Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

alta billet turbo kit(hazir) veya hibrit turbo(costum)

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    alta billet turbo kit(hazir) veya hibrit turbo(costum)

    Alta billet turbo kit(hazir) veya hibrit turbo(costum) calismalari hakkinda gorusleriniz .Mini r56 s veya jcw icin pistonu, kolu yeterli goruyormusunuz?Bu kitleri methanolle desteklemeli mi? Tabi baslikda yazmadim ama bunlara gt25 ,gt28 leride katalim .Standart Yaglama yeterliligi , Extra turbo manifoldu vs... Forumlarda arastiran arkadaslar bilgilerimizi paylasalim . Kimler neler yapmis ???? Kolay montaj ,al tak ,ayar yaptir kullan tarzimidirlar? Paylasalim buyrun.
    sigpic

    #2
    altanın hiçbirşeyine güvenmiyorum ben.. zamanında kimse birşey bilmezken bi sükse yaptılar hala onu yiyorlar
    pek bilemiyorum r56 ları ama böyle bi projeye giriceksen bence mutlaka alınmalı kol piston seti, daha sonra dayanmazsa geri dönüşü bile olmayacak daha büyük sıkıntılar açabilir..custom yaparım diyorsan seni birisine yönlendirebilirim ayhan.. belki duymuşsundur beyaz renk gt28 li r56 yı.. gt28rs zaten bu hacim ve potansiyeldeki bir motor için en ideal turbolardan biri ki birçok firma da kitinde bunu tercih etmiş sanırım..
    egsoz manifoldu gerekecektir ve downpipe ile egsoz da cabası yağlama yeterliliği derken bildiğim kadarıyla zaten aftermarket yağ pompası yok, ama yağ sıcaklığını kontrol altına almak için oil cooler alınabilir kesin gerekir mi bilemiyorum.. meth kit de alınırsa tabiki verim daha yüksek olacaktır ama zorunlu diye birşey yok

    Yorum Yap


      #3
      Ayhan merhaba, yekta'ya harfiyen katılıyorum altadan iğne iplik alınmaz .

      Ciddi bir projeye kalkışılacak ise ve GT28 RS gibi bir turbo kullanılacak ise kol piston şart . Malum R56 ların kolları serçe parmak kalınlığında , Yekta'nın bahsetmiş olduğu garaj oldukça tecrube sahibi Hakan abi o mini üzerinde oldukça fazla uğraştı en sonunda kendisi satın aldı zaten

      Yalız motor içinde değişikler olmakta birtakım şeylerin yeri değişmekte genleşme tankı filtre vs. gibi ki fabrikadan daha iyi konumlandırmışlar o filtrenin orada ne işi var normalde hala anlamış değilim

      Birde gt28 ayarında bir turbo takıldığında kaputa işlem yapılmakta biraz keslip biçilmekte ufak bir şişirilme işlemi ardındna turbo oturtulmakta Meth. olursa daha iyi olur olmazsada yürür turbo araçlarda oilcooler bence şart yağın ısınmaması her araçta önemli ama aşırı beselemelerde çok daha önemli + olarak R56 ların şanzımanda biraz sorun yaratabilimekte bunun için şanzıman soğutma kiti takılmakta zaten boost egt wide band oil press vs bu saatleri tkaman gerektiğini biliyosun ama minide içerde bu saatler çok kalabalık yaratmakta görsel olarak rhatsız edici ekran var ise HKS camp2 ile işi çözeblirisnde ortalama maliyet yine evc sı ıvırı zıvırı 20000 TL + rahat bulur turbo yapınca birçok ihtiyaç daha da önemli geliyo iyi bir yol tutuş vs gibi ama alta nın kiti gibi bolt on bir kit yerine kafanı rahat ettiricek custom bir çalışma seni daha çok mutlu eder

      Yorum Yap


        #4
        Beyaz miniyi ilk yapildigi zaman incelemistim methanol kiti takiliyordu.Sahsi gorusum turbo manifoldu olsa kaputda kesmeye gerek kalmayabilirdi.Ben zaten cok kullanmiyorum biliyorsunuz .Bu arada sadece soruyorum hem konumuz olsun hem bilgimiz modlara tskler .
        sigpic

        Yorum Yap


          #5
          Elmizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırz Ayhan her zaman ama şahsi fikrimdir kendi araban için düşünüyosan girme ne modlu araba kalp krizi ve bitmek bilmeyen dipsiz kuyu oem forever

          Yorum Yap


            #6
            Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Elmizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırz Ayhan her zaman ama şahsi fikrimdir kendi araban için düşünüyosan girme ne modlu araba kalp krizi ve bitmek bilmeyen dipsiz kuyu oem forever
            Malesef oyle bir dunya var ne zaman ariza yapcak hop diken ustu ama zaten aslinda git , gel ,dene hop ariza yakti hadi yol testi derken ben pes eder satarim .
            sigpic

            Yorum Yap


              #7
              Malesef bunlar yaşanması muhtemel olaylar ve böyle bir aracın setup ının oturması en az 1 sene ama hep içinde bir yerde gazlarken bi kurt düşüyo bir tedirginlik oluyo arabanın yatıığına mı üzülürsün giden emeğe zamana mı harcadığın paraya mı ama seviyoruz yapıca bişey yok

              Yorum Yap

              Hazırlanıyor...
              X