Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Analiz ve Reytingler 2

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MCS
    yanıtladı
    Quote larda notification gelse fena olmaz hani

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Face e dönecek burası eywah eywah

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bende istiyorum mention olayini ama ayarlarda rastlamadim. Yinede script/plugin bakicam ptesi..


    Sent from Tapatalk for Galaxy Note
    Ehh Pazartesi Mini Destek Bolumunde bizi aydinlatirsin o zaman Admin'im....

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Bende istiyorum mention olayini ama ayarlarda rastlamadim. Yinede script/plugin bakicam ptesi..


    Sent from Tapatalk for Galaxy Note

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    EG3'cum aklima muthis bir organizasyon varda azicik heyecan katmak icin yazmiyorum zaten.. (Rofle ve rimel benzeri.)

    P.S: Walla ne guzel olur 'mention' yapabilsek, rahatsizlik verme katsayimi arttirir.

    Wishman
    En son düzenleyen WISHMAN; 26-05-12, 16:09.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Wawwwww!!!

    Grup uyelerimizden Bubu 182 goruntulenme ile birinciligi almis!!!
    Onu Wishman 146 goruntulenme ile izliyor!! ( Ne alaka ?!?)
    Ucunculugu 139 goruntulenme ile mve goturuyor.

    P.S: Ne diyeyim 'magazin' her yerde ilk sirayi aliyor.... :-p

    Ohhh yahu 'Cooperscem'i gecebildigim bir yer buldum sonunda.... Ratio'muzu en azindan 1/3'e cikarttik mi bu grubun sirti yere gelmez.
    Wishman sen saçlarına şöyle güzel bir röfle yaptır, ben iki rimel çakayım Bubu'yu da 1/4 ekmek mveyi de geçeriz hahah

    PS: Şu faceteki @ işaretiyle "mention" olayı burada olsa bomba olmaz mı? Milleti dürte dürte bir hal oluruz..

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Adamsın


    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Wawwwww!!!

    Grup uyelerimizden Bubu 182 goruntulenme ile birinciligi almis!!!
    Onu Wishman 146 goruntulenme ile izliyor!! ( Ne alaka ?!?)
    Ucunculugu 139 goruntulenme ile mve goturuyor.

    P.S: Ne diyeyim 'magazin' her yerde ilk sirayi aliyor.... :-p

    Ohhh yahu 'Cooperscem'i gecebildigim bir yer buldum sonunda.... Ratio'muzu en azindan 1/3'e cikarttik mi bu grubun sirti yere gelmez.

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    MCTR Garaj'da

    1- Haktan
    2- Cooperscem
    3- Arenimo

    P.S: Gorunum itibari ile daha cok fotografli tanitima ihtiyacimiz var, cunku en yogun ilgi burada. Hadi uyelerimiz 1-2 de olsa MINI'lerinizin fotograflarini bizimle paylasin...
    En son düzenleyen WISHMAN; 26-05-12, 00:12.

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cok istatistik adami gordum seni istatistikmanimbenim.
    Ne yapayim, bu yastan sonra beyin anca bole seylere isliyo gibin.... Cok zaman, az is mi desem....

    P.S: Perde konulu topic'te sikayetim var, git bir bak Admin'im ( )
    PS 2 : Bide bize Maury forecast vermeye calisma, yapacaksan bir iyilik Maldivleri ver ki BRKY sevinsin.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Cok istatistik adami gordum seni istatistikmanimbenim.

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    bir konu başlattı Analiz ve Reytingler 2

    Analiz ve Reytingler 2

    Wawwwww!!!

    Grup uyelerimizden Bubu 182 goruntulenme ile birinciligi almis!!!
    Onu Wishman 146 goruntulenme ile izliyor!! ( Ne alaka ?!?)
    Ucunculugu 139 goruntulenme ile mve goturuyor.

    P.S: Ne diyeyim 'magazin' her yerde ilk sirayi aliyor.... :-p

    Ohhh yahu 'Cooperscem'i gecebildigim bir yer buldum sonunda.... Ratio'muzu en azindan 1/3'e cikarttik mi bu grubun sirti yere gelmez.
    En son düzenleyen WISHMAN; 25-05-12, 23:40.
Hazırlanıyor...
X