belki artik yeterli gelmiyor.bilmiyorum.
Cikan jcwnin markasi ne ? Beru mu ?
Bobinler 3.35 mi kac km oldu ?
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Marka beru cikmis olabilir.. NGK iyi vazgecme bence..
Eger OKADAnin bujisi varsa dusunulebilir. Ateslemesi var ama pluglardan emin deilim.. bir kontrol et en kotu varsa ona gecis yaparsin
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Aslinda en dogrusu ecufast te dyno uzerinde yukte pat,rdama olan devir bandini sabitleyip bakabilirler
Hayir devir artarken ve tam 4den 5e atman gerekirken oluyor.yani 4un 5000 6500devirinde filan.
Dun baktik ozgunle yolda zaten o dedi buji degisirse hallolur diye.bi ara buji alip tekrar denicez.
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Yorum Yap