Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Run flat lastikten normal lastik kullanımına geçerken dikkat edilmesi gerekenler
Ben bugune kadar hic bir onlem almadim. Ancak lastik indiginde sikmak icin bir kopuk var bunu tasiyanlar oluyor, veya ufak ince bir yedek lastik alip bagaja koyanlar da var.
Sent from my iPhone using Tapatalk
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Ben bugune kadar hic bir onlem almadim. Ancak lastik indiginde sikmak icin bir kopuk var bunu tasiyanlar oluyor, veya ufak ince bir yedek lastik alip bagaja koyanlar da var.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Runflat lastiklere göre amortisör ayarı yapıldığından bahsediyorlar gerçekçilik payı var mı acaba ?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
ben de hic boyle bir ayar yaptirmadim. belki runflatten normale gectiginde sertlikte bir fark olacagindan (eger coilover varsa aracta) yumusatiliyor olabilir
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yorum Yap