Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

2003 mini one baskı balata

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    2003 mini one baskı balata

    Arkadaşlar merhaba, 2003 model mini one aracım var. Aracın baska balatası bitti .Yarın ankara da ustaya götüreceğim. Fiyat hakkında bilgisi olan var mı? netten parça fiyatı 350 tl gibi bişey diyor ama ustalar 700-800 lira işçilikle tutar diyordu. Fikri olan varsa cevap verirse çok sevinirim.

    #2
    Aslı erginefe tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, 2003 model mini one aracım var. Aracın baska balatası bitti .Yarın ankara da ustaya götüreceğim. Fiyat hakkında bilgisi olan var mı? netten parça fiyatı 350 tl gibi bişey diyor ama ustalar 700-800 lira işçilikle tutar diyordu. Fikri olan varsa cevap verirse çok sevinirim.
    Yalaşık bu rakamlarda iş bitiyo birde netteki fiyatlar bazen yanıltıor eksik malzeme çıkabiliyor aralarından.
    IS IT LOVE?

    www.MINIClubTR.com

    sigpic

    Yorum Yap


      #3
      Isciligi hakkaten yuksek, parcadan daha pahali neredeyse butun gun araba serviste kalio ve degismesi en zor parcalardan biri
      Buyuk ihtimal ust kapak daha kolay sokulur
      1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
      2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

      [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
      4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
      5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

      Yorum Yap


        #4
        Arkadaşlar ilginize çok teşekkür ederim. Aracı tamire vermiştim bugun alacağım , bakalım günahı ne çıkacak

        Yorum Yap


          #5
          Nerede yaptırdınız? Neymiş günahı?

          [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

          Yorum Yap


            #6
            Aslı erk1n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Nerede yaptırdınız? Neymiş günahı?
            İstanbul'da AYN Auto'da bu işi yaptırabilirsiniz. Sponsorumuz bu konuda gayet tecrübelidir.
            Şahsi aracım ve forumumuzdan çoğu üyemizde işlemlerini orada yaptırıyorlar.

            Ücret konusunu kendileriyle görüşebilirsiniz.
            1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
            2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

            [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
            4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
            5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

            Yorum Yap


              #7
              Aracı baskı balatası , aks keçeleri değişti, anitifiriz,yanmayan bir stop farı ile birlikte işçilik dahil 1050 lira verdim arkadaşlar.


              Aslı erk1n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Nerede yaptırdınız? Neymiş günahı?

              Yorum Yap


                #8
                benim baski balatada sorun yok gibi.. ama debriyaj asiri sert ve cok yukarida kavriyor. Neden olabilir?

                GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

                Yorum Yap


                  #9
                  ben ankarada 150-200 gibi bir işçilik ücretiyle değiştirmiştim bu yıl...

                  Yorum Yap


                    #10
                    Hocam baskı balatan kaç kilometre de? Çünkü bende de kaçırma hissedilmiyordu ama , biraz zorladım yolda kaldım. serviste baktığımda baskı balata tamamen bitmişti .Aynı şekilde debriyaj çok sertti ve yukardan kavrıyordu. soyle deyim vitesin giderken bir alt vitese rahatça geçiyor mu? benim eskiden geçiyordu...

                    Yorum Yap


                      #11
                      Kaç km de bir değişiyor? Benim araç 60000km ye dayanmak üzere. Muhtemelen hiç değişmedi

                      [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

                      Yorum Yap


                        #12
                        Ben 2003 S'imde ilk debriyajimi 95 binde degismistim Su an ki aracimin 55 bin gibi degistigini biliyorum, simdi 87 binde degistirsem bosa degismem olmam

                        Kullanima bagli tamamen. Yipratmayinca 100binden sonra debriyaj degisen R50-53'ler var

                        Yorum Yap


                          #13
                          Benim araba su an 108000 de fabrika baski balatasi var. Ayn yusuf usta bakti, cok iyi kullanilmis, bi 50-60 bin daha gider dedi. Tariginda dedigi gibi kullanimla alakali. Cem yilmaz basmayi iyi biliyomus. Debriyaja yani

                          YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı 4eva tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Cem yilmaz basmayi iyi biliyomus. Debriyaja yani

                            YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
                            Bu iyiydi


                            iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
                            sigpic

                            Yorum Yap


                              #15
                              Aslı Sportline tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              ben ankarada 150-200 gibi bir işçilik ücretiyle değiştirmiştim bu yıl...
                              Ankara'da 150-200TL işçilik, İstanbul'da 700-800TL. Enteresan

                              [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X