Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Headers sorunsalı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Headers sorunsalı

    Merhabalar arkadaşlar;
    Uzun süredir düşündüğüm ancak cevabını bulamadığım bir durumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Genellikle aracına yüklemeler yapan neredeyse her R53 kullanıcısı öncelikle açık hava filtresi ve headers olarak başlıyor, yani benim gözlemlediğim bu. Headers'ın çok farkettirdiğini kesinlikle yapılması gerektiğinden bahsedenler var vs..
    Şimdi gelelim benim aracıma: %17 sc kasnağı, %0 hafifletilmiş krank kasnağı ve K&N Cai mevcut. Aracımın gidişinden sesinden gaz tepkilerinden gayet memnunum( maşallah ) Ancak böyle bir setup varken de bir headers yapılırsa acaba gerçekten bu setup için faydalı olacak bir ekleme olur mu bunun soru işaretlerini yaşıyorum. Ben pek gazlamayan, günlük normal kullanan biriyim ama yeri geldiğinde de sc sesi gerçekten tahrik ediyor tabi
    Aracımı aldığımda eski sahibi kat iptali yaptırdığını söyleyip katalizörü araçla birlikte vermişti.. Bu şekilde kullandım aracı tanımadığım için de zaten gayet etkiliyordu beni gidişi. Sonrasında kat iptali sebebiyle düşük devirlerde oluşan zırıltı sesinden rahatsız olduğum için one-ball yaptırdım ve ses gerçekten tok ve güzel bir tınıya sahip oldu çok beğendim. Muayene zamanı geldiğinde hiç sıkıntı yaşamak istemediğim için katalizörü taktırayım dedim. Taktırdıktan sonra aracın gaz tepkilerinin gerçekten çok daha iyi olduğunu farkettim. Ses biraz azaldı evet ama katalizörün aracın alt devirlerini böylesine canlandıracağını düşünmemiştim hiç. Ve söktürmedim bu şekilde kullanıyorum artık
    Gelelim headers işine:
    İnternette çok çeşitli ilanlar-seçenekler var. Bunlar arasında en çok kullanılan ve olumlu yorumlar alan seçenek supersprint. En uygunu ise sahibinden.com da 181428568 ilan numarasıyla bir örneğini gönderdiğim cusco replikası olan headers. Bu ilandaki headersı izmirde bir usta 430 TLye yapıyor stokta sınır yoktur diye de bir açıklaması vardı ama şu an bulamadım. Supersprint ile cusco replikası neredeyse tıpatıp aynı ancak arada 1000 TL gibi bir uçurum var. Sırf markalı olsun diye aradaki bu farkı vermeye sizce değer mi? sonuçta iskender ustanında replika ya da custom olarak yaptığı dp'ları kullanan çokça kişi var.
    Dediğim gibi şu an aracımın gidişinden memnunum ancak kaşıntı oldu bu durum biraz Hiç headerslı bir R53 ile deneme yapmadığım kullanmadığım için de etkisi hakkında maalesef bir yorum yapamıyorum.
    Esas sorum ise şu: Sizce headers vay be ii ki de yaptırmışım şimdiye kadar kafam nerdeydi gibi bir tepki verdirir mi adama yoksa eh işte gaz tepkisi iyileşti gibi bir sonuçla mı karşılaşılır? Ses olarak farkeder mi, ses tonu zırıltılı bi ep3 gibi mi olur yoksa tok tarzda bir ses mi çıkar?
    Özetle tecrübeli arkadaşlardan bir headers bilgilendirmesi almak istiyorum biraz uzun oldu farkındayım kusura bakmayın yazdıkça yazasım geldi durumu net anlatabilmek için
    sigpic

    #2
    Iyiki yaptirsaymisim dersiniz kesinlikle. Son susturucu JCW ile muthis sese hakim olursunuz o setupda.
    AMA r53 un bana gore en onemli parcasi icin butceyi yuksek tutun. Ya iskender abiye yada RMWye yuksek meblayi odeyim RMW long tube headers almak verim vericektir.

    Eski aracimda kullandim ve hep tepkisi, hemde sesi sizi oldukca tatmin edecek.
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap

    Hazırlanıyor...
    X