Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Demet Akalin in MINIki

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Wishim sana Giovanni S alsak onunla 70 le gitsen daha mı iyi olurdu yani en azından adam cooperla keyif yapıyor diyoruz 'S' e eziyet etmekten iyidir
    Dovdun mu sevdin mi anlamadim. Yerdin mi ovdun mu ona da bisi diyemem. :-)

    Neyse Demet Hanim hayirli olsun. Biz yinede Yasemin Ergene'yi uye yapmaya calisalim.

    En azindan spoke cant nasil cirkinlestirilebilinir bunu gorduk, onlem alacaz.

    Forumsal mesaj verelim; bir tek sorun Mini'lerimizin coook spor, pahali ve zengin oyuncagi gibi lanse edilmesi, basinda en ufak kazanin gereksiz marka verilmesi ile dillendirilmesi... Bir nevi yuruyen tabut imaji yapilmasi ki buna uzuluyorum.

    Keske marka reklami icin anlasma yapilip R58&59 Cabrio ve Roadster verilen unluler basinda daha cok cikabilse...

    Wishtoparlamayacalistiman
    En son düzenleyen WISHMAN; 21-11-12, 12:17.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Wishim sana Giovanni S alsak onunla 70 le gitsen daha mı iyi olurdu yani en azından adam cooperla keyif yapıyor diyoruz 'S' e eziyet etmekten iyidir

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Bi de duz cooper almislar, peh, kiziyorum bole parasi olupta harcamayana anacigim....

    P.S: Giovanni gizli chargerli... gsm charger, bluetooth charger, walkietalkie charger, gps charger = supercharger

    Wishchargerman

    Bir yorum yaz:


  • KYH
    yanıtladı
    Çirkin mini yoktur. Az alkol vardır bir iki duble patlat bak yavaş yavaş güzellesecek ama kabul etmek lazim cidden sınırları zorlamış

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    bir konu başlattı Demet Akalin in MINIki

    Demet Akalin in MINIki

    Ya bu kadar mi zevksiz olunur

    http://www.hurriyet.com.tr/magazin/m...i/21969659.asp
Hazırlanıyor...
X