Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Alinik R53 Cooper S
Çöküş
X
-
Gecen ay sirf tas izinden kaputu ve tamponu boyattim.
Aslinda boya degilde macun olcme cihazi lazim bence
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Kaput boyandimi benim aklim karisiyor vallahi
Tost makinesi ile gonderildi
Bir yorum yaz:
-
CRM PERFORMANCE 'den kusursuz mini cooper S
İlan No: 440094996
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...40094996/detay
Arkadaslar araci taniyan varmi? Nasil sizce ?
Bir yorum yaz:
-
Arkadaslar R53 arayisim devam etmekte fakat sadece manuel dusunuyorum
bugun maslakta olacagim
herkese sevgiler
Bir yorum yaz:
-
Hakketten hic bir masraftan kacinmayip para harcadim ben bu makinaya. Doktorrr doktor
)
Tost makinesi ile gonderildi
Bir yorum yaz:
-
Ben gp 2 ye bu yaz gececegim icin aracimi satmayi dusunuyorum ama yarin yada cumartesi bir arkadas gelip bakicak. Valla sanirim turkiyedeki sayili temiz kazasiz belasiz r53 s lerden biri benimki olsa gerek
Tost makinesi ile gonderildi
Bir yorum yaz:
-
Alen abi selamAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardesim simdi gordum hayirli olsun bebis
F30 da hayirli olsun 
sagolasin insallah kismetse 1,5 aya geliyor Mia
F30 icinde cok tesekkur ederim
Bir yorum yaz:
-
Kardesim simdi gordum hayirli olsun bebisAslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]
F30 da hayirli olsun
Bir yorum yaz:
-
Arac ilandan cikmis sanirim satildiAslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterİzmirdeki araç üyemizdi birde buradan mesaj deneyin isterseniz temiz güzel araç
Hayırlısı olsun bebek ve araba için 
Bir yorum yaz:
-
İzmirdeki araç üyemizdi birde buradan mesaj deneyin isterseniz temiz güzel araçAslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAslinda suan ilanda Lacivert bir R53 var sahibine yazdim ama cevap vermedi.. izmirde arac sanirim..
Hayırlısı olsun bebek ve araba için
Bir yorum yaz:
-
Bakalim hayirlisi diyelimAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterİzmirdeki araba güzel duruyor baktım şimdi. Hayırlısı olsun.
Bir yorum yaz:
-
İzmirdeki araba güzel duruyor baktım şimdi. Hayırlısı olsun.Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterO fiyatlara cikabilsem Burc'un araci alirdim kesinlikle:/
Bir yorum yaz:
-
O fiyatlara cikabilsem Burc'un araci alirdim kesinlikle:/Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster3 parça boyalı orj 30k'da falan bir araç var ilanda. Ona da bir bakın istersen.
Bir yorum yaz:
-
3 parça boyalı orj 30k'da falan bir araç var ilanda. Ona da bir bakın istersen.Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAslinda suan ilanda Lacivert bir R53 var sahibine yazdim ama cevap vermedi.. izmirde arac sanirim..
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: