Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Yay kestirme

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Yay kestirme

    Arkadaşlar aracıma bi arkadaştan orjinal jcw yay aldım ama çok yüksek duruyo kestirmem lazım nerde yaptırabilirim daha önce yaptıran varsa yardımcı olabilir mi

    #2
    Yanlış anlamazsanız iki şey sormak istiyorum ?
    - JCW yay nedir ?
    - Madem yay alıcaktınız, HR/Eibach/Vogland yada başka bir markanın -3,5 yaylarından almadınız ?
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      #3
      Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      Yanlış anlamazsanız iki şey sormak istiyorum ?
      - JCW yay nedir ?
      - Madem yay alıcaktınız, HR/Eibach/Vogland yada başka bir markanın -3,5 yaylarından almadınız ?
      Şöyle anlatim jcw aracı vardı ondaki yayları sökmüş bende bi daha masraf yapmamak için bana verdi bunları kestirirsin diye sağlıklı olur mu ? Yani özellikle yay almadım.

      Yorum Yap


        #4
        Anladim, soyleki jcw ile cooper s yaylari ayni. Spor suspansiyon yaylari ve gazli yaydir.

        Yani masraf yapmamak icin bunu yaptiracaksaniz, MINI icin tavsiye etmiyorum.
        arabayi yerle bir yapabilirsiniz keserek, orneklerini cok sayida gorduk daha evvel.
        ama ne konfor kaliyor, ne de denge. Tehlikeli bir makas, ne bilim derin bir cukura girersniz cikamazsiniz ve on takima mal olur buda..
        o yuzden bence ya masraf edip, yay veya coilovera gecis yapin.( yaydan kastim, 3.5 cmlik yaylar var orjinal aftermarket urunler)
        ya da masraf istemiyorum diyorsaniz, maslakta NAM amortisor var.
        Nizamettin beydi sanirim, o size yardimci olabilir..
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #5
          Anladım teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için tavsiyelerinizi değerlendiricem.

          Yorum Yap


            #6
            Aslı okanuc tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Anladım teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için tavsiyelerinizi değerlendiricem.
            Bizim icin oncelikle guvenliginiz sonra performans gelir ve yay kestirmek kesinlikle hicbir arabada yapilmasi tavsiye edilmeyen birseydir. Kulup olarak coilover takilmasi veya kisa yay ve kisa sertlik ve yukseklik ayarli amortisor takilmasini tavsiye edebiliriz.
            LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

            sigpic

            www.MINIClubTR.com

            Instagram

            Yorum Yap


              #7
              Selam,
              Yaylarin belirli bir calisma araligi vardir. Bu araligi degistirdiginiz zaman arabaniz yere tabiki daha yakin olacak ama asla ve asla daha iyi yol tutmayacaktir. Aksine cok daha negatif tepkiler verecektir. Sonuc olarak saglikli calisma araligini kisaltmis oluyorsunuz ve emmesi gereken basinci ememeyip arabaniza yansitmaya basliyor. Bu da sekmelere, ziplamalara neden oldugu gibi bozuk virajlarda rahatlikla kontrolden cikmalara sebep oluyor.
              Dost tavsiyesi isterseniz; kestirmeyin..
              Kazasiz belasiz
              www.haktankeskin.com

              Yorum Yap


                #8
                Yay kesimini ben de kesinlikle tavsiye etmiyorum...
                doayen!

                1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                Yorum Yap


                  #9
                  Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Yay kesimini ben de kesinlikle tavsiye etmiyorum...
                  Niye gpyi kestirmedin sanki
                  1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                  2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                  [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                  4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                  5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Niye gpyi kestirmedin sanki
                    Hahahaha masraf ettik kanka
                    doayen!

                    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                    Yorum Yap


                      #11
                      Hahhaha şalamayla ısıtarak bastı GP'yi ben şahidim
                      34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
                      34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aman diyim yüksek kalsın pressten veya kestirmekten iyidir pressin maliyetide 250-300 den aşağı değildir ikinci el bir yay almak daha mantıklı bütçe kısıtlı ise

                        Yorum Yap


                          #13
                          yay presletmek yada kestirmek kesinlikle çok tehlikelidir. preslenme sırasında yayın yapısı değişiyor ve bir süre sonra çatlama kırılma gibi sorunlara yol açıyor. yolda giderken yayın kırıldığını düşünürseniz tehlikeyi daha net anlayabilirsiniz. 250 - 350 tl aralığında ikinci el spor yay seçenekleri mevcut. eibach / h&r/ vogtland markalarından birisini tercih edebilirsiniz. eibach gerçekten çok konforlu ama bildiğim kadarıyla mini için 3cm yayı var. h&r da 3.5 cm opsiyonuda mevcut. biraz daha alçaklık isterseniz vogtland 4cm seçeneği sunuyor.

                          Arkadaşlarında söylediği gibi kestirme ve presletme işlemlerinden kesinlikle uzak durun. Öncelikle can güvenliği sonrasında performans ve görüntü önemli...
                          34 NAD 99 '06 JCW
                          34 AR 3221 '11 JCW
                          34 EK 391 '09 MCS

                          Yorum Yap


                            #14
                            ..................
                            IS IT LOVE?

                            www.MINIClubTR.com

                            sigpic

                            Yorum Yap


                              #15
                              Yay kesimi ve preslenmesi hakkında arkadaşlar güzel yorumlar yapmışlar katılıyorum onlara bencede kesinlikle bu işe girişmeyin.
                              IS IT LOVE?

                              www.MINIClubTR.com

                              sigpic

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X