Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

MCTR Garaj Özeti

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Caktirmadan 4x4 çöl panteri, plaj güzeli
    Simdi gordum harika

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    fotograf super gercekten, cok begendim
    Dakar cakmasi

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı FU4885 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Harika bir kompozisyon
    Tesekkurler

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Caktirmadan 4x4 çöl panteri, plaj güzeli
    fotograf super gercekten, cok begendim

    Bir yorum yaz:


  • FU4885
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Caktirmadan 4x4 çöl panteri, plaj güzeli
    Harika bir kompozisyon

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Caktirmadan 4x4 çöl panteri, plaj güzeli
    Eklenen Dosyalar

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    bi ALL4 değil ama güzel kar kürüyor

    hahahaha bizimkiler kar kureme araci kanka

    Bir yorum yaz:


  • b.battal
    yanıtladı
    bi ALL4 değil ama güzel kar kürüyor

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı mehmetkrty tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    evet ruhasatta çıkış tarihi 1.1.2007 siftah sizdenmiş
    evet ustundeki bodykit fren sogutma olmayan versyon 1 olan modeldir.

    Bir yorum yaz:


  • mehmetkrty
    yanıtladı
    evet ruhasatta çıkış tarihi 1.1.2007 siftah sizdenmiş

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Garaja geri giriş sorun olmayacaksa etrafta bir dolaşırdım ben olsam ALL4 şaşırtıcı derecede basarılı
    Dun ben de denemeyi dusunuyordum ama giris rampa ve kar lastikleri ile bile kaya kaya inebildim. Cesaret edemedim.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster

    Saniyorum cikmamam normal
    Garaja geri giriş sorun olmayacaksa etrafta bir dolaşırdım ben olsam ALL4 şaşırtıcı derecede basarılı

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nisantasındaki evde olsam ben de çıkamıyordum ama Yesilyurtta ne varsa yagmıyor buraya

    Saniyorum cikmamam normal

    Bir yorum yaz:


  • OGZ59
    yanıtladı
    Abi kışın Jcw countryman yada paceman olcak düz olucak bide ne keyifli olur


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    bana fark etti...kuzu kuzu yatiyoruz garajda...kedilere yuva olduk resmen
    Nisantasındaki evde olsam ben de çıkamıyordum ama Yesilyurtta ne varsa yagmıyor buraya

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X