Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

3,5 cm Eibach yay sıkıntisi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    3,5 cm Eibach yay sıkıntisi

    Arkadaslar selamlar,

    R56 Cooper S imde sifir 3,5 cm lik Eibach Pro Kit yaylar var aldigimdan beri, yaklasik 6 bin km yaptim. Ön lipin surekli surtmesine artik aliskinim da, inanilmaz konforsuz ve sert, resmen tahta gibi, bazen icim disima cikiyor desem yeridir kasis ve cukurlarda.

    Bu tarz yay kullanan arkadaslarda da durum ayni mi? bir de orjinal yaylarla durum nasil? Biraz anlatirsaniz sevinirim, ona gore yaylari degistirecegim


    Sevgiler

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    #2
    Aslı kerem-t tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaslar selamlar,

    R56 Cooper S imde sifir 3,5 cm lik Eibach Pro Kit yaylar var aldigimdan beri, yaklasik 6 bin km yaptim. Ön lipin surekli surtmesine artik aliskinim da, inanilmaz konforsuz ve sert, resmen tahta gibi, bazen icim disima cikiyor desem yeridir kasis ve cukurlarda.

    Bu tarz yay kullanan arkadaslarda da durum ayni mi? bir de orjinal yaylarla durum nasil? Biraz anlatirsaniz sevinirim, ona gore yaylari degistirecegim


    Sevgiler

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Benim R53 ümdede kulanıyorum 6000 değil belki 30000 km yol yaptım ama fazlası ile memnunum hatta @mrviolen daha önce R56jcw sinde kullandı oda fazlası ile memnunduu aracının gidişinden
    IS IT LOVE?

    www.MINIClubTR.com

    sigpic

    Yorum Yap


      #3
      3,5 cm Eibach yay sıkıntisi

      Aynı marka yay bendede var,çukurlarda ve bozuk yollarda evet rahatsız edici ama diğer türlü memnunum ben.

      Eğer lastikleriniz RFT ise oda etki eder,konforsuzluğa.


      Nokia 3310 ile Gönderildi
      2012 R56 Mini Cooper S

      instagram \ drcapaburro

      http://i.hizliresim.com/01rvlW.png

      Yorum Yap


        #4
        Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Benim R53 ümdede kulanıyorum 6000 değil belki 30000 km yol yaptım ama fazlası ile memnunum hatta @mrviolen daha önce R56jcw sinde kullandı oda fazlası ile memnunduu aracının gidişinden
        Çok teşekkurler, evet dediginiz gibi cukur ve kasisler disinda memnun edici, Halkali Atakent Mahallesi'nde cok fazla kasis var oturdugum yerde, onun bikkinligi benim durum sanirim 😊

        Peki, ani kalkislarda ön sol suspansiyon tarafindan gelen "tak" sesi nedir sizce, aks baslarini yeni degistirmistim, hangi suspansiyon parcasi olabilir, fikriniz var mi?

        Sevgiler [emoji4]
        Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Aynı marka yay bendede var,çukurlarda ve bozuk yollarda evet rahatsız edici ama diğer türlü memnunum ben.

        Eğer lastikleriniz RFT ise oda etki eder,konforsuzluğa.


        Nokia 3310 ile Gönderildi

        LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

        Yorum Yap


          #5
          Bende araya girip bir soru sorayım.3.5 cm H&R mi yoksa 3.5 Eibach pro kit mi tavsiye edersiniz?


          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

          Yorum Yap


            #6
            Ben r56 s de 3,5 eibach kullandim ve minide su ana kadar en sevdigim yay diyebilirim. Yol performansi bence mukemmel ama atakent civarindaki kasislerde biraz hoplatabilir. H&R bir kademe daha konforlu eibach yaya gore ama benim icin rahatsiz edici degil


            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
            34 NAD 99 '06 JCW
            34 AR 3221 '11 JCW
            34 EK 391 '09 MCS

            Yorum Yap


              #7
              H&R'yi konforsuz bulan tek kişi ben miyim arkadaş. Köprüden geçerken horon tepiyordum. Tümseklerde küfür ediyordum. Bozuk yollarda mideden gidiyordum İmkan varsa coil takın valla. Bende şimdi aracımı basacağım ne yapsam diye kara kara düşünüyorum
              sigpic

              Yorum Yap


                #8
                hr test etme sansim oldu, cok guzel bir yaydi. eibach'da farkli aracta denedim onu da cok begenmistim. sert araba sevip sevmemekle de baglantili olabilir aslinda bu konuya yapilan yorumlar. bana fazla yumusak geliyordu ornegin ikisi de
                doayen!

                1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                Yorum Yap


                  #9
                  r53s de eibach kullanmıştım,r56s de h&r kullanıyorum. Neden bilmiyorum bana ikiside çok rahatsız gelmedi. Birazda alışkanlık meselesi herhalde, daha öncesinden bu şekilde bir alışkanlığınız yoksa farklı gelmiş olabilir. Ama bahsettiğiniz durumlar klasik,orjinal amortisör üzerine spor yay takılmış araba şikayetleri Orjinal yaylar ile de ultra konforlu bir araba değil zaten. Yukarıda bahsetmişler lastikler rft ise onları değiştirince bir rahatlama geliyor arabaya. Bir diğer ilaç coil tabii ki.

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Lucky Jackal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    r53s de eibach kullanmıştım,r56s de h&r kullanıyorum. Neden bilmiyorum bana ikiside çok rahatsız gelmedi. Birazda alışkanlık meselesi herhalde, daha öncesinden bu şekilde bir alışkanlığınız yoksa farklı gelmiş olabilir. Ama bahsettiğiniz durumlar klasik,orjinal amortisör üzerine spor yay takılmış araba şikayetleri Orjinal yaylar ile de ultra konforlu bir araba değil zaten. Yukarıda bahsetmişler lastikler rft ise onları değiştirince bir rahatlama geliyor arabaya. Bir diğer ilaç coil tabii ki.
                    Aslında meslegim geregi (Autocar Dergisi'ndeyim) surekli her turlu otomobili teste geldigi icin kullanma şansım oluyor, fakat insanin kendi otomobili olunca biraz daha pimpirikli oluyor [emoji1] orjinal yaylara sahip bir R56 S kullanmisligim da olmadigi icin bana mi oyle geliyor diye kendimden suphe etmeye basladim, otoyol ve duzgun cevreyollarinda kisa aks mesafesi disinda gayet tatmin edici bir konforu var, o kadar sertlige ragmen yine de sessiz calisiyor suspansiyon elemanlari. Bu da Bavyera genlerinden geliyor diye seviniyorum

                    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                    Yorum Yap


                      #11
                      Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      hr test etme sansim oldu, cok guzel bir yaydi. eibach'da farkli aracta denedim onu da cok begenmistim. sert araba sevip sevmemekle de baglantili olabilir aslinda bu konuya yapilan yorumlar. bana fazla yumusak geliyordu ornegin ikisi de
                      Aslında en guzel cozum, amortisorleri de yaylara uygun sekilde degistirmek, coilover olayi zaten en guzeli. Hepsi paraya bakiyor iste [emoji4]

                      LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı kerem-t tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Aslında meslegim geregi (Autocar Dergisi'ndeyim) surekli her turlu otomobili teste geldigi icin kullanma şansım oluyor, fakat insanin kendi otomobili olunca biraz daha pimpirikli oluyor [emoji1] orjinal yaylara sahip bir R56 S kullanmisligim da olmadigi icin bana mi oyle geliyor diye kendimden suphe etmeye basladim, otoyol ve duzgun cevreyollarinda kisa aks mesafesi disinda gayet tatmin edici bir konforu var, o kadar sertlige ragmen yine de sessiz calisiyor suspansiyon elemanlari. Bu da Bavyera genlerinden geliyor diye seviniyorum

                        LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                        Orjinal yay elinizde varsa bir de onunla deneyin belki daha tatmin edici olacaktır. ama bahsettiğiniz dertler hepimizde var

                        Yorum Yap

                        Hazırlanıyor...
                        X