Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Wishman'in oyuncaklari

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı KYH tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gâvur ellerde mini kiralayabiliyor musun? Bu aletten bu kadar uzun süre nasıl ayrı kalabiliyorsun ve delirmıyorsun? ya da bu delirmiş halin mı? Ağustos'dan Ocak a kadar. Ölüm orucu gibi...
    Ozlemez olur muyum? Basiniza sariyom ya delirdikce, mesajlara boguyom sizi!!!!
    Bir suru gavur el gezince kiralamak gibi bir sansim olamiyor. Zaten gittigim bircok yerde direksiyon sagdan. Cin'de de yabancilarin araba kulllanmasi riskli ve polisler ile anlasamayacaklarinan dolayi yasak.
    En azindan benim evin yaninda MINI SHOP acti biri, onunla arkadas olabildik gelmeden once, artik ona sararim bu gittigimde...

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • KYH
    yanıtladı
    Gâvur ellerde mini kiralayabiliyor musun? Bu aletten bu kadar uzun süre nasıl ayrı kalabiliyorsun ve delirmıyorsun? ya da bu delirmiş halin mı? Ağustos'dan Ocak a kadar. Ölüm orucu gibi...

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Ozlemisim Giovanni'yi kullanmayi. Bugun 120 km yaptik. Istanbul yolculugunu Opel 1.2 ile yaptiktan sonra bana gercekten bir go-kart hissi verdi. Depoyu doldurduk artik 200 TL yi geciyoruz. Uzun zaman sonra sanki HKS exzost bana azicik gurultulu geldi. Bilmiyorum ama paceman bile beni kesmiyecek, hep Giovanni bir numara olarak kalacak. Kim ne derse desin R50 filan ama ben cok mutluyum onunla.... Ehhh artik yarin birde yikatiriz ustunde hala Agustos'un garaj tozu var.

    Seviyorum kendisini.

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Moralini bozmak istemem ama eger kafasına göre çalıştıysa kafasına göre yine durabilir bence sag camı kullanma
    De me ya :-(
    P.S: Gorkem bi yorum yazmadi ondan oluyo iste....

    wish

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Moralini bozmak istemem ama eger kafasına göre çalıştıysa kafasına göre yine durabilir bence sag camı kullanma

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    YASASIN;

    Giovanni'nin sag cami geri dondu!!!! Yine calismaya basladi!!
    P.S: Buldum sorunu, benimle birlikte 40 yas krizleri tutmaya basladi sanirim, kafasina gore estiriyor.)

    Heyoooo, masraf ve otesi kapi icini actirtma derdi bitti.

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Bende de olmustunayni olay iyi bir elektrikci motora iki tiktikla hallediyor ))


    ALIENLOVE VIA TPTLK HD

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Sag cam sanirim tamamiyle beni terketti.
    GORKEM bak ukalalik ettim ne oldu.

    P.S: acaba bir teknik mod uzaktan okusa uflese de yaza kadar bu sorun hallolsa, bizde yazin yaptirtsak. Offff

    Elektrikci, bir suru ihtimal vardir diyor. Mekanizma hep camin agirligini tasimaktan bile yapabilirmis. 'Isleyen demir pas tutmaz misali' Ahh eniste arada bir sag kapiyi da acip kapasaydin keske. :-(
    Gerekirse bakacaz, plastik mi catladi, bobin mi sarilacak.
    Ama beyinlik problem degil. Zaten acip kapamayi durtukledigimde 'tik tik' sesi geliyor. Kilitler ise normal calisiyor.
    Offf Giovanni bana masraf cikartma artik....

    P.S: Bu arada Agustos'ta aldigimiz depoyu kullaniyz. :-)

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı brnx2 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Reis Hoş geldin... Dur bakalım bir sesini duyalım, yüzünü görelim. İstanbul'da Rakı borcumuzu ödeyelim..
    Sakaci seni

    Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Reis Hoş geldin... Dur bakalım bir sesini duyalım, yüzünü görelim. İstanbul'da Rakı borcumuzu ödeyelim..

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Heh;

    Su on kamera uygulamasi bayagi iyi oldu. Sagolsun Eniste ne zaman Giovanni'yi calistirsa kayit almis. (sd karti bosaltip gitmistim, yasasin kotuluk) Ne gun, ne saat Giovanni ile ilgilenilmis butun seceresi gorunuyor. Tam spy kamera....

    Yine sag kapi camim acilmiyor ama gecen seferde oyle olustu, sole bir 10 km gidince akude kendine geliyor butun parcalarda... Umarim yine oyle olur. Masraf cikartma bana Gio.... Ama ilk kontak basista devir aldi, calisti. Ama sag cam dugmesine basinca ic ledler azicik voltaj dusuruyor.

    Luai'de Cusco'yu yollamis. Sagolsun kargoyu bile kendi odemis. Tesekkur ediyorum buradan Luai.

    Cuma gunu icin Izmir'de ki doktorumuzdan randevu aldik. Yenileri cicileri takip ustune de resim ile paylasim yapacagiz. Heyecanliyiz.

    Wishman
    ben pek heyecanliydim gioyla bana gelceksiniz diye neysee gionun gelmemesi cok daha iyi kar kis kiyamete yakalanmak var soraa aklim sizde kalacuk ayol..
    wish yaza geldiginde bende gelirim artik gio'nun bendeki cicilerini yapistirirz


    Sent from my iPad using TapaTalk HD

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Heh;

    Su on kamera uygulamasi bayagi iyi oldu. Sagolsun Eniste ne zaman Giovanni'yi calistirsa kayit almis. (sd karti bosaltip gitmistim, yasasin kotuluk) Ne gun, ne saat Giovanni ile ilgilenilmis butun seceresi gorunuyor. Tam spy kamera....

    Yine sag kapi camim acilmiyor ama gecen seferde oyle olustu, sole bir 10 km gidince akude kendine geliyor butun parcalarda... Umarim yine oyle olur. Masraf cikartma bana Gio.... Ama ilk kontak basista devir aldi, calisti. Ama sag cam dugmesine basinca ic ledler azicik voltaj dusuruyor.

    Luai'de Cusco'yu yollamis. Sagolsun kargoyu bile kendi odemis. Tesekkur ediyorum buradan Luai.

    Cuma gunu icin Izmir'de ki doktorumuzdan randevu aldik. Yenileri cicileri takip ustune de resim ile paylasim yapacagiz. Heyecanliyiz.

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Reyiz hoşgeldin vatan topraklarina :d

    Aslı wishman tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    giovanni yerinde duruyooo. Dokunmaya kiyamadim.
    Hala tertemiz, disari cikartmadiklari icin yagmur izi bile yok.
    Ehh azicik alen'in ern gibi kapali yer huzursuzlugu olabilir, bu da bana hpw olarak doner mi bilemem.

    P.s: Yeni oyuncagim opel corsa'da fena degil. Yigen bekliyo azicik adam edecekmisim!!!

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Giovanni yerinde duruyooo. Dokunmaya kiyamadim.
    Hala tertemiz, disari cikartmadiklari icin yagmur izi bile yok.
    Ehh azicik Alen'in ERN gibi kapali yer huzursuzlugu olabilir, bu da bana HPW olarak doner mi bilemem.

    P.S: Yeni oyuncagim Opel Corsa'da fena degil. Yigen bekliyo azicik adam edecekmisim!!!

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Gio 'nun üzerinde görmek lazım. Yakışacaktır. Özellikle bagaj kısmını merak ediyorum.

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X