Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Naber yaa Ocak 2016 :)
Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
-
F kasa da s ve jcw cok farklı durmuyor ya keskin bir görünüm farkı yok r56 da olduğu gibiAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterf56 mi geliyor yokssaaaaaa
Valla bayildim ya coil ne guzel göstermiş Arabayi.
Kanka zaten f alacagim bu saatten sonra.
Cabrioyu bekliyoruz Ndg ile bir ona bakalım sonra yolumuzu çizeceğiz
Bir yorum yaz:
-
f56 mi geliyor yokssaaaaaaAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBayildimmmmmm
Bir yorum yaz:
-
BayildimmmmmmAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göstersiyaha siyah seritsiz basik cok iyi olmamis mi ya! s falan bile oluyo yani jcwye gerek yok
[ATTACH]7036[/ATTACH]
Bir yorum yaz:
-
siyaha siyah seritsiz basik cok iyi olmamis mi ya! s falan bile oluyo yani jcwye gerek yok
Eklenen Dosyalar
Bir yorum yaz:
-
Şeritsiz brg veya füme gibi bi rengi var ya ondan 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Seritliii seritlii!!!Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBen şeritli olanı daha cok begendim daha asi duruyor bence
Seritliyi daha cok begendim. Ama ben bu rengi pek begenmiyorum ya.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
hahahhadhaAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYanlis yazmisim ya şeritsiz yazacaktım ben hahaha
Bir yorum yaz:
-
Yanlis yazmisim ya şeritsiz yazacaktım ben hahahaAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhahaha ben hallederim o kismi bana birak

Bir yorum yaz:
-
hahaha ben hallederim o kismi bana birakAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoa duydunmu,banlatıyor beni.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Doa duydunmu,banlatıyor beni.Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBiri bu Adami banlasin
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: