Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
34 ers 61
Çöküş
X
-
En son yapilan setup ile arac cok iyi yuruyo fakat 2 ci ve 3 vites gecislerinde boost cut a dusuyo araba dip gazda 1.8 bar basiyo bu sorunu cozmek icin ne yapabilirim
-
Teşekürler kardeşimAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSuper olmus abi valla gule gule kullan
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Super olmus abi valla gule gule kullan
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Özelikle ahmet ustayi çektim patent ortağım 😆👍👍Aslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGüzel duruyor, Ahmet ustanın gurur tablosu gibi olmuş hahahaha
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Güzel duruyor, Ahmet ustanın gurur tablosu gibi olmuş hahahahaAslı black tarafından gönderilmiş Mesajı göster
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Abi biraz uzaktan ceksene resim begenirsem bende aliyimAslı black tarafından gönderilmiş Mesajı göster
Bir yorum yaz:
-
Kerem yaptim sayılır fotolar gelcekAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterbunu yapan patentini almalı
MINI'de bu uygulama yok.
Bildiğim sadece WRC için değişik bir kanatları olduğu.
Bir yorum yaz:
-
bunu yapan patentini almalı
MINI'de bu uygulama yok.
Bildiğim sadece WRC için değişik bir kanatları olduğu.
Bir yorum yaz:
-
HahahahahahahahahahAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCem yılmazın atlar ve kelebekler ile ilgili cümlesi geldi aklıma
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Varsa süper olur hatta satarsa dahada iyi olur 😋😋😆Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göstertam anlayamadim olayi, bi tane r56 kanadi bulup denemek lazim
Bir yorum yaz:

[IMG
biraz modifye yapicaz
Bir yorum yaz: