Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Demet Akalin in MINIki

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • NDG
    yanıtladı
    Aslı KYH tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Okan kurt a dag kackini ve maganda diyip bir de foruma davet ediyorsun... Nasıl bir özgüven ve yuzsuzluktur bu
    Iste gelsin gorsun isi icabiyla yapsin..

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • KYH
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ben hiiiiiiic rahat duramam




    Sent from my iPad using TapaTalk HD
    Okan kurt a dag kackini ve maganda diyip bir de foruma davet ediyorsun... Nasıl bir özgüven ve yuzsuzluktur bu

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Silmek yok editlemek var burasi ultra ileri demoktarik bir yer wishcim

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Walla PES diyorum. Korkulur senden NDG...

    P.S: Esi gelecek olursa bu konuyu silelim tamam mi?

    Wish

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Allahım sen egosu yuksek insanlara akıl ihsan eyle ya rabbim
    hade bre ordan .. kiskanmayalim kiskanmayalim ..


    Sent from my iPad using TapaTalk HD

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yapacak tabi karsisinda koskoca NDG var .. ne zaman bi laf atsam bana cevap yazar seklim yeter bree


    Sent from my iPad using TapaTalk HD
    Allahım sen egosu yuksek insanlara akıl ihsan eyle ya rabbim

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ya şaka gibisin kızcagız da acıklama yapmıs bir de
    Yapacak tabi karsisinda koskoca NDG var .. ne zaman bi laf atsam bana cevap yazar seklim yeter bree


    Sent from my iPad using TapaTalk HD

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Bikaç kere okudum haberi yanlış mı anladım acaba diye. Kocasına almamış mı bu arabayı niye pespembe barbie arabası gibi yaptırmış

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Ya şaka gibisin kızcagız da acıklama yapmıs bir de

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Ben hiiiiiiic rahat duramam




    Sent from my iPad using TapaTalk HD

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    bi kere baslik yanlis kadin bunu o dag kackini maganda tipli kocasina almis .. neyse plakayi iyi belledm flyer vermem hayatta ustelik bi de yanasir hay sizin zevkinize kopek isesin derim.. Peeeeeh!


    Sent from my iPad using TapaTalk HD
    Hahahahahahahahahhaah olmassa bi buluşmaya davet et bizim aşil işer arabasına

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    bi kere baslik yanlis kadin bunu kocasina almis. neyse plakayi iyi belledm flyer vermem hayatta ustelik bi de yanasir hay sizin zevkinize kopek isesin derim.. Peeeeeh!


    Sent from my iPad using TapaTalk HD
    En son düzenleyen NDG; 25-11-12, 22:22.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Bu nasıl bir cirkinliktir yuhhhh diyorum
    O dodikler heleki 56 kasaya 53 Janti berbat ötesi jantlarimdan dolayı renginden dolayı kendi arabama çingene arabası diyorum daha beterleri varmış

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    R59 la Kaan kardesimiz imaji yukselticek gibi duruyor aklindakileri anlattida, etkilendim

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Wishim döverim de severim de valla böyle anlamazsın işte :=) R59 bana versinler marka imajını baştan yazarım

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X