Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 MCS Yüksek Devirde Gaz Kesme Sorunu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    R56 MCS Yüksek Devirde Gaz Kesme Sorunu

    Merhaba Arkadaşlar Aracım Otomatik Sanzıman Mcs,Aracımda dp,alta filtre kiti ve alta intercooler var;aracı yeni aldım kendimi tanıtma bolumde soylemıstım zaten;bu hafta sonu deneme imkanım oldu sport moduna almadan denedim ve tiptronik viteste kullandıgımda 5000 devirden sonra gaz kesdi bir nevi bogulma gibi bir şey diyebiliriz;daha sonrada sport moduna alıp denemedım;aracı alırkende maslak bmw abarth servise göstermiştim,eksi sahibi oraya bakımlarını yaptırıyordu ve bir sıkıntısı olmadıgını soylediler,sizce ne gibi sorun veya sıkıntı olabılır içinizde bu durumu yasayan oldumu acaba?
    En son düzenleyen keremc27; 02-12-13, 17:41.

    #2
    Aracınızda yazılım oldugunu varsayarak , forge recirculation valve takmanızı öneririz, basınc tutmuyor olabilir , malum standart dump valve üstündeki yay standart basınca göre ayarlı oldugundan bir sure sonra körük yırtılıp basınc tutmamaya baslıyor.
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    Yorum Yap


      #3
      aracımda chiptuning olarak yazılım yok sadece dp için bir yazılım yapılmış zamanında gaziantepteyim forge recirculation valve nereden bulabılırım ve takma işlemi kolaymıdır acaba?

      Yorum Yap


        #4
        Bogulma var ise atesleme kesiyor vs olabilir. Basincla ilgili oldugunu sanmiyorum..

        1. Senaryo ; dsc devredeyken Bastiginizi var sayiyorum.. araba kendini kesiyor. Dsc oldugu icin
        2. Senaryo, ilk bastiginizda eger cooper s ise ve yazilim yoksa 1 bar civari standart basar peak 1.1. 5000dd uzerinde turbo valfinde yirtik vs varsa badinc kacirio olabilir.
        3. Senaryo; filtre alta acik hava filtresi anladigim kadariyla, onu sokun ve orjinal filtreye donmelisiniz, kutu ici altadan daha verimli filtreler var. BMC olsun K&N olsun..

        Forge dump valve den bahsetmis Alen Adminimiz. Yararli parcadir ancak yazilimi kesinlikle guncellemeniz gerekir. Bunun icin Istanbula yolunuz duser ise yardimci olabilirim.. sponsorumuz Onur Oto dump valve dedigimiz parcayi tedarik ediyor ancak Antepte bunu takabilecek ustad varmi bilmiyorum..

        Ayrica dsc 2 kademeli, tek sefer bastiginizda traction off olur. Basili tutarsaniz 2. Kademeye dsc off a gecis yapar. Basili tutup 2. Kademede basmanizi oneririm.. birde boyle deneyin sorun varmi tekrar konusuruz
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #5
          cok teşekkür ederim alen ve kekuti(isimlerini bilmediğimden dolayı) bilgileriniz için,senaryo 1 dogru tahmın dsc devrede idi,senaryo 2 de turbo valfine baktırmam lazım o zaman senaryo 3 de evet alta açık hava fıltre kiti tüm ekipmanlarıyla,onu söküp aem düşünüyorum işin aslı,antepte forge yi takacak bir usta daha beter arabayı mahvederler kanısındayım cunku mını antepte cok cok az,dsc bilgisi içinde teşekkür ediyorum basılı tutup 2 ıncı kademe deneme yapacagım;alta aslında arastırdıgım kadarıyla kaliteli bir marka,boyle sorunlar doguruyormu?

          Yorum Yap


            #6
            Bir de çok basit olarak aldığınız benzinden dolayı da kesiklik yapma ihtimali var, aklınızda bulunsun buna da dikkat edin

            Yorum Yap


              #7
              Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Bir de çok basit olarak aldığınız benzinden dolayı da kesiklik yapma ihtimali var, aklınızda bulunsun buna da dikkat edin
              aynen öyle sizde yakıt filtresi kirlenmiş olabilirmi?değiştirmek veya temizletmek lazımmıdır?

              Yorum Yap


                #8
                Aslı keremc27 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                aynen öyle sizde yakıt filtresi kirlenmiş olabilirmi?değiştirmek veya temizletmek lazımmıdır?
                Araç kilometresine göre Türkiye şartlarında bence 20-30binde bir benzin filtresi değişimi sağlıklı olur Tıkayıp kesikliğe sebebiyet verecek kadar kirlenmesi için bence bi 80bin km hiç değişmemesi lazım ama sanmıyorum Abarth'ta değiştirmişlerdir zamanında

                Yorum Yap


                  #9
                  Aldiginiz benzin 97 oktan olmali. Aem suan icin stoklarinda yoktu Onur Bey'in.. bence kutu icine donmelisiniz, Alta sadece ses
                  1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                  2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                  [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                  4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                  5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Araç kilometresine göre Türkiye şartlarında bence 20-30binde bir benzin filtresi değişimi sağlıklı olur Tıkayıp kesikliğe sebebiyet verecek kadar kirlenmesi için bence bi 80bin km hiç değişmemesi lazım ama sanmıyorum Abarth'ta değiştirmişlerdir zamanında
                    aracım su anda 65k de bende değişmişlerdir diye tahmin ediyorum hayırlısı bakalım

                    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Aldiginiz benzin 97 oktan olmali. Aem suan icin stoklarinda yoktu Onur Bey'in.. bence kutu icine donmelisiniz, Alta sadece ses
                    aynen 97 oktan alıyorum zaten,aynen bende sımdı forumu arastırdım son bır taneyi satmıslar sanırım yaza kadarda gelmeyecekmiş peki kutu için kn mi aem mi hangisi tercih edeyim.

                    Yorum Yap


                      #11
                      Kutu icinde aem yok bildigim kadariyla. Benim tavsiyem BMC filtredir.

                      65.000 kmde degismemis olabilirler.
                      1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                      2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                      [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                      4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                      5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Kutu icinde aem yok bildigim kadariyla. Benim tavsiyem BMC filtredir.

                        65.000 kmde degismemis olabilirler.
                        ilgin ve bilgin için teşekkür ederim benzin filtresi ve bmc ile ilgileneceğim saol

                        Yorum Yap


                          #13
                          Bende de otomatik r56 mcs var.ben sdc buji degistirerek kesmeden kurtuldum ama arkadaslarin dedigi gibi bunun onlarca sebebi olabilir.Allah kolaylik versin.

                          GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                          En son düzenleyen Talha; 02-12-13, 22:45.
                          sigpic

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı Talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Bende de otomatik r56 mcs var.ben sdc buji degistirerek kesmeden kurtuldum ama arkadaslarin dedigi gibi bunun onlarca sebebi olabilir.Allah kolaylik versin.

                            GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                            Sdc buji derken markamıdır modelmıdır acaba nereden temin edebilirim acaba

                            Yorum Yap


                              #15
                              sadece buji
                              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X