Herkese merhabalar ve iyi forumlar.
Arkadaşlar Adım Deniz .Niğde ilinde ikamet ediyorum yaş 28 ve İnsan kaynakları Uzmanıyım.Hayatımın son 4 yılını İyi bir ALFİSTİ olarak geçirdikten sonra 2011 Model Mito mu Satıp 1 ay önce Mini cooper s aldım. Alfa Romeo konusunda aktif bir rol aldım vede sağ olsun sizden iyi olmasınlar oradaki arkadaşlar çok yardımcı oldular bana. Benim Hepinizden daha fazla yardıma ihtiyacım olduğunu unutmamanız gerekiyor çünkü NİĞDE gibi mahrumiyet dolu bir yerde yaşıyorum Burada yaşayan insanların HOTHACH araba hobisi gibi uğraşları olmayan ve servis ve usta konusunda çok sıkıntı bir şehir olduğunun altını çizmek isterim.
Aracımı tanıtacak olursam
Model : 2011 LCI
Cooper S
Km: 110.000 km
Modifikasyon yok.
Vites: OTOMATİK
Tabi her 2. el gibi bu araçta da sorunlar mevcut vede yardımlarınızı bekliyorum.Öncelikle araç çok bakımsız kalmış.Mersinden aldım aracı kömür gibi hava filtresi çıktı araçtan o derece.Niğdede hava filtresini bulamamla beraber hemen internetten sipariş verip golf 5 in hava filtresini kesip biçip uydurup geçici olarak taktık.
Araç bakımsız olduğundan dolayı ve nasıl masraflar çıkacağını bilemediğimizden satan arkadaşta uğraşmak istememesinden mütevellit aracı bana piyasa şartlarının altında verdi ve al sen uğraş dedi işin açıkcası.tabi öğle müthiş sorunlarda değil.birkaçını sıralayım sizlerin görüşlerinide alayım.İlk 2 sorunumu hallettim diğer sorunları ile görüş bekliyorum
1.sorun sağ tekerlek bilyası uğultu yapıyordu (tekerlek bilyası orjinali alındı şuan değiştirliyor)---Halledildi
2. aldıkta 3 gün sonra 3 nolu ateşleme bobini arıza yaptı ve DELPHİ marka ile değiştirildi --- Halledildi
3. Yağ soğutucusunun oradan terlemeden biraz daha fazla yağ kaçağı var.Şuan ustalar bakıyor. Oringleri kontrol edecekler. Bana bir cvp verecekler bakalım ne çıkacak.Ustanın inş yağ motordan yağ soğutucunun üstüne gelmemiştir dedi.Yoksa motora bakmak gerekecek dedi. bugün bakılıyor inş
4. Araç turboya geçer her 10 turboya geçmenin 6-7 sinde motor ağrıza ışığını yakıyor.Cihaza bağladığımızda aralıklı arıza ve Turbo basınç sensörü hatasını alıyorum.Ustaların görüşü " Müşür ağrızalı olabilir dedi.turbo hortumları yırtık veya kirli olabilir.turbo valfi tam açılmıyor olabilir dedi."şimdi turboyu temizliyor,ek olarak katalitazörü de temizleyecekler. müşür ağrızalı ise hangi müşür bu turbonun üstündekimi altındakimi vs vs bunlar muamma
not: arıza ışığı yandıktan sonra aracı stop eder geri çalıştırıp tekrar turboyu devreye sokarsam hata siliniyor kendi kendine. bu konu hakkında yorumlarınız çok önemli
5. 1. ve 2 viteslerde durmaya yakın yavaşladığımda ayağımı gazdan çekersem veya gaza basarsam buruntu yapıyor araç.çok sert bir vuruntu değil ama yoğun tafikte dur kalklarda can sıkıcı bir durum.Ustalar bugun şanzuman kulakları ve motor kulaklarını kontrol ediyorlar ama pek ihtimal vermediler.Kulaktan olsa her viteste yapar dendi.şansuman yağını değiştirebileceğim bir yer yok.kayseri veya adanaya gidip değiştirebilirim.TAbi yağ değişimi ile geçecekse.aldığım çocuk şamzuman zinciri vs değişti dedi.tabi ne derece doğru orasını bilemem
şimdilik sorunlarım bunlar.Ufak tefek bagajın sadece kumandadan açılması yada anahtardan camları kapatamamam gibi sorunlara bilahare değineceğim bu yazı çok uzun oldu okumamanızdan korkuyorum.
Herkese tekrardan merhabalar .Esen kalın
Arkadaşlar Adım Deniz .Niğde ilinde ikamet ediyorum yaş 28 ve İnsan kaynakları Uzmanıyım.Hayatımın son 4 yılını İyi bir ALFİSTİ olarak geçirdikten sonra 2011 Model Mito mu Satıp 1 ay önce Mini cooper s aldım. Alfa Romeo konusunda aktif bir rol aldım vede sağ olsun sizden iyi olmasınlar oradaki arkadaşlar çok yardımcı oldular bana. Benim Hepinizden daha fazla yardıma ihtiyacım olduğunu unutmamanız gerekiyor çünkü NİĞDE gibi mahrumiyet dolu bir yerde yaşıyorum Burada yaşayan insanların HOTHACH araba hobisi gibi uğraşları olmayan ve servis ve usta konusunda çok sıkıntı bir şehir olduğunun altını çizmek isterim.
Aracımı tanıtacak olursam
Model : 2011 LCI
Cooper S
Km: 110.000 km
Modifikasyon yok.
Vites: OTOMATİK
Tabi her 2. el gibi bu araçta da sorunlar mevcut vede yardımlarınızı bekliyorum.Öncelikle araç çok bakımsız kalmış.Mersinden aldım aracı kömür gibi hava filtresi çıktı araçtan o derece.Niğdede hava filtresini bulamamla beraber hemen internetten sipariş verip golf 5 in hava filtresini kesip biçip uydurup geçici olarak taktık.
Araç bakımsız olduğundan dolayı ve nasıl masraflar çıkacağını bilemediğimizden satan arkadaşta uğraşmak istememesinden mütevellit aracı bana piyasa şartlarının altında verdi ve al sen uğraş dedi işin açıkcası.tabi öğle müthiş sorunlarda değil.birkaçını sıralayım sizlerin görüşlerinide alayım.İlk 2 sorunumu hallettim diğer sorunları ile görüş bekliyorum
1.sorun sağ tekerlek bilyası uğultu yapıyordu (tekerlek bilyası orjinali alındı şuan değiştirliyor)---Halledildi
2. aldıkta 3 gün sonra 3 nolu ateşleme bobini arıza yaptı ve DELPHİ marka ile değiştirildi --- Halledildi
3. Yağ soğutucusunun oradan terlemeden biraz daha fazla yağ kaçağı var.Şuan ustalar bakıyor. Oringleri kontrol edecekler. Bana bir cvp verecekler bakalım ne çıkacak.Ustanın inş yağ motordan yağ soğutucunun üstüne gelmemiştir dedi.Yoksa motora bakmak gerekecek dedi. bugün bakılıyor inş
4. Araç turboya geçer her 10 turboya geçmenin 6-7 sinde motor ağrıza ışığını yakıyor.Cihaza bağladığımızda aralıklı arıza ve Turbo basınç sensörü hatasını alıyorum.Ustaların görüşü " Müşür ağrızalı olabilir dedi.turbo hortumları yırtık veya kirli olabilir.turbo valfi tam açılmıyor olabilir dedi."şimdi turboyu temizliyor,ek olarak katalitazörü de temizleyecekler. müşür ağrızalı ise hangi müşür bu turbonun üstündekimi altındakimi vs vs bunlar muamma
not: arıza ışığı yandıktan sonra aracı stop eder geri çalıştırıp tekrar turboyu devreye sokarsam hata siliniyor kendi kendine. bu konu hakkında yorumlarınız çok önemli
5. 1. ve 2 viteslerde durmaya yakın yavaşladığımda ayağımı gazdan çekersem veya gaza basarsam buruntu yapıyor araç.çok sert bir vuruntu değil ama yoğun tafikte dur kalklarda can sıkıcı bir durum.Ustalar bugun şanzuman kulakları ve motor kulaklarını kontrol ediyorlar ama pek ihtimal vermediler.Kulaktan olsa her viteste yapar dendi.şansuman yağını değiştirebileceğim bir yer yok.kayseri veya adanaya gidip değiştirebilirim.TAbi yağ değişimi ile geçecekse.aldığım çocuk şamzuman zinciri vs değişti dedi.tabi ne derece doğru orasını bilemem
şimdilik sorunlarım bunlar.Ufak tefek bagajın sadece kumandadan açılması yada anahtardan camları kapatamamam gibi sorunlara bilahare değineceğim bu yazı çok uzun oldu okumamanızdan korkuyorum.
Herkese tekrardan merhabalar .Esen kalın
Yorum Yap