Arkadaslar 2 hafta once cumartesi gunu Vatan Bilgisayar'a telefon acip almak istedigim TV'nin hangi magazasinda stokta oldugunu ogrendim. Izmir Palmiye magazasinda 2 adet oldugunu soylediler. Ucarak gittim tabi.
Neyse odemesini yaptim kart ve taksitle. Pazartesi servis gelip kuracak dedi. Ok dedim.
Ptesi servis geldi, acti, kurdu, tum jelatinlerini cikardi, piril piril birakti.
Sali TV'nin 2 sira LED'i bozuldu.
Carsamba servisi arayip ariza yazdirdim.
Persembe pixellerin cogu duzeldi, 4-5 tanesi bozuk kaldi.
Cuma kuran arkadaslar geldi. olayi anlattim. Bozuldugunda cektigim fotoyu gosterdim. Komple yenisi ile degistirilcek sifir tv getirilcek dediler. Servis rapor yazacakmis, Vatan'a verecekmis, Vatan arkadaslara yeni TV'yi teslim edip gelip kuracaklarmis yeniden..
Ertesi hafta Persembe aldigim yer aradi, fatura icin iade faturasi kesmem gerektigini soylediler. Peki dedim. Sonra aklima geldi muhasebesel ayin kapanmadigi, bana verdikleri faturayi iade etsem yeterli olacakti. Aradim acan olmadi. 2 saat sonra yine aradim, beni arayan bayanin adini verdim yoktu. Numarami biraktim arasin diye.. Aramadi. Ertesi gun bir daha aradim aramadi. Cumartesi aksami gittim, arayan bayan izinliydi. Pazartesi gelecek dediler. Mudurlerini istedim. Izinde dediler. Yeniden telefon numarami birakip odadan ciktim.
TV bolumune gittigimde indirimde aldigim TV'nin fiyatinin daha da dustugunu gordum..
Pazar aksami yeniden ugradim. Hanfendi ordaydi. Durumu anlattim. biz oyle birsey yapamiyoruz, muhasebe bizde gunluk tutuluyor dedi. Ayrica fiyat farkinin bana odenmesini istedim. Oyle birsey olamaz dedi. Fatura tarihinden 15 gun icerisinde fiyat farki olusursa bana odemek zorunda olduklarini acikladim. "Biz o kanunlari cok iyi biliyoruz ozellikle uzerinde duruyoruz, malesef olamaz" dedi. Sonrasi soyle gelisti:
Ben: Simdi siz bana bu fatura iadesini istediginiz icin para iadeside yapabiliyorsunuz dimi?
Arzu: Evet, tabiki..
Ben: Tamam ben para iadesi istedim ve siz bana para iademi yaptiniz diyelim...
Arzu: Evet..
Ben: Simdi size kartimi yeniden uzatiyorum ve bana ayni TV'den satmanizi istiyorum.. Simdi n'oldu?
Arzu: -Error-...
Sefi geldi sonra. Parayi iade etmesini istedim. Tamam dedi (direk).. TV'nin out of stock oldugunu soyledi. Istersem teshirdekini gonderebilecegini belirtti. Istemedigimi soyledim. Siparislerin cekildigini, ne zmn magazaya girecegini bilmedigini soyledi. Geldiginde haber vermelerini istedim ve kasaya gidip yeniden fatura kestirdim (yeni tarihli, yeni fiyatindan)
Bugun biranda Stokta olmayan TV eve geldi! Bu arada hala internet ve magazalarinda stoksuz oldugunu biliorm. Huylandim tabi. Servise sordum teshirmi getirdin. Faturada teshir olup olmadigi yazar dedi, bakacagini soyledi. Neyse TV'yi acti. Hicbir tarafinda jelatin yok. Dedim bunu kurma bu teshir.. Magazayi aradim. Ellerinde bu TV'den olup olmadigini sordum. Stokta yok dedi. Teshirde varmi dedim? Teshirde de yok dedi.....
Ben tabi basladim saydirmaya..
Sefin adini aldim. Servisin getirdigi TV'nin fotolarini cektim. Kolisini inceledim 2. kez bantlandigini gordum. TV'nin ayagindaki baglanti yerlerindeki cizikleri fotografladim. Arkadasimi gonderip teshirdeki TV'nin magazada olmadigini onaylattim.
Bu kadar para verip, yuz yuze gorusup, bilgili tuketici oldugumu da gormelerine ragmen kalkipta bu sekilde urun gondermeleri benim icin kabul edilebilir birsey degil. Tam anlamiyla paramizla rezil olup, enayi yerine koymaya calistilar. Sikayet icin telefon actigimda Sef'in yillik izinde oldugunu soylediler. Durumu telefondaki arkadasa acikladigimda "ben simdi gelip o herifi n'apiyim?" bile dedim acik acik..
Hizimi alamayip Samsung Turkiye ve Vatan Bilgisayar'in twitter hesaplarina tweet attim.. Saolsun Samsung hemen iletisim bilgilerimi istemis. ben 2 saat sonra farkedince yarin tweetimi yineleyip aramalarini istiycem. Vatan geri doner mi donmez mi bilmem ama yarin Musteri Iliskilerini ariycam ve mail icin yetkili kisinin mailini isteyip cektigim fotolari gonderecegim. Bakalim nereye varacak.
Gelismelerden sizi haberdar ederim.
Bu tip seylerin arkasinda durun arkadaslar. Paranizla salak yerine konmayin..
Neyse odemesini yaptim kart ve taksitle. Pazartesi servis gelip kuracak dedi. Ok dedim.
Ptesi servis geldi, acti, kurdu, tum jelatinlerini cikardi, piril piril birakti.
Sali TV'nin 2 sira LED'i bozuldu.
Carsamba servisi arayip ariza yazdirdim.
Persembe pixellerin cogu duzeldi, 4-5 tanesi bozuk kaldi.
Cuma kuran arkadaslar geldi. olayi anlattim. Bozuldugunda cektigim fotoyu gosterdim. Komple yenisi ile degistirilcek sifir tv getirilcek dediler. Servis rapor yazacakmis, Vatan'a verecekmis, Vatan arkadaslara yeni TV'yi teslim edip gelip kuracaklarmis yeniden..
Ertesi hafta Persembe aldigim yer aradi, fatura icin iade faturasi kesmem gerektigini soylediler. Peki dedim. Sonra aklima geldi muhasebesel ayin kapanmadigi, bana verdikleri faturayi iade etsem yeterli olacakti. Aradim acan olmadi. 2 saat sonra yine aradim, beni arayan bayanin adini verdim yoktu. Numarami biraktim arasin diye.. Aramadi. Ertesi gun bir daha aradim aramadi. Cumartesi aksami gittim, arayan bayan izinliydi. Pazartesi gelecek dediler. Mudurlerini istedim. Izinde dediler. Yeniden telefon numarami birakip odadan ciktim.
TV bolumune gittigimde indirimde aldigim TV'nin fiyatinin daha da dustugunu gordum..
Pazar aksami yeniden ugradim. Hanfendi ordaydi. Durumu anlattim. biz oyle birsey yapamiyoruz, muhasebe bizde gunluk tutuluyor dedi. Ayrica fiyat farkinin bana odenmesini istedim. Oyle birsey olamaz dedi. Fatura tarihinden 15 gun icerisinde fiyat farki olusursa bana odemek zorunda olduklarini acikladim. "Biz o kanunlari cok iyi biliyoruz ozellikle uzerinde duruyoruz, malesef olamaz" dedi. Sonrasi soyle gelisti:
Ben: Simdi siz bana bu fatura iadesini istediginiz icin para iadeside yapabiliyorsunuz dimi?
Arzu: Evet, tabiki..
Ben: Tamam ben para iadesi istedim ve siz bana para iademi yaptiniz diyelim...
Arzu: Evet..
Ben: Simdi size kartimi yeniden uzatiyorum ve bana ayni TV'den satmanizi istiyorum.. Simdi n'oldu?
Arzu: -Error-...
Sefi geldi sonra. Parayi iade etmesini istedim. Tamam dedi (direk).. TV'nin out of stock oldugunu soyledi. Istersem teshirdekini gonderebilecegini belirtti. Istemedigimi soyledim. Siparislerin cekildigini, ne zmn magazaya girecegini bilmedigini soyledi. Geldiginde haber vermelerini istedim ve kasaya gidip yeniden fatura kestirdim (yeni tarihli, yeni fiyatindan)
Bugun biranda Stokta olmayan TV eve geldi! Bu arada hala internet ve magazalarinda stoksuz oldugunu biliorm. Huylandim tabi. Servise sordum teshirmi getirdin. Faturada teshir olup olmadigi yazar dedi, bakacagini soyledi. Neyse TV'yi acti. Hicbir tarafinda jelatin yok. Dedim bunu kurma bu teshir.. Magazayi aradim. Ellerinde bu TV'den olup olmadigini sordum. Stokta yok dedi. Teshirde varmi dedim? Teshirde de yok dedi.....
Ben tabi basladim saydirmaya..
Sefin adini aldim. Servisin getirdigi TV'nin fotolarini cektim. Kolisini inceledim 2. kez bantlandigini gordum. TV'nin ayagindaki baglanti yerlerindeki cizikleri fotografladim. Arkadasimi gonderip teshirdeki TV'nin magazada olmadigini onaylattim.
Bu kadar para verip, yuz yuze gorusup, bilgili tuketici oldugumu da gormelerine ragmen kalkipta bu sekilde urun gondermeleri benim icin kabul edilebilir birsey degil. Tam anlamiyla paramizla rezil olup, enayi yerine koymaya calistilar. Sikayet icin telefon actigimda Sef'in yillik izinde oldugunu soylediler. Durumu telefondaki arkadasa acikladigimda "ben simdi gelip o herifi n'apiyim?" bile dedim acik acik..
Hizimi alamayip Samsung Turkiye ve Vatan Bilgisayar'in twitter hesaplarina tweet attim.. Saolsun Samsung hemen iletisim bilgilerimi istemis. ben 2 saat sonra farkedince yarin tweetimi yineleyip aramalarini istiycem. Vatan geri doner mi donmez mi bilmem ama yarin Musteri Iliskilerini ariycam ve mail icin yetkili kisinin mailini isteyip cektigim fotolari gonderecegim. Bakalim nereye varacak.
Gelismelerden sizi haberdar ederim.
Bu tip seylerin arkasinda durun arkadaslar. Paranizla salak yerine konmayin..
Yorum Yap