Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

yağ püskürtme

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    yağ püskürtme

    turbo ile hava filtresi arasındakı yagı devırdayım eden hareketlı borudan bı ara yag puskurttu ondan sonrada bıdaha puskurtmedı bu neden olur napayım boruyu kaynakmı yaptırayım 0 nımı taktırayım sız ne onerırsınız http://img69.imageshack.us/img69/474...6874435170.jpg linkide bıraktım resmı ben cektım ordan gorebılırsınız

    #2
    Merhaba aynı sorunu ben de yaşadım şansa o boru patlamadan yakaladık değiştirdik bence biran önce önlem alın o boru patlar ve turbo yağlamazsa turbonuz bozulabilir. Sanırım o boru eski modellerde daha güçsüz yapılmış sonradan daha sağlam bir model üretilmiş. Ben değiştirmiştim boruyu tam rakamını hatırlayamadım. Riske atılacak bir konu değil bence.

    Yorum Yap


      #3
      boru 100 150 tl arası sadece sorayım istedim en yakın zamanda yardımınız için teşekkür ederim

      Yorum Yap


        #4
        bence o zaman hiç kaynakla uğraşmayın kafanız rahat olsun hemen değiştirin.
        rica ederim umarım doğru teşhis koymuşumdur siz yine de servise bir gösterin.

        Yorum Yap


          #5
          aynen soyledıgınız mantıklı zaten uzun bır yola cıksam yag attıgını tam anlamıyla anlıyamam gercı yag atınca kaputtan ıgrenc bır yag kokusu gelmekte :S vede duman cıkmakta cok hafıf olarak . servıse gosterdıgımde aynı seyı soyledıler fakat benım vaktım olmadıgından arabayı bıle az kullanıyorum goturmem gerekıcek daha plakayı cıkartcak zaman bıle olmadı

          Yorum Yap


            #6
            Eğer yağ atma durumu bu kadar ciddi seviyede ise bence servise giderken bile dikkat edin. kısa süre bile turboyu yağlama yapmazsa ciddi hasar oluşturur.

            Yorum Yap


              #7
              Kramp'ın dediği gibi Turbo 2-3 dk yağsız kalırsa yatak sarmaya kadar gidecek sıkıntılar olabilir. Turbo yatağına giden yağın yaklaşık %90'ı yatağı soğutmaya, geri kalanı ya yatağı yağlamaya gider. bizim turbolarda bir de ek olarak su soğutma hattı olduğu için aracı sıkıştırmadan sakin sakin 2000-2500 devirlerin üstüne çıkmadan servise kadar gidersen sorun çıkacağını düşünmüyorum. turbonun yağ besleme hattındaki boruların, banjoların ve contaların değiştiğinden emin ol. Turbo gibi hassas bir parçanın çalışmasını sağlayan bir boru için kaynakla felan derme çatma işlerle uğraşmamanı şiddetle tavsiye ederim.
              2009 JCW Dark Silver / Black
              BC1182 Stock to the bone...

              Yorum Yap


                #8
                bu aralar atmıyor hıc gercı 4 gun kullanmadım ama boru sokulup takıldıgında atmamaya basladı bıdaha atarsa hemen farkedıyorum zaten goturucem

                Yorum Yap


                  #9
                  Tercih senin ancak ciddi bir riski alıyorsun tam sıkıştırdığın bir anda atarsa fark edemeyebilirsin ve çok uzun süreye ihtiyacı yok bozulmak için yağsız olarak bir iki dakikada zarar görecektir

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aynı sorundan dolayı bugün Borusan 'a bıraktım arabamı. Boruyu değiştirmenin işçiliğinin Turbo değiştirmekle aynı olduğu ve 1 günü geçeceği söylendi Bıraktık Minimizi döndük. Sonuç maddi manevi kötü gibi duruyor.

                    Yorum Yap


                      #11
                      abı 6. sanayıde bı abım var 150 lıraya degıstırıo o boruyu daha once rcz nın mınının borusunu deıstırmıs bılgıne

                      Yorum Yap


                        #12
                        Abi bıraktık artık bakalım neler olacak Teşekkür ediyorum

                        Yorum Yap

                        Hazırlanıyor...
                        X