Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Murat abi yarin Ayvaliktayiz, oradan telefondan halledebikirsem ekleyecegim resimlerinizi..
Tekrar hayirli olsun
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Hayirli olsun kazasiz belasiz Murat bey. Bobin konusunda mini motoru taviz vermiyor. Yanlis bobin veya yetersiz atesleme yuzunden blok catlatan cok mini sahibi var maalesef. Pistteki yuksek ateslemeye (eger stock bobinler S'lerle ayniysa tabi) bobincikler cok fazla dayanmaz diye dusunuyorum.
Aslı Serencebey tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Hayirli olsun kazasiz belasiz Murat bey. Bobin konusunda mini motoru taviz vermiyor. Yanlis bobin veya yetersiz atesleme yuzunden blok catlatan cok mini sahibi var maalesef. Pistteki yuksek ateslemeye (eger stock bobinler S'lerle ayniysa tabi) bobincikler cok fazla dayanmaz diye dusunuyorum.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Murat bey selamlar, bendeki setupda 335 bobin ve jcw bujiler var safe olmak için tavsiye edebilirim naçizane olarak.
GP de JCW buji var zaten. Sikinti sadece icerisinden Beru ciimasi olabilir.
Kontrol edip NGK Iridium a donmek saglikli olacaktir
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
GP de JCW buji var zaten. Sikinti sadece icerisinden Beru ciimasi olabilir.
Kontrol edip NGK Iridium a donmek saglikli olacaktir
Evet aslında JCW buji derken NGK Iridium kastediyordum benden Beru cıktı ve hemen degistim bobinleri degisince. Riske gerek yok milyonda bir de rast gelebilir.
Farklilik mevcut bujinizde sikinti yoksa zaten hissedilmez abi. Uzun vadede saglikli bir is yaptiniz
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Yorum Yap