Çok geçmiş olsun abi
D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Naber yaa Ocak 2016 :)
Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
-
Teşekkürler Musa abim.
Ahahaha teşekkürler Ahmet'im benim arabada hiç birşey yok çok şükür.
Valla iyiki kalmamış gözün,ona vursaydık yemiştik naneyi.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Abi çok geçmiş olsun, sende bisey yoktur umarim ufak bir dokunmaya benziyor senin araca bakinca. Ben dün o makinayi dün etilerde gordum gözüm mü kaldı dedim yazını okumadan 😂Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBugun ne varsa geldi başıma,neyseki çok fazla birşey olmadan atlattık,çok şükür.
Önce kemer uygulamasından cezayı yedim.

Sonrada E5'de ufak bir kaza geçirdim,neyseki benim arabada hiç birşey yok.


Neyseki tek tesellim bu makinenin sadece vurduğum arabanın önünde olmasıydı.


Ocak ayını bu şekilde kapatmış olduk,Allah hepimizi daha beterlerinden korusun.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Amin kardeşim Allah beterinden saklasınAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBugun ne varsa geldi başıma,neyseki çok fazla birşey olmadan atlattık,çok şükür.
Önce kemer uygulamasından cezayı yedim.

Sonrada E5'de ufak bir kaza geçirdim,neyseki benim arabada hiç birşey yok.


Neyseki tek tesellim bu makinenin sadece vurduğum arabanın önünde olmasıydı.


Ocak ayını bu şekilde kapatmış olduk,Allah hepimizi daha beterlerinden korusun.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Bugun ne varsa geldi başıma,neyseki çok fazla birşey olmadan atlattık,çok şükür.
Önce kemer uygulamasından cezayı yedim.

Sonrada E5'de ufak bir kaza geçirdim,neyseki benim arabada hiç birşey yok.


Neyseki tek tesellim bu makinenin sadece vurduğum arabanın önünde olmasıydı.


Ocak ayını bu şekilde kapatmış olduk,Allah hepimizi daha beterlerinden korusun.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Yaşıyorum yaşıyorum hatta bu satırları tam da karşından yazıyorum
)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
sen yasiyooooo musunnn babacumAslı ONE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
Elimde 4 tane bundan var benim countryman için sipariş etmiştim fazladan geldi. İsteyene verebilirim arkadaşlar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
57 57Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterf56 mi geliyor yokssaaaaaa

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-

Elimde 4 tane bundan var benim countryman için sipariş etmiştim fazladan geldi. İsteyene verebilirim arkadaşlar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
aynen en mantiklisi o sekilde olurAslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAslında Aren abiyi bir kaç şey için rahatsız edeceğim (belki müsaitse bu cumartesi) hazır gitmişken o da aradan çıkabilir
Bir yorum yaz:
-
Aslında Aren abiyi bir kaç şey için rahatsız edeceğim (belki müsaitse bu cumartesi) hazır gitmişken o da aradan çıkabilirAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraslinda bi cumartesi bizimkilerden biriyle gitsen (aren,kerem) cok daha uygun fiyat alirlar carbon dizayndan. bant ta bi sekilde oluyo ya
Bir yorum yaz:
-
aslinda bi cumartesi bizimkilerden biriyle gitsen (aren,kerem) cok daha uygun fiyat alirlar carbon dizayndan. bant ta bi sekilde oluyo yaAslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı gösterProtac uğraşmamak için 350 dedi zaten ama haklılar yani ben de uğraşmak istemezdim, şimdiden bantı nasıl yapıcam düşünüyorum
Bantı az önce aldım, panjur kaldı geriye yarın Carbon Dizaynı arayıp bir de onlardan fiyat alırım
Bir yorum yaz:
-
Protac uğraşmamak için 350 dedi zaten ama haklılar yani ben de uğraşmak istemezdim, şimdiden bantı nasıl yapıcam düşünüyorumAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster350 liralar cok fazla ya, 100-150 arasina tamamini hallediyor olmasi lazim carbon dizaynin. cam altinda cok malzeme gidiyor ve cok ugras istiyor diye cok fiyat istiyorlar, hatta bazilari yapmiyor bile. bu bant gibi olan seyle kendin yapabilirsin ama, ben yaptim onceki aracima, biraz zor ama oluyor
Bantı az önce aldım, panjur kaldı geriye yarın Carbon Dizaynı arayıp bir de onlardan fiyat alırım
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: