Aslında "Bugün aracınız için ne yaptınız?" başlığında anlatacaktım bunu ancak burada yeni bir başlık açarak anlatmanın daha doğru ve efektif olacağını düşündüm.
Amaç: Krom zımparalama ve parlatma
Zorluk: 4/5
Süre: 3 Saat
Sabır: Max++
İhtiyacımız olan ürünler:
- Çelik Tel
- 1000 numara su zımparası
- 600 numara zımpara
- AutoGlym Metal Polish
- Bez
- Maskeleme Bandı
- Gyeon Q2 Rim
Geçtiğimiz aylarda satın aldığım ve henüz takmanın nasip olmadığı R98 Webspoke Jantlarımla ilgilendim bugün
Jantların boyası iyi durumdaydı ancak krom çember kısımları pul pul şekilde dökülmüş ve ciddi şekilde deforme olmuş durumdaydı, ilk olarak bu görseli paylaşayım:
1- Jantlara 3M maskeleme bandı yapıştırarak işe başladım, krom çemberlerle ilgileneceğim için jantların boyasına zımparadan dolayı zarar gelsin istemeyiz..
*Çemberlerdeki deformasyon:
2- Kullanacağım malzemeleri hazırladım:
3- Zımparalama işlemi (inanılmaz bir sabır ve dikkat gerektiriyor, dinlene dinlene yapılması lazım)
4- İnce su zımparasına geçiş:
5- Çelik tel ve metal polish ile zımpara izlerinden arındırılma işlemi:
Bu işlem sonunda pürüzsüz, mat ile parlak arası bir yüzey elde ettim.
6- Son olarak jantları Gyeon Q2 Rim ile seramik kaplama işlemi yaparak malzemenin iyice kemikleşmesi ve yüzeyi parlatması için 12 saatlik dinlenmeye bıraktım.
Sonuç:
Amaç: Krom zımparalama ve parlatma
Zorluk: 4/5
Süre: 3 Saat
Sabır: Max++
İhtiyacımız olan ürünler:
- Çelik Tel
- 1000 numara su zımparası
- 600 numara zımpara
- AutoGlym Metal Polish
- Bez
- Maskeleme Bandı
- Gyeon Q2 Rim
Geçtiğimiz aylarda satın aldığım ve henüz takmanın nasip olmadığı R98 Webspoke Jantlarımla ilgilendim bugün
Jantların boyası iyi durumdaydı ancak krom çember kısımları pul pul şekilde dökülmüş ve ciddi şekilde deforme olmuş durumdaydı, ilk olarak bu görseli paylaşayım:
1- Jantlara 3M maskeleme bandı yapıştırarak işe başladım, krom çemberlerle ilgileneceğim için jantların boyasına zımparadan dolayı zarar gelsin istemeyiz..
*Çemberlerdeki deformasyon:
2- Kullanacağım malzemeleri hazırladım:
3- Zımparalama işlemi (inanılmaz bir sabır ve dikkat gerektiriyor, dinlene dinlene yapılması lazım)
4- İnce su zımparasına geçiş:
5- Çelik tel ve metal polish ile zımpara izlerinden arındırılma işlemi:
Bu işlem sonunda pürüzsüz, mat ile parlak arası bir yüzey elde ettim.
6- Son olarak jantları Gyeon Q2 Rim ile seramik kaplama işlemi yaparak malzemenin iyice kemikleşmesi ve yüzeyi parlatması için 12 saatlik dinlenmeye bıraktım.
Sonuç:
Yorum Yap