Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 mcs alip verme sorunu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    R56 mcs alip verme sorunu

    merhaba arkadaşlar; 2009 mcs aracımda şuan alıp verme sorunu var, sabah araba sogukken düşük devirde giderken bariz bir alıp verme var, yüksek devir ve hızda giderken de hafif yapıyor ama dikkat etmezsen hissetmiyorsun. araç ısınınca da cok farketmıyorsun ama yıne yapıyor.
    ayrıca benım aracım otomatık vıtes. cok sakin kullanmama ragmen şehir içi kullanmda yakıt ortalamam 11,5-12 lt civarında yakıyorumbu değer normalmidir ?

    #2
    Ben normalde 12,5 falan yakiyorum, bu hafta sifirladim hic basmadim, yine 11,5'tayim.

    Yorum Yap


      #3
      Ben sorunu tam anlayamadim. Rolanti mi sapitmis durumda ? Gaz mi almiyor ? Netlestirebilirsek daha fazla yardimci olunabilir
      1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
      2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

      [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
      4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
      5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

      Yorum Yap


        #4
        Sevgili bylo27 biz seninle ne yazikki gaziantep servis sıkıntısı cekecegiz gibi görünüyor. Antepte miniyi bilen yok,ya burada mini ruhunu gelistirecegiz yada miniye binmeyecegiz.

        Yorum Yap


          #5
          rolantıde sapotma yok. araba vıteste gıderken benzın bıtmıs veya elektrık kesmıs gıbı alıp verıyor

          Yorum Yap


            #6
            aynen kerem sanırım servıs buyuk sıkıntı olacak ama bır sekılde asacagız bu konuyu )

            Yorum Yap


              #7
              Bence sorun benzin filtresinde veya bobinlerde olabilir ama daha iyisini forumdaki deneyimli arkadaslarimiz bilir.

              Yorum Yap


                #8
                Aslı bylo27 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                aynen kerem sanırım servıs buyuk sıkıntı olacak ama bır sekılde asacagız bu konuyu )
                En iyisi biz servis kuralim ama minileri cogaltmamiz lazımki servis para kazansin

                Yorum Yap


                  #9
                  Muhtemelen atesleme veya pompadan kaynakli bir sikinti olabilir.. rolantideyken varmi ? Gazdayken mi oluyor
                  1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                  2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                  [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                  4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                  5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Muhtemelen atesleme veya pompadan kaynakli bir sikinti olabilir.. rolantideyken varmi ? Gazdayken mi oluyor
                    rolantide sorun yok sadece gazda iken yapıyor

                    Yorum Yap


                      #11
                      Temel bir kac soru sorayim. Bilgim yettigince yardimci olmaya calisayim

                      Kac kmde araciniz ?
                      Buji,bobin degisimi ne zaman yapildi ?

                      Bildigim kadariyla Kerem arkadasimizda da ayni sikinti mevcuttu. Buji ile cozuldugunu dile getirmistiler, atesleme sistemini oncelikle bir ustada gosterip kontrol etmenizi oneririm.

                      Eger sikinti bu ise, Istanbuldan kargo ile buji temini saglayalim sponsorumuz AYN araciligiyla. Kerem Bey bu sekilde cozdu diye biliyorum. Muhtemelen ayni problem..

                      Ayrica kullandiginiz yakiti da ogrenelim
                      1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                      2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                      [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                      4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                      5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Temel bir kac soru sorayim. Bilgim yettigince yardimci olmaya calisayim

                        Kac kmde araciniz ?
                        Buji,bobin degisimi ne zaman yapildi ?

                        Bildigim kadariyla Kerem arkadasimizda da ayni sikinti mevcuttu. Buji ile cozuldugunu dile getirmistiler, atesleme sistemini oncelikle bir ustada gosterip kontrol etmenizi oneririm.

                        Eger sikinti bu ise, Istanbuldan kargo ile buji temini saglayalim sponsorumuz AYN araciligiyla. Kerem Bey bu sekilde cozdu diye biliyorum. Muhtemelen ayni problem..

                        Ayrica kullandiginiz yakiti da ogrenelim
                        Bendeki sorun tam anlamiyla yuksek devirde patirdama idi ama sponsorumuz AYN aracagiyla gp bobin ve jcw bujileri degistirerek problem çözüldü.

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı keremc27 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Bendeki sorun tam anlamiyla yuksek devirde patirdama idi ama sponsorumuz AYN aracagiyla gp bobin ve jcw bujileri degistirerek problem çözüldü.
                          OK. Bobinler Cooper S veya 335 BMW bobini olabilir.
                          Buji NGK yollanmıştır size.

                          Tahminim aynı problem olabilir. Kesme var ise, ancak gaz almama durumu varsa pompa ile ilgili de olabilir.
                          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            OK. Bobinler Cooper S veya 335 BMW bobini olabilir.
                            Buji NGK yollanmıştır size.

                            Tahminim aynı problem olabilir. Kesme var ise, ancak gaz almama durumu varsa pompa ile ilgili de olabilir.
                            Doğrudur cooper s gp bobin ve ngk buji.

                            Yorum Yap


                              #15
                              Konuyu her yeni mesajda tekrar tekrar okudum, benim kanımca sorun beslemede(pompa) değil de ateşleme sisteminde. Lafı geçmişken ekleyelim sürekli deponun dibini görerek benzin alma yöntemiyle pompalar bozulabiliyor, ışık yanınca almakta yarar var. Genel bilgi olsun

                              Sadece bu deponuzda yapıyorsa bu sorunu benzin de olabilir ama uzun süredir varsa eğer donanım kaynaklı diye düşünüyorum.

                              2 araç da 2009 R56 olunca parça değiş-tokuşuyla deneme yanılma yapmak en mantıklı çözüm gibi duruyor

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X