Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Düz boru egzoz

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Düz boru egzoz

    Selam arkadaşlar,

    Aracımda orjinal egzoz bulunmakta, diyorumki düşük maliyetli bi düz borumu yaptırsam ses almak adına ?

    Önerirmisiniz, yazılım var kara duman atarmı, motora vs sıkıntı yaratırmı ?

    #2
    Duz boru+spor bir son susturucu yapmaniz daha saglikli olacaktir
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap


      #3
      Ben düz boruya düz boru demem aracta downpipe olmadikca


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Yorum Yap


        #4
        Valla bende sadece son susturucu yok ama varex'e rakip diyebilirim.


        iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
        2012 R56 Mini Cooper S

        instagram \ drcapaburro

        http://i.hizliresim.com/01rvlW.png

        Yorum Yap


          #5
          DP + duz boruya yakin ufacik bi son susturucuyla daha once arabami 3 gun kullan(abil)dim.. dayanilacak gibi degil. bence ilk gun arabayi baglatirsiniz..
          www.haktankeskin.com

          Yorum Yap


            #6
            Valla benim suan duz boru sonuda da orjinal JCW son susturucu var aracta dp ve yazilim var siyah duman atiyor ve kotu bir ses veriyor o yuzden suan ayn de arac ortayi taktiriyorum


            iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
            16 AK 223 JCW09
            34 AKS11 JCW13

            Yorum Yap


              #7
              öncelikle düz boru çekmeniz aracınızı güç performans olarak geriye götürür ve traktörden bozma anlamsız bir ses çıkartır , eğer orta devirlerde kullanıyorsanız ortaya ufak bir susturucu ve sona bir susturucu takmanız yeterli olacaktır , eğer yüksek performans kullanıyorsanız uzun yol top speed roll vs düz boru sona yine susturucu koymanız gerekir back pressure dediğimiz olay olmadan araba yürümez , ayrıca dümdüz boru çekerseniz önden arkadaya subapları da yakarsınız bilginize

              Yorum Yap


                #8
                Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                öncelikle düz boru çekmeniz aracınızı güç performans olarak geriye götürür ve traktörden bozma anlamsız bir ses çıkartır , eğer orta devirlerde kullanıyorsanız ortaya ufak bir susturucu ve sona bir susturucu takmanız yeterli olacaktır , eğer yüksek performans kullanıyorsanız uzun yol top speed roll vs düz boru sona yine susturucu koymanız gerekir back pressure dediğimiz olay olmadan araba yürümez , ayrıca dümdüz boru çekerseniz önden arkadaya subapları da yakarsınız bilginize
                Sadece orta susturucuyu iptal etsek güç kaybı yasarmıyımız acaba

                Yorum Yap


                  #9
                  Bence güzel bir son + dp en iyisi olur


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  34 V 1271 / 2012 R56 Midnight Black JCW
                  34 JZ 9538 / 2011 R56 Midnight Black JCW
                  34 DEN 22 / 2004 R50 Chili Red Cooper
                  34 NE 0782 / 2014 R58 Spice Orange Coupe S

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    back pressure dediğimiz olay olmadan araba yürümez ,
                    turbo ve back pressure ? Benim bildiğim turbo araçlarda backpressure olmaz... Zaten back pressure turbo ile motor arasında manifolt da oluşur... Downpipe dan itibaren ne kadar freeflow o kadar iyidir.Tabi yazılım sonrasından bahsediyorum standart motora düz boru çekmenin çok çok bir faydası olmaz.Basıncı yüksek bir turbo ile komple susturucusuz gezse bile kayıp olmaz belki çok az olur oda alt devirlerde manifolttaki basınç işe egzosdaki basınç arasında fark olur diye ama sanmıyorum.. Turbo Wrc arabalarının altına bakarsanız genelde dümdüz boru görürsünüz sadece Fia'nın kuralları gereği race cat koymak zorundalar.

                    (Sondaki katalizator (Race Cat)





                    En son düzenleyen Yiğit G.; 14-08-17, 05:35.

                    Yorum Yap


                      #11
                      Karsilastirdiginiz Turbo buyuklugu ile MINI deki turbo buyuklugu oldukca farkli o yuzden alt devirler ozellikle back pressure olmadan olecektir tabi Kekutinin DEV e yaptigi bir turbo ve manifolt uygulamasinda yani 400+ da dediginiz olabilir cunku aracin zaten alt devirlerde de guce ihtiyaci kalmaz.
                      LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                      sigpic

                      www.MINIClubTR.com

                      Instagram

                      Yorum Yap


                        #12
                        Keremin 400 hplik projesinde dahi duz boru en sonda susturucu ile kullandik (2871r)


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        doayen!

                        1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                        2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                        3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                        4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                        5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                        6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                        7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                        8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Karsilastirdiginiz Turbo buyuklugu ile MINI deki turbo buyuklugu oldukca farkli o yuzden alt devirler ozellikle back pressure olmadan olecektir tabi Kekutinin DEV e yaptigi bir turbo ve manifolt uygulamasinda yani 400+ da dediginiz olabilir cunku aracin zaten alt devirlerde de guce ihtiyaci kalmaz.
                          valla bende düz boru + varex var , stage2 yazılım , varexi açınca biliyorsunuz dümdüz neredeyse free flow oluyor hiçbir şekilde alt devirlerimde sorun yok.Varsa da hissetmeyeceğim kadar.Zaten orada yazdım standart araçlarda durum farklı olabilir stage 2 veya stage 3 üstü araçlar için özellikle belirttim.

                          Mini forumlarından da araştırdım zamanında ve şöyle sonuçlara ulaştım.Eleman backpressure lazımmı demiş


                          -Besides, turbo cars have built in backpressure, it's called a turbocharger.

                          -Back pressure isn't really important in our cars

                          https://www.northamericanmotoring.co...-pressure.html

                          gibi sonuçlara ulaştım.Genelde çok kayıp olmayacağına inanıyorlar.
                          En son düzenleyen Yiğit G.; 14-08-17, 18:37.

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Keremin 400 hplik projesinde dahi duz boru en sonda susturucu ile kullandik (2871r)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            hocam inanıyorum ki son susturucuyu sökse birşey kaybetmezdi.
                            En son düzenleyen Yiğit G.; 14-08-17, 18:39.

                            Yorum Yap


                              #15
                              Ben önceki aracımı (1.4 turbo) 1 seneden fazla süreyle komple downpipe + düz boru kullandım. Varex dahi yoktu. Sonra orjinal orta susturucusunu taktırdım ( free flow ), alt devirlerim fark edilecek şekilde iyileşti. Küçük turbolarda az da olsa backpressure şart.

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X