Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

S'i yok Turbosu var ?

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    S'i yok Turbosu var ?

    Aracım 2014 model makyajlı countryman all4 . S değil . Aracı aldığımdan beri atmosferik olduğunu bilerek biniyorum . Internette falan da her yerde atmosferik olduğu yazıyor ama bir kaç ay önce bir arkadaş konu açmıştı ondan gördüm merak ettim baktım . Şase numaramı sorguladığımda Cooper S'in motoru çıkıyor N18 kodlu motor gözüküyor .




    Araç turbolu olduğuna göre sizce neden gücü atmosferik olanlarla aynı ? Yazılımla 122 beygirden kaça çıkarabilirim sizce ? Ne gibi modifikasyonlar yapmalıyım araca ? 180-190 beygire kadar çıkmaya gerek yok . 140-150 yeterli çok harcama yapmak istemiyorum yeni araç almayı düşündüğümden
    instagram.com/mertlbozkurt

    '14 R60 - 34 AR 1972
    '15 CLA AMG - 34 MTZ 35

    -Göktürk

    #2
    Yani çok ama çok merak ettiğim bir konu. Neden böyle bir motor seçeneği var ve neden S olmayan versiyonda turbo var.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    Yorum Yap


      #3
      Öncelikle merhaba aracınız S - SD - veya D değil ise turbo olması imkansız çünkü

      Mini Countryman Cooper S ALL4 lerde : yakıt sistemi direkt enjeksiyon hava emiş sistemi Twin-power turbo

      Mini Countryman Cooper 1.6 ALL4 lerde: yakıt sistemi Çok noktadan enjeksiyonlu 4 sildirli

      Mini Countryman Cooper SD 2.0 larda ise : yakıt sistemi Ortakyollu dizel(Commonrail) Hava emiş sistemide Turbo ve Intercooler dır

      bunların dışında zaten başka motor seçeneği yoktur counrtyman da

      Aracınızda turbo olduğuna göre ya S aracınız yada SD olabilir ruhsata yanlış işlenmiş veya noterde satışı alınırken noterdeki şahızlarda bilgisayarda yanlış giriş yapıp ruhsat yanlış basılabiliyor.Şasede sorgulattığınızda yada araç borusan çıkışlı ise şaseyi orada sorgulattığınızda zaten S olduğu çıkacaktır. bence birde oraya sorgulattırın bana ruhsat noterden ötürü yanlış basılmış gibi geliyor
      - 34 KS 1309 2014 cooper S
      - 34 TM 8031 2006 GP
      - 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
      - 34 NOS 33 2003 Cooper S

      Yorum Yap


        #4
        Aracınız TURBO değil, sadece motor kodu ve bloğu aynı.
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #5
          Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Aracınız TURBO değil, sadece motor kodu ve bloğu aynı.
          2. Fotoda açıkça belli aslında turbo olduğu. Çok karmaşık bir durum.


          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Deniz tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            2. Fotoda açıkça belli aslında turbo olduğu. Çok karmaşık bir durum.


            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
            turbo oldugu mu olmadigi mi belli?
            www.haktankeskin.com

            Yorum Yap


              #7
              Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              turbo oldugu mu olmadigi mi belli?
              Turbo olduğu belli bakın;




              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

              Yorum Yap


                #8
                Özür diliyorum.

                Fotoğrafı şimdi gördüm.
                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #9
                  hepimize ilginc geldigine gore konuyu kilitleyip dagilsak mi napsak )
                  yok mu aciklamasi olan?
                  www.haktankeskin.com

                  Yorum Yap


                    #10
                    Satis politikasi geregi urun gaminda her kitleye hitap etmek icin farkli motor secenegi sunmak zorunda, pazarda pazara farkli motor secenegi satisi soz konusu. Amerika pazarinda cilginlar gibi JCW ve Cooper S satarken Ingiltere pazarinda cogunlukla Cooper SD ve JCW satiyor.

                    MINI'ye dair herhangi bir fikri olmayan kisi MINI One alip zehri veriyor bunyeye daha sonra level atlayarak model degisikligine gidiyor. Her kitleye ve her butceye uygun MINI olabilmesi guzel bir strateji. (Turkiye'de cok olabilitesi kalmasa da)

                    MINI Cooper S ile MINI JCW'de cat, orta susturucu vs gibi bir cok parca ortak kullanilirken, MINI Cooper'da bu parcalar farklilik gostermektedir.

                    MINI Cooper Countryman All4'lar LCI versionu ile Turbo'lu oldu. Yazilim ile cok fazla bir yol katedilmeyecektir, cunku standart kullaniciya hitaben gelistirilmis bir motor teknolojisine sahip.

                    Teknik Modlar daha iyi cevap vereceklerdir tabii ki de. Ben de sadece fikrimi belirtmek istedim.



                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    IT'S TIME

                    Yorum Yap


                      #11
                      Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      Satis politikasi geregi urun gaminda her kitleye hitap etmek icin farkli motor secenegi sunmak zorunda, pazarda pazara farkli motor secenegi satisi soz konusu. Amerika pazarinda cilginlar gibi JCW ve Cooper S satarken Ingiltere pazarinda cogunlukla Cooper SD ve JCW satiyor.

                      MINI'ye dair herhangi bir fikri olmayan kisi MINI One alip zehri veriyor bunyeye daha sonra level atlayarak model degisikligine gidiyor. Her kitleye ve her butceye uygun MINI olabilmesi guzel bir strateji. (Turkiye'de cok olabilitesi kalmasa da)

                      MINI Cooper S ile MINI JCW'de cat, orta susturucu vs gibi bir cok parca ortak kullanilirken, MINI Cooper'da bu parcalar farklilik gostermektedir.

                      MINI Cooper Countryman All4'lar LCI versionu ile Turbo'lu oldu. Yazilim ile cok fazla bir yol katedilmeyecektir, cunku standart kullaniciya hitaben gelistirilmis bir motor teknolojisine sahip.

                      Teknik Modlar daha iyi cevap vereceklerdir tabii ki de. Ben de sadece fikrimi belirtmek istedim.



                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Tamda beklenen cevap buydu teşekkürler. Biraz konu dışı olacak ama 1.5 clupman ve countryman 136hp versiyonu da mı bu şekilde turbolu ve 3 silindir ?


                      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Deniz tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Tamda beklenen cevap buydu teşekkürler. Biraz konu dışı olacak ama 1.5 clupman ve countryman 136hp versiyonu da mı bu şekilde turbolu ve 3 silindir ?


                        Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                        1.5 3silindir olan motor secenegi TwinPowerTurbo'ya sahip.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        sigpic

                        IT'S TIME

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Satis politikasi geregi urun gaminda her kitleye hitap etmek icin farkli motor secenegi sunmak zorunda, pazarda pazara farkli motor secenegi satisi soz konusu. Amerika pazarinda cilginlar gibi JCW ve Cooper S satarken Ingiltere pazarinda cogunlukla Cooper SD ve JCW satiyor.

                          MINI'ye dair herhangi bir fikri olmayan kisi MINI One alip zehri veriyor bunyeye daha sonra level atlayarak model degisikligine gidiyor. Her kitleye ve her butceye uygun MINI olabilmesi guzel bir strateji. (Turkiye'de cok olabilitesi kalmasa da)

                          MINI Cooper S ile MINI JCW'de cat, orta susturucu vs gibi bir cok parca ortak kullanilirken, MINI Cooper'da bu parcalar farklilik gostermektedir.

                          MINI Cooper Countryman All4'lar LCI versionu ile Turbo'lu oldu. Yazilim ile cok fazla bir yol katedilmeyecektir, cunku standart kullaniciya hitaben gelistirilmis bir motor teknolojisine sahip.

                          Teknik Modlar daha iyi cevap vereceklerdir tabii ki de. Ben de sadece fikrimi belirtmek istedim.



                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Turbosu olduğu halde teknik özellikleri atmosferikle nasıl aynı olabiliyor peki ?

                          Ve borusan bana bu arabayı satarken neden böyle bir şeyden bahsetmiyor Atmosferik diye turbolu araç satmak nedir ?
                          instagram.com/mertlbozkurt

                          '14 R60 - 34 AR 1972
                          '15 CLA AMG - 34 MTZ 35

                          -Göktürk

                          Yorum Yap


                            #14
                            Noterde yanlışlık vb. öyle bir durum yok . Ön arka tamponlar vb. S değil , normal countryman dışardan . Aracı sıfır şekilde borusandan aldım zaten 2015 başında

                            Şu konuda da başka bir arkadaş yazılımla S civarında hatta S'den yüksek güç elde ettiğini yazdı

                            http://www.miniclubtr.com/forums/sho...s-Art%FD%FE%FD
                            En son düzenleyen MBozkurt; 22-06-17, 14:03.
                            instagram.com/mertlbozkurt

                            '14 R60 - 34 AR 1972
                            '15 CLA AMG - 34 MTZ 35

                            -Göktürk

                            Yorum Yap


                              #15
                              Aslı MBozkurt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Turbosu olduğu halde teknik özellikleri atmosferikle nasıl aynı olabiliyor peki ?

                              Ve borusan bana bu arabayı satarken neden böyle bir şeyden bahsetmiyor Atmosferik diye turbolu araç satmak nedir ?
                              Tabi burada Yetkili Saticiyi temsil eden danismandan kaynakli olarak bir memnuniyetsizlik olusuyor. Ben birsey diyemem bunun icin




                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              IT'S TIME

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X