Merhaba,
Aracım 2007 model Cooper S R56 ve yaklaşık 1 yıldır mutlu bir birlikteliğimz var Aracı aldıktan yaklaşık 8 ay sonra foruma katılarak kendimi tanıtabildim, burada da başlık açmam yaklaşık 1 yıl sürdü. Biraz ağırkanlıyım galiba, affınıza sığınarak başlamak istiyorum
Aracımı aldığımda 97.000 Km idi, şu anda da 111.000 Km de.
Araç donanımı;
IMG_7994.jpg
IMG_7998.jpg
IMG_7989.jpg
IMG_8007.jpg
Aracı il aldığımda performansa yönelmek istedim ancak, bazı problemleri halletmeden o aşamaya geçemedim. Yusuf usta ile motor sübap kapağının boşlamış olduğu faketmemiz sonrasında sübap kapağını değiştirdik, motor üst kapağı hallolduğunda ise motorun rölantide iken dalgalanma yaptığını farkettik ve motor silindir kapağını ve motor içinin temizliği işlemine yöneldik.
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.59.jpg
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.11.jpg
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.08.jpg
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.10 (1).jpg
Aracın normal halini alması sonrasında daha önce beklemeye aldığımız performans parçalarına doğru ufak ufak yol almamızın zamanı gelmişti.
Performans için yapılanlar;
IMG_7622.jpg
IMG_8231[1].jpg
Elimde Greddy Oil Catch Can var ancak takma konusunda Yusuf ustayla yer sıkıntısı yaşıyoruz. Onu da halledersek daha güzel olacak gibi. Ha bir de yazılım olayı var tabi, daha arabada yazılım yok
Aracım 2007 model Cooper S R56 ve yaklaşık 1 yıldır mutlu bir birlikteliğimz var Aracı aldıktan yaklaşık 8 ay sonra foruma katılarak kendimi tanıtabildim, burada da başlık açmam yaklaşık 1 yıl sürdü. Biraz ağırkanlıyım galiba, affınıza sığınarak başlamak istiyorum
Aracımı aldığımda 97.000 Km idi, şu anda da 111.000 Km de.
Araç donanımı;
- Yarı Otomatik Vites(Maalesef manuel vitese bir özlem içerisindeyim şu anda)
- Deri Koltuk
- Harman Kardon Ses Sistemi
- Isıtmalı Ön Cam
IMG_7994.jpg
IMG_7998.jpg
IMG_7989.jpg
IMG_8007.jpg
Aracı il aldığımda performansa yönelmek istedim ancak, bazı problemleri halletmeden o aşamaya geçemedim. Yusuf usta ile motor sübap kapağının boşlamış olduğu faketmemiz sonrasında sübap kapağını değiştirdik, motor üst kapağı hallolduğunda ise motorun rölantide iken dalgalanma yaptığını farkettik ve motor silindir kapağını ve motor içinin temizliği işlemine yöneldik.
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.59.jpg
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.11.jpg
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.08.jpg
WhatsApp Image 2016-09-24 at 10.57.10 (1).jpg
Aracın normal halini alması sonrasında daha önce beklemeye aldığımız performans parçalarına doğru ufak ufak yol almamızın zamanı gelmişti.
Performans için yapılanlar;
- AEM 320-E LPH Yakıt Pompası
- NGK U5055 Bobinler
- NGK Bujiler
- AEM Açık Hava Kiti
- Forge Intercooler
- Forge Dump Valve
- Forge Blow Off Valve
- İskender Downpipe
- AEM Kule Gergisi
- Çelik Fren Hortumları(Hep hızlanmak olmaz birazda durmak için çalışmak gerek)
IMG_7622.jpg
IMG_8231[1].jpg
Elimde Greddy Oil Catch Can var ancak takma konusunda Yusuf ustayla yer sıkıntısı yaşıyoruz. Onu da halledersek daha güzel olacak gibi. Ha bir de yazılım olayı var tabi, daha arabada yazılım yok
Yorum Yap