Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Wishman'in oyuncaklari

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • NDG
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ulen 3 gundur MAO beni banladi... Hehe ne gusel resimler
    Gelcem Istanbul'a ama ne zaman bilinmez?

    P.S NIDA hedayen bavulda :-)

    Wishman
    Coook merci sekerim hihihihi

    Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bunu gelince konusalim mi? :-)
    Baskaaa zamana aartik hihihihihi

    Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Resimlerin fonu da yatagimin ortusu... Kokos Linen marka...

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ha bu arada Adel benim hediyemi de almıs mı Wishman dedem dedi euheuhe
    Bunu gelince konusalim mi? :-)

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Ha bu arada Adel benim hediyemi de almıs mı Wishman dedem dedi euheuhe

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Ulen 3 gundur MAO beni banladi... Hehe ne gusel resimler
    Gelcem Istanbul'a ama ne zaman bilinmez?

    P.S NIDA hedayen bavulda :-)

    Wishman

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Murat abi dayanamaz geldiği sabah takar bu malzemeleri nasıl duruyo bi bakar resim çeker paylaşır foruma istanbul planı yok biliyorum yani en azından araba ile yok
    istanbula her turlu gelecek italya vizesi icin

    Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Murat abi dayanamaz geldiği sabah takar bu malzemeleri nasıl duruyo bi bakar resim çeker paylaşır foruma istanbul planı yok biliyorum yani en azından araba ile yok

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Buraya kalmayabilir 0nun takılmaları ama murat abıde nerde sesı cıkmıyo
    Bana soz verdi ben bilmem

    Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Buraya kalmayabilir 0nun takılmaları ama murat abıde nerde sesı cıkmıyo

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Hihihi bunlari ayn'de taktiracuk biliyorsunuz degel mi ?

    Sent from my GT-N7100 using TapaTalk II

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Sonuncu photo sanırım arka koltuk kılıfı

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Murat abı memlekete gıovannıye olan hasretını sonlandırmak uzere arabasına aldıklarını paylasayım dedım musadesıyle

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    bir konu başlattı Wishman'in oyuncaklari

    Wishman'in oyuncaklari

    Murat abinin giovanniye aldigi bazi parcalar

    HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Eklenen Dosyalar
Hazırlanıyor...
X