Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

250 beygir f56 S PP Oerformance tarafından yapıldı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    250 beygir f56 S PP Oerformance tarafından yapıldı

    Yazıda anlatıldıgı üzere küçük bir ECU oynaması ile arac 250 beygire cıkartılmıs bu da 2000 motorun bize güzel bir hediyesi ama hala Turkiyede bu parayı verip almaya degecek bir sayı degil.

    http://www.autoevolution.com/news/20...nce-81010.html
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    #2
    dyno verisini inceledimde şu ana kadar gördüğüm en kötü yere verme oranını gördüm. Yere veren %73 civarı. Fabrika çıkış araçta %83 civarı olduğunu düşünürsek 250 HP sadece burada kağıt üstünde kalır hepsi bu.
    Yani daha somut anlatmak gerekirse fabrika çıkış 220 HP bir araç kadar yere güç vermiş.
    sigpic

    Yorum Yap


      #3
      250 beygir f56 S PP Oerformance tarafından yapıldı

      Talha dyno grafigi nerede? %27 kayip arkadan itislerde bile yok neredeyse linkte goremedim ben ama telefondan mi kaynaklandi acaba

      Yorum Yap


        #4
        Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Talha dyno grafigi nerede? %27 kayip arkadan itislerde bile yok neredeyse linkte goremedim ben ama telefondan mi kaynaklandi acaba

        Linkte dyno grafigi de var. Alttaki fotolarda.

        Eklenen Dosyalar
        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

        sigpic

        www.MINIClubTR.com

        Instagram

        Yorum Yap


          #5
          Telefonda gorunmuyo hala ama sen koyunca gordum abi sagolasin

          5200'de max guc verip 5400'de kesiyo mu yanlis mi goruyorum?

          Hey yavrum ya R53'un gozunu seveyim benim dizel Focus da 5bin ceviriyo zaten

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Talha dyno grafigi nerede? %27 kayip arkadan itislerde bile yok neredeyse linkte goremedim ben ama telefondan mi kaynaklandi acaba
            Valla bende anlamadım ama %27 kayıp var sonuçta. Ben gırtlak dolu olupta yere %84 85 veren r53 de biliyorum ki bu arabada sdc yazılım var. Gırtlak dolu olsa dmk yere %50 mi vercek artık bilmiyorum. Anlayan arkadaşların yorumlarını bekliyorum
            sigpic

            Yorum Yap


              #7
              Araç daha çok yeni bu aracın soft ve hardware olarak oturması 2 yılı alıcaktır

              2 litre motor tabiki çok verimli olacaktır stock olarak 300 bandını zaten rahatlıkla aşar

              Dyno verilerine bence pek takılmayın derim sonuçta tecrube ile sabit bazı şeyler

              Yorum Yap


                #8
                Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Araç daha çok yeni bu aracın soft ve hardware olarak oturması 2 yılı alıcaktır

                2 litre motor tabiki çok verimli olacaktır stock olarak 300 bandını zaten rahatlıkla aşar

                Dyno verilerine bence pek takılmayın derim sonuçta tecrube ile sabit bazı şeyler
                peki neden o kadar kayıp görünüyor yere verdigi ile arasında?
                LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                sigpic

                www.MINIClubTR.com

                Instagram

                Yorum Yap


                  #9
                  İsterse 500hp versin şu arabanın fotografını görünce geldi yine t... s...m dedirtiyor
                  34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
                  34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    İsterse 500hp versin şu arabanın fotografını görünce geldi yine t... s...m dedirtiyor
                    Sesli güldüm aynen öyle tipi
                    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                    sigpic

                    www.MINIClubTR.com

                    Instagram

                    Yorum Yap


                      #11
                      Dyno Grafigi bariz bir şekilde motor ve şanziman uyumsuzlugunu anlatiyor. Yeni nesil araclardaki Fuel Consumption efficiency degerlerinde iyilestirme yapabilmek icin sanziman oranlarini ve aktarma organlarini performans odakli uretmiyorlar. Bakalim F56 gp geldiginde aradaki farkin nekdr bariz oldugunu hep beraber deneyimleriz...

                      Yada yazılımlarda ilk biz yaptık gibi mantıksız bir ego tatmini olabilmesi için biraz şişirilmiş bir dyno grafiği olabilir...
                      En son düzenleyen FuKu; 11-05-14, 16:22.

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı FuKu tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Yada yazılımlarda ilk biz yaptık gibi mantıksız bir ego tatmini olabilmesi için biraz şişirilmiş bir dyno grafiği olabilir...
                        Kesin katılıyorum..
                        Daha önceden de, ilk çıktığında DP'siz 250 HP'lik R56lar vardı.. DP bile yok, sadece ECU ile.
                        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                        Yorum Yap

                        Hazırlanıyor...
                        X