Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
MCTR Garaj Özeti
Çöküş
X
-
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
hahah edit yaptım tikat ettiysen knkaAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhehh şöyle
bi JET kolay bulunmuyor :sad:
Bir yorum yaz:
-
hehh şöyleAslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı göster(gp'leri tenzih ederim
)
Bir yorum yaz:
-
EMG fazla iyiydi beAslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBir zamanlar EMG cooper
doayen lami cok sevdik dimi be 
yektanın BT, onurcanın SUS ve senin EMG kral bir gün ansızın r53 sahibi olursam bu arabalar yüzünden
(gp'leri tenzih ederim
)
Maşallah Allah bağışlasın delikanlı doğuştan miniciAslı Güvenç tarafından gönderilmiş Mesajı göster
benim ve oğlumun arabasi
En son düzenleyen b.battal; 16-10-14, 19:56.
Bir yorum yaz:
-
[ATTACH]5049[/ATTACH]
[ATTACH]5050[/ATTACH]
benim ve oğlumun arabasi
Eklenen Dosyalar
Bir yorum yaz:
-
R53 te çok başka duruyor sanırım bende enkei takıcam bu gidişle
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Sen artık etkinliklere benimle gelirsin (:Aslı KRMH tarafından gönderilmiş Mesajı göster

İkiside eski aracım artık ama paylaşmak istedim
instagram.com/minicooperaksesuar
Bir yorum yaz:
-
Ben de dahi olayım özet garaja 😃😃
Mavi Candır, Gerisi Heyecandır 😃😃😃

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Dön de yeni bebe de bambaşka bir dünyaya taşınsın kankaAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterEnkeiler yemin ederim arabayi baska bi dunyaya tasimis
Bir yorum yaz:







Bir yorum yaz: