Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Yazılım Sonrası Şanzıman problemi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Yazılım Sonrası Şanzıman problemi

    Merhaba arkadaşlar 35.000 km’de 2014 model R60 Countryman S all4 aracım var. 2 hafta önce Powershop Baycu dan custom yazılım yaptırdım. Yazılımdan 215 beygir alınabiliyorken 198 beygir alabildik fazlası çıkmadı. Zayıf benzin ve şanzımandan kaynaklı tork sınırlaması sebebiyle olabilir diye düşündük. Yazılım sonrası aracım normal seyirde giderken 2.viteste 2500 devire geldikten sonra (devirde düşüş yada kaçırma tam olarak nasıl denir bilemiyorum) 2300 devire düşüyor ve sonra tekrar üst devirlere çıkıp 3.vitese geçiyor. Bu kaçırma durumu sadece 2.vites 2500 devirde oluyor. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sizce normal mi yoksa yazılım kaynaklı kavramada sıkıntı mı var?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    #2
    tork konvertörlü bi şanzıman olduğundan kavrama vs sıkıntısı yapıcak bişey yoktur diye düşünüyorum fakat şanzımanın kararsızlığı mekanik değilde elektronik olabilir izlenimi yarattı bende super bilgili ve tecrubeli olmadığımdanda tahmin yürütüyorum

    manuel e alıp 1 -2 3 devir bitire bitire gittiğinizde herhangi bir sıkıntı çıkarıyormu vites büyürken?

    Yorum Yap


      #3
      Evet bende elektronik kaynakli oldugunu dusunuyorum ama mekanikse kavrama sikinti yaratabilir. Manuelde ve sport modda yapmiyor.


      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

      Yorum Yap


        #4
        Aslı gakcay tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Evet bende elektronik kaynakli oldugunu dusunuyorum ama mekanikse kavrama sikinti yaratabilir. Manuelde ve sport modda yapmiyor.


        Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
        Şöyle bir durum söz konusu siz motora yazılım atığınızda şanzumana doğal olarak attırmıyorsunuz VAG gurubunda şanzumana ve motora yazılım ayrı atılmasının nedeni bundandır . Şanzumanın yazılımı 1.700 TL iken motor yazılımı 1000 tl lere yapılmakta sadece motora yazılım attırmak buda otomatik şanzuman için yanlış harekettir. Kullanıcılar genellikle motora yazılım atınca durumun bittiğini duşunur ama şöyle söylıyeyım siz motora yazılım attıgınızda benzin püskürtme turbo basınc benzin pompası püskürtme süresi krankların dönmesi pistonların hareketi hepsi bağlı olarak zincirleme devam etmekte attıgınızda da şanzuman bu gücü 192 ye göre gördüğü için motor 215 de olsa ona göre vites değiştirmeye çalışmakta ondanda yaşadığınız durumu yaşamanız normadir. Çoğu kişi zaten şanzumana yazılıma girmez tr 2 yer yapmakta ve yazılım yunanıstandan motor ve şanzuman olarak 2 yazılım olarak gelmekte . Şunuda belirteyım otomatık şanzuman cooper S - JCW lerde sport tuşu motoru ve yürüyen aksamı sport moda almakta şayet şanzumanı onları yapınca S moduna sporta cekmez isenız vuruntular yasayabılırsınız . Bunun için sport tusuna bastıgınızda otomatık Şanzuman kolunu S konumuna getırmenız gerekmektedır. Kısaca Otomatik kavrama motora atılan şanzumanla sengronize çalışmadıgından bu sıkıntıyı cekmektesınız sizin sorununuz Yazılımsal
        - 34 KS 1309 2014 cooper S
        - 34 TM 8031 2006 GP
        - 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
        - 34 NOS 33 2003 Cooper S

        Yorum Yap


          #5
          Cok aciklayici bir yazi tesekkur ederim. Peki bu durum ilerleyen zamanda mekanik sanziman problemine donusebilir mi? Oyle bir durum mumkunse risk almadan orjinal yazilima donmek en mantikli hareket olacak sanirim.


          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

          Yorum Yap


            #6
            Aslı gakcay tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Cok aciklayici bir yazi tesekkur ederim. Peki bu durum ilerleyen zamanda mekanik sanziman problemine donusebilir mi? Oyle bir durum mumkunse risk almadan orjinal yazilima donmek en mantikli hareket olacak sanirim.


            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
            Şöyle belirtiyim kullanırsınız ama şanzuman modunu sürekli S modda kullanmanız gerekmekte buda yakıt sarfiyatı yapacaktır . Normal modda bu yazılım ile kullanırsanız otomatik şanzuman üserindeki seliloit valflerini bozabilrsiniz 6 adet bulunmakta herbiri 700 tl civarıydı enson 5 ay önce aman dikkat ama şunuda solıyeyım il aracım 2014 cooper S LCI ecufeast da 215 hp almıstım sızın yasadıgınız sorunu yasamamıstım bilginiz olsun ıllaha yazılım ıstıyorsanız dıger yazılım fırmalarını deneyebılırınız .

            NOT: Bu arada Powershop u kesinlikle ve kesinlikle kötülemiyorum sevdiğim biyerdir bu arada oarasıda ıyıdır ama dedıgım gibi diger firmalarıda denemenızde fayda var ben memnun kalmıstım ecufeastan bilginiz olsun ondan belirttim .
            - 34 KS 1309 2014 cooper S
            - 34 TM 8031 2006 GP
            - 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
            - 34 NOS 33 2003 Cooper S

            Yorum Yap


              #7
              1 yıldır yazılımlı kullanıyorum fakat şanzıman ile ilgili herhangi birşey yaptırmadım sorunsuz ki jcw otomatik yaptıranlar var , ben yazılımı yapan yerle alakası olduğunu duşunmuyorum

              Yorum Yap


                #8
                Aslı onursumer tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                1 yıldır yazılımlı kullanıyorum fakat şanzıman ile ilgili herhangi birşey yaptırmadım sorunsuz ki jcw otomatik yaptıranlar var , ben yazılımı yapan yerle alakası olduğunu duşunmuyorum
                Karar taktir sizin tabiki ben deneyimlerimi paylaştım hem dsg sanzumani hemde diğer sanzumanalri sokmuş biri olarak heryazilim her araçla uyum sağlayacak durumu malesef olmuyor şans işi diyelim nediyelim

                Yıldızlar arası gezegenden gönderildi .
                - 34 KS 1309 2014 cooper S
                - 34 TM 8031 2006 GP
                - 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
                - 34 NOS 33 2003 Cooper S

                Yorum Yap


                  #9
                  Aslı Tunc Jcw tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Karar taktir sizin tabiki ben deneyimlerimi paylaştım hem dsg sanzumani hemde diğer sanzumanalri sokmuş biri olarak heryazilim her araçla uyum sağlayacak durumu malesef olmuyor şans işi diyelim nediyelim

                  Yıldızlar arası gezegenden gönderildi .
                  1.4 tsi dsg sahibi oldum evet onda doğru olabiliyor fakat

                  tork konvektorlu bi şanzıman minilerdeki haliyle bence gozden kaçan bi detay olmalı yazılım bahanesi ile ortaya çıkmış bir problem bile olabilir

                  Yorum Yap

                  Hazırlanıyor...
                  X