Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
eyw teşekkürler nazar oluyorda bitmedi şu nazarlar heryerinde bir nazar var , şundan asıcam ayanaya anca bu keser
hahahahaaha
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Oncelikle 215/45/18 lastiklerimi 215/40/18 le degistirmeyi dusunuyorum saha sonra arkalari pres onleri coilover yapmayi dusunuyorum lastik konusunda yardimi olabilcek arkadaslara simdiden tesekkur ederim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
amortisor hakkindaki dusuncenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum. cok sagliksiz bir uygulama. alicaksaniz guzel bir markanin coiloverini veya yayini alin. caninizdan onemli degil hicbirsey.
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yayı preslettiğiniz zaman, yayın bir kısmını elastikten plastik deformasyona sokuyorsunuz ve kırılma ihtimalini zirveye çıkartıyorsunuz. Tavsiyem, üstüne para verilse kabul edilmemesi yönünde olur
Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Yayı preslettiğiniz zaman, yayın bir kısmını elastikten plastik deformasyona sokuyorsunuz ve kırılma ihtimalini zirveye çıkartıyorsunuz. Tavsiyem, üstüne para verilse kabul edilmemesi yönünde olur
Ben arkalari ellemiyim en iyisi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yuruyen aksamda yapilicak degisikliklerde yay presletmek yada yayi kestirmek gibi durumlar bence cok tehlikeli olucaktir olur olmadik yerlerde beklenmeyen tepkiler olsun sacma sapan ziplamalar olmasi kacinilmaz bence iyibir markanin yayi veya coilover dusunmelisin nacizane fikrim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Çok güzel bu kombinasyon , komple bir markanın coiloverını almanızı tavsiye ederim. Hem kullanımınıza göre yükseklik ayarı istediğiniz zaman yaparsınız hem de çok güvenli olur.
Sent from my iPhone using Tapatalk
34 V 1271 / 2012 R56 Midnight Black JCW
34 JZ 9538 / 2011 R56 Midnight Black JCW
34 DEN 22 / 2004 R50 Chili Red Cooper
34 NE 0782 / 2014 R58 Spice Orange Coupe S
Deri recaro koltuklara haftasonu temizliği ve bakımı yaptım. Rengi kendine geldi koltukların
[ATTACH]7885[/ATTACH]
Abi rengi acilmis resmen ya
Sent from my iPhone using Tapatalk
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Oncelikle 215/45/18 lastiklerimi 215/40/18 le degistirmeyi dusunuyorum saha sonra arkalari pres onleri coilover yapmayi dusunuyorum lastik konusunda yardimi olabilcek arkadaslara simdiden tesekkur ederim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bence presleme konusundan vazgeçin coil almak en mantıklısı tabiki bunun yanında daha uygun fiyatlara spor yay takmak preslemeye göre çok çok mantıklı. Görselden daha fazla sağlığınız önemli
Yorum Yap