Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Neyse Demet Hanim hayirli olsun. Biz yinede Yasemin Ergene'yi uye yapmaya calisalim.
En azindan spoke cant nasil cirkinlestirilebilinir bunu gorduk, onlem alacaz.
Forumsal mesaj verelim; bir tek sorun Mini'lerimizin coook spor, pahali ve zengin oyuncagi gibi lanse edilmesi, basinda en ufak kazanin gereksiz marka verilmesi ile dillendirilmesi... Bir nevi yuruyen tabut imaji yapilmasi ki buna uzuluyorum.
Keske marka reklami icin anlasma yapilip R58&59 Cabrio ve Roadster verilen unluler basinda daha cok cikabilse...
Wishtoparlamayacalistiman


ama kabul etmek lazim cidden sınırları zorlamış 
Bir yorum yaz: