Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 vs. Countryman

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Baktım ama ilan göremedim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    surekli farkli yerden ilana giriyor zaten arac pek anlamadim ben de. bu arada araci su an satan kisi 175e almisti. minide satis rekoru kiran aractir bilgin olsun

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Baktım ama ilan göremedim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    FIM plaka olani diyor kekuti, efsane arac, inanilmaz parca var uzerinde, tabi bi okadar da emegi var arenin. Ve n18den en fazla gucu o arac aldi imkan varsa kacirma derim

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Hic ugrasmayin, SSteki 160tl olan arabayi alin
    150ye birakiolardi.

    Recarosundan frenine aren yapti arabayi, gidin alin hizli CMnin tadi yenmez

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    All4 s kullanan biri olarak ve her ikisini de kullanmış biri olarak ihtiyaçları göz önünde bulundurmak lazım. Ben hala jcw almadığıma hayıflanıyorum. Ama arkadaşların dediği gibi az yükleme ile aynı tadı verir. Alen Bey bu konuştuklarımızı yapmış birisi olarak daha doyurucu bilgi verebilir.

    Dip not: hafta içi şirket aracımı kullanıyorum, hafta sonlarını iple çekiyorum. Keyif ++


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Alırsam suanki aracım kıvamında yüklemeyi dusunuyorum keyifli olur sanırım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Guzel bir yazilimla tadindan yenmez
    Bu arada ben olsam cm almisken all4 alirdim. Tabiki hizlanmada 4 ceker zaman kaybediyor, 2 ceker daha performansli oluyor ama, 4 cekerin artilari, her kosulda gidebilmesi daha cekici bence

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ben 4x4 almani tavsiye ederim. daha eglenceli oldugunu dusunuyorum.
    Keza countrymanden alacagin verim ile otomatik coopers den alacaklarin hemen hemen ayni olur.
    Fakat countrymani hiz olarak degilde jcw lip coiloverla basik falan dusunmelosin

    oyle cok daha fazla eglenecegine eminim
    Baktıgım araclardan birinde jcw lip var cok guzel dururuyor. Manuel olsa nasıl olur?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Countryman jcw dusun bence, eger fiyati okeyse senin icin. Gercekten inanilmaz. Ya da cm s alip bi citir yukleyip jcw tadina getirebilirsin
    Alırsam suanki aracım kıvamında yüklemeyi dusunuyorum keyifli olur sanırım


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Ben 4x4 almani tavsiye ederim. daha eglenceli oldugunu dusunuyorum.
    Keza countrymanden alacagin verim ile otomatik coopers den alacaklarin hemen hemen ayni olur.
    Fakat countrymani hiz olarak degilde jcw lip coiloverla basik falan dusunmelosin

    oyle cok daha fazla eglenecegine eminim

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Countryman jcw dusun bence, eger fiyati okeyse senin icin. Gercekten inanilmaz. Ya da cm s alip bi citir yukleyip jcw tadina getirebilirsin

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Bekliyorum önerilerinizi arkadaslar


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Countryman jcw dusunurdum yerinde olsam, gercekten baya baya iyi

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    bir konu başlattı R56 vs. Countryman

    R56 vs. Countryman

    Arkadaslar merhaba 2010 model cooper s kullanıyorum aracımdan memnunum ama bu aralar değişiklik istiyorum ve countryman s almayı düşünüyorum. All4 ilk tercihim ama içime sinen 4x2 olursa da hayır demem. İkisinide kullanmış arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Şuan aracımdaki ekstralar :
    İntercooler
    Dump valve
    Downpipe
    3 cm yay
    Kule gergisi
    Yazılım ve bunlar gibi bir kac ufak ekstralar mevcut. Tahminim 215 beygir civarında ve ben yol tutuşundan gidişinden oldukca memnunum. Countryman alsam all4 mu daha performanslı 4x2 mi? Ayrıca kendi aracımdan sonra beni cok üzer mi? Cukurlar rahat girip cıkmak istiyorum süspansiyon sistemi nasıl r56 gibi sert mi? Herkese simdiden tesekkurler



    Sent from my iPhone using Tapatalk
Hazırlanıyor...
X