Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Katalizör iptali-down pipe hakkinda

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Katalizör iptali-down pipe hakkinda

    Arkadaslar selamlar,

    2007 N14 manuel Cooper S icin kat iptali, down pipe, duz boru vs ne önerirsiniz? Bu konu hakkinda bilgi sahibi degilim maalesef. Hem otomobilin performansi hem de rahatsiz etmeyici duzeyde ses almak guzel olabilir. Arac 147 binde, katalizoru de yedekte tutmak mantikli geliyor acikcasi.

    Youtube da resonator delete diye cok fazla video var, resonator nedir?

    Bir de son olarak aracta O2 sensoru hatasi var su anda, bu sensorleri iptal etmenin ya da temizlemenin bir yolu yok mu? Arac 1800 2200 d/dak araliginda bu yuzden silkeliyor, gaz yemiyor, buyuk ihtimalle zengin karisimdan dolayi yakit tuketimi de artiyor.

    Sevgiler

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    #2
    bende de ayni sensorun agrizasi var su an, fiyatini duyunca degistirmekten vazgectim
    egzoz konusunda kademeli olarak ilerlemenizi tavsiye ederim. ilk downpipe ile baslayin. sesi cok tatmin edici olacaktir. ancak bazilarina yetmiyor. oyle durumlarda orta iptali vs devam edersiniz..
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap


      #3
      Aslı kerem-t tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      Arkadaslar selamlar,

      2007 N14 manuel Cooper S icin kat iptali, down pipe, duz boru vs ne önerirsiniz? Bu konu hakkinda bilgi sahibi degilim maalesef. Hem otomobilin performansi hem de rahatsiz etmeyici duzeyde ses almak guzel olabilir. Arac 147 binde, katalizoru de yedekte tutmak mantikli geliyor acikcasi.

      Youtube da resonator delete diye cok fazla video var, resonator nedir?

      Bir de son olarak aracta O2 sensoru hatasi var su anda, bu sensorleri iptal etmenin ya da temizlemenin bir yolu yok mu? Arac 1800 2200 d/dak araliginda bu yuzden silkeliyor, gaz yemiyor, buyuk ihtimalle zengin karisimdan dolayi yakit tuketimi de artiyor.

      Sevgiler

      LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
      Bizim turbo beslemeli araclarda cat iptali dedigimi seyin; icinde katalitik konverter bulunan fabrikasyon downpipe (dp de derler) in performans ve ses artisi isteyen biz kafasi kiriklar tarafindan aftermarket downpipe ile degisimi meslesidir. Bu da iki yollu olabiliyor.
      1. Icinde katalizor bulunmayan (duz boru) seklinde paslanmaz celikten imal iskender, milltek, akrapovic gibi markalardan temin edilen dp lar (catless)
      2. Icinde spor katalizor bulunan ve katalizor hucreleri emisyon degerlerini saglamayi hedeflemeyen ancak yinede yuksek miktarda zararli gazi suzen yuksek gecirgenlikte filitre sistemine sahip, termineloji olarak 100cell 200cell gibi santimetre kare basina hucre miktarini belirten aciklama ile satilanlar. (Genelde tercih edilmiyor catless a gore minimum 3 kati fiyatlidir. Ama ben yilda 20,000 km yaptigimda. cevreye duyarlilik acisindan tercih ettim. Kafa bu kadar kirik yani.

      Resonator delete ise : eksozt orta susturucunun iptal edilip duz boru ile arka susturucuya baglanmasifir.
      Sizin problemde ise taminimce katalitik konvertorunuz dolmus/tikanmis olabilir ve turbo geri beslemesi nedeniyle silkeleme gz yememe gibi problemler yasiyor olabilirsiniz. Oksiyen sensorunun de bu yuzden hatali okuyor olmasi muhtemeldir. Kontrol ettiriniz masrafi yuksek arizalar yasamaniz an meselesi olabilir.

      Catless bir dp takarsaniz da soft bir yazilim ile desteklemeniz onerilir. Aksi halde bu sefer de katalizor olmadigindan dolayi yuksek emisyon degeri hatasi alirsiniz.
      Selamlar keyifli surusler


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Yorum Yap


        #4
        Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Bizim turbo beslemeli araclarda cat iptali dedigimi seyin; icinde katalitik konverter bulunan fabrikasyon downpipe (dp de derler) in performans ve ses artisi isteyen biz kafasi kiriklar tarafindan aftermarket downpipe ile degisimi meslesidir. Bu da iki yollu olabiliyor.
        1. Icinde katalizor bulunmayan (duz boru) seklinde paslanmaz celikten imal iskender, milltek, akrapovic gibi markalardan temin edilen dp lar (catless)
        2. Icinde spor katalizor bulunan ve katalizor hucreleri emisyon degerlerini saglamayi hedeflemeyen ancak yinede yuksek miktarda zararli gazi suzen yuksek gecirgenlikte filitre sistemine sahip, termineloji olarak 100cell 200cell gibi santimetre kare basina hucre miktarini belirten aciklama ile satilanlar. (Genelde tercih edilmiyor catless a gore minimum 3 kati fiyatlidir. Ama ben yilda 20,000 km yaptigimda. cevreye duyarlilik acisindan tercih ettim. Kafa bu kadar kirik yani.

        Resonator delete ise : eksozt orta susturucunun iptal edilip duz boru ile arka susturucuya baglanmasifir.
        Sizin problemde ise taminimce katalitik konvertorunuz dolmus/tikanmis olabilir ve turbo geri beslemesi nedeniyle silkeleme gz yememe gibi problemler yasiyor olabilirsiniz. Oksiyen sensorunun de bu yuzden hatali okuyor olmasi muhtemeldir. Kontrol ettiriniz masrafi yuksek arizalar yasamaniz an meselesi olabilir.

        Catless bir dp takarsaniz da soft bir yazilim ile desteklemeniz onerilir. Aksi halde bu sefer de katalizor olmadigindan dolayi yuksek emisyon degeri hatasi alirsiniz.
        Selamlar keyifli surusler


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Saygılar abi
        sigpic

        Yorum Yap


          #5
          Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          bende de ayni sensorun agrizasi var su an, fiyatini duyunca degistirmekten vazgectim
          egzoz konusunda kademeli olarak ilerlemenizi tavsiye ederim. ilk downpipe ile baslayin. sesi cok tatmin edici olacaktir. ancak bazilarina yetmiyor. oyle durumlarda orta iptali vs devam edersiniz..
          Cok tesekkurler aydinlatma icin.

          Bu o2 sensorunu temizlemenin bir yolu yok mu sizce, söyle bir sey buldum, bu alet kimlerde olur [emoji1]

          https://youtu.be/tD9KXAukO9M
          Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Bizim turbo beslemeli araclarda cat iptali dedigimi seyin; icinde katalitik konverter bulunan fabrikasyon downpipe (dp de derler) in performans ve ses artisi isteyen biz kafasi kiriklar tarafindan aftermarket downpipe ile degisimi meslesidir. Bu da iki yollu olabiliyor.
          1. Icinde katalizor bulunmayan (duz boru) seklinde paslanmaz celikten imal iskender, milltek, akrapovic gibi markalardan temin edilen dp lar (catless)
          2. Icinde spor katalizor bulunan ve katalizor hucreleri emisyon degerlerini saglamayi hedeflemeyen ancak yinede yuksek miktarda zararli gazi suzen yuksek gecirgenlikte filitre sistemine sahip, termineloji olarak 100cell 200cell gibi santimetre kare basina hucre miktarini belirten aciklama ile satilanlar. (Genelde tercih edilmiyor catless a gore minimum 3 kati fiyatlidir. Ama ben yilda 20,000 km yaptigimda. cevreye duyarlilik acisindan tercih ettim. Kafa bu kadar kirik yani.

          Resonator delete ise : eksozt orta susturucunun iptal edilip duz boru ile arka susturucuya baglanmasifir.
          Sizin problemde ise taminimce katalitik konvertorunuz dolmus/tikanmis olabilir ve turbo geri beslemesi nedeniyle silkeleme gz yememe gibi problemler yasiyor olabilirsiniz. Oksiyen sensorunun de bu yuzden hatali okuyor olmasi muhtemeldir. Kontrol ettiriniz masrafi yuksek arizalar yasamaniz an meselesi olabilir.

          Catless bir dp takarsaniz da soft bir yazilim ile desteklemeniz onerilir. Aksi halde bu sefer de katalizor olmadigindan dolayi yuksek emisyon degeri hatasi alirsiniz.
          Selamlar keyifli surusler


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

          Yorum Yap

          Hazırlanıyor...
          X