Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

2011 Copper S Yardım Lütfen

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    2011 Copper S Yardım Lütfen

    Öncelikle bütün forum üyelerine iyi akşamlar aracım 2011 mini coopers aracımı yeni aldım uzman olan arkadaşlardan bir kaç konu hakkında yardım istiyorum.
    Sorunlarım sırası ile şöyle

    1: ) aracım yolda giderken yoldaki girinti çıkıntıların üstünden geçerken aşırı derecede sağa sola çekiyor lastik basıncından şüphelendim 36 bar hava bastım üzerindeki lastikler Brigstone Runflat 205/17inç lastik diş durumu gayet iyi acaba süspansiyonda yada başka biyerdemi sıkıntı var ?

    2: )Araçla şehir içi gezerken çukur vs üzerinden geçince sunroof'tan garip sesler geliyor sunroof kapalı iken bu normalmidir?ve forumda araştırdığım kadarıyla sunroof bakımı önemliymiş sorun yaşamamak için tavsiye ediceğiniz öneriler nelerdir?

    3: )Aracım şu an 78 bin km'de bakımları bugune kadar yetkili serviste yapılmış fakat ben bundan sonra yetkili serviste yaptırmak istemiyorum acaba Triger seti Baskı balata vs ağır bakımları yapılmışmıdır yada Triger değişmişmidir bakıma sokmak istiyorum değişmesi gereken parçalar nelerdir ve tavsiye edebileceginiz bütçeyi zorlamayan özel servisler nerededir avrupa yakası.

    Şimdiden teşekkür ederim selamlar iyi akşamlar...

    #2
    Saga sola cekme olayinda guzel bir rotbalans yaptirmanizi tavsiye ederim.Sorun hallolur buyuk ihtimal. sunroofta bakim ile ses keser heralde, Servis olarak AYN auto iscilikleri ve esnafliklari guzeldir maslak sanayide.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Yorum Yap


      #3
      Dostum selam, ben de çok yeniyim ancak, r56'ların trigerler mekanizmaları zincirli, o yüzden diğer araçlardaki triger değişimlerine göre daha zahmetli ve maliyetli olduğunu düşünüyorum.

      Benden sana tavsiye bir yağ bakımını, iyi repütasyon aldığın bir serviste yaptırıp, sonrasında memnuniyetine göre ağır bakıma girmen.
      (daha tecrübeli arkadaşların da bu konuda fikrine danışmakta fayda var.)

      Sunroof yok bende, ama periyodik yağlama ile sorunlar çözülür diye düşünüyorum.

      2011 S'lerde bir de daha önce arkadaşımda rastladığım termostat arızası, özellikle soğuk havalarda araç dışarda kalıyorsa, ilk çalıştırmada doğru ölçemeyip stop edebilir, bu durumda da gerekirse garantiden(bazı araçları çağırmışlar galiba o kapsama sokulabilir 2011), gerekirse cepten parça değişimi ile sorunu çözebiliyorsun diye biliyorum.

      Girinti çıkıntı demişsin, mini tecrübeni bilmiyorum ama RFT'nin sertliği ve yolu okuması girinti çıkıntıda direksiyona sağa sola çekiyor gibi yansıyabilir bunu ben de hissediyorum. Süspansiyon ve patlamaz lastiğin sert oluşu ile ilgili olabilir. (tabi anlattığın durum daha farklı bir balans sorununa da işaret edebilir ben böyle fikir yürüttüm.)
      Instagram ~ Facebook

      Yorum Yap


        #4
        Aslı ekurtoglu tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Dostum selam, ben de çok yeniyim ancak, r56'ların trigerler mekanizmaları zincirli, o yüzden diğer araçlardaki triger değişimlerine göre daha zahmetli ve maliyetli olduğunu düşünüyorum.

        Benden sana tavsiye bir yağ bakımını, iyi repütasyon aldığın bir serviste yaptırıp, sonrasında memnuniyetine göre ağır bakıma girmen.
        (daha tecrübeli arkadaşların da bu konuda fikrine danışmakta fayda var.)

        Sunroof yok bende, ama periyodik yağlama ile sorunlar çözülür diye düşünüyorum.

        2011 S'lerde bir de daha önce arkadaşımda rastladığım termostat arızası, özellikle soğuk havalarda araç dışarda kalıyorsa, ilk çalıştırmada doğru ölçemeyip stop edebilir, bu durumda da gerekirse garantiden(bazı araçları çağırmışlar galiba o kapsama sokulabilir 2011), gerekirse cepten parça değişimi ile sorunu çözebiliyorsun diye biliyorum.

        Girinti çıkıntı demişsin, mini tecrübeni bilmiyorum ama RFT'nin sertliği ve yolu okuması girinti çıkıntıda direksiyona sağa sola çekiyor gibi yansıyabilir bunu ben de hissediyorum. Süspansiyon ve patlamaz lastiğin sert oluşu ile ilgili olabilir. (tabi anlattığın durum daha farklı bir balans sorununa da işaret edebilir ben böyle fikir yürüttüm.)

        teşekkür ederim korkulacak bi durum değil anladığım kadarıyla aracın karakteristiği sert alırken pek konfor beklemiyordum zaten korkuttu ilk başta yavaş yavaş alışacağım sanırım.

        Yorum Yap


          #5
          Aslı cafeinman tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          teşekkür ederim korkulacak bi durum değil anladığım kadarıyla aracın karakteristiği sert alırken pek konfor beklemiyordum zaten korkuttu ilk başta yavaş yavaş alışacağım sanırım.
          Ben araca toplu taşıma ya da motosiklet kullanmadığım zaman bindiğim ve onlardan bir tık iyi konfor beklediğimden, sertliğini hiç kafaya takmadım. RFT'den daha yumuşak hamurlu bir lastiğe geçersen michelin veya pirelli mesela, araç yumuşayabilir. S'lerin oem süspansiyonunu bilmiyorum ama bilstein b6'lar var mesela onla çok keyifli bir shock absorber moda geçebilirsin. Jantların 17 olduğunu varsayıyorum, şuanki haline göre ciddi bir konfor verecektir.

          8. arabam, alırken S almak varmış, jcw almak varmış, r56 cooper aldım. Alırken müzik sistemini ve siyah iç döşemeyi bile görmemiştim. Şuan bunla sadece sana yazdığım, michelin + bilstein spec, klima açık, keyifli bir playlistle orta üst ses yüksekliğinde, İstanbulpark'ta 7 tur sıkıştırmadan keyifli keyifli 3 dakikada dönmek istiyorum.

          Ama şunu da söyleyeyim 1.5 ayda 2500km yaptım, trim sesi'ni harman kardon ile sertliğini de handling ve responsiveness ile telafi ediyorum.

          Feels like go-cart
          Instagram ~ Facebook

          Yorum Yap


            #6
            Tesekkur ederim onerin icin ama bilstein a baktim amerika fiyati 3000 kusur dolar seviyesinde Turkiye fiyatini dusunmek bile istemiyorum uzun bi sure stock olarak kullanirim heralde beni tatmin ediyor su an performans olarak belki ilerde bir iki kucuk ekleme yapabilirim lastik coilover gibi

            GT-I9200 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

            Yorum Yap


              #7
              RFT lastiklerinizi değiştirin,hissedilir derecede konfor artacaktır.
              2012 R56 Mini Cooper S

              instagram \ drcapaburro

              http://i.hizliresim.com/01rvlW.png

              Yorum Yap


                #8
                Aslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                RFT lastiklerinizi değiştirin,hissedilir derecede konfor artacaktır.
                Tesekkur ederim ilk isim o olucak


                GT-I9200 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                Yorum Yap


                  #9
                  Rft lastikleri degistirmeniz yardimci olacaktir herkedin dedigi gibi.. Bakim konusunda da maslak'ta sponsorumuz a.y.n auto'ya gitmenizi tavsiye ederim
                  doayen!

                  1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                  2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                  3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                  4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                  5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                  6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                  7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                  8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Rft lastikleri degistirmeniz yardimci olacaktir herkedin dedigi gibi.. Bakim konusunda da maslak'ta sponsorumuz a.y.n auto'ya gitmenizi tavsiye ederim
                    Tesekkurler doa en kisa zamanda gidip bi caylarini icecegim selamlar.

                    GT-I9200 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                    Yorum Yap

                    Hazırlanıyor...
                    X