Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R53 Arka fren sorunu ve spor egzos sorusu?

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    R53 Arka fren sorunu ve spor egzos sorusu?

    Selamlar,
    Aracım liftteyken arka lastiklerin zor döndüğünü farkettim, frenler sıkıyor yani, el freni vs kontrol edildi, arka merkezlerin tamiri yapıldı ama bir şey değişmedi, fren ana merkezinden yapabilir mi acaba, başına önceden gelen var mı?

    Ortalama 210hp güç üreten R53 de, one ball egzos sistemi aracı çok kesiyor mudur? spor bir son susturucu koysak 2-3 boy daha hızlanır mı?

    Teşekkürler cevaplar için.

    #2
    bildiğim kadarı ile one ball yapınca sadece ağırlıktan tasarruf edip sesten kazanılıyor, performansa artısı olduğunu sanmıyorum yani normal egzost sistemi gibi sonuçta. fren konusunda ise araç normal 10-20km hızla giderken metal metale sürtüyor gibi ses çıkarıyormu?

    Yorum Yap


      #3
      one ball da az da olsa faydası oluyordur nihayetinde egzos gazı daha az dolanarak daha hızlı çıkıyor merak ettiğim, daha geçirgen bir son susturucuyla ses artıcaktır, artan sesle dolaştığımıza değecek bir faydası olur mu, malum polislerle uğraşması dert oluyor , şuan frende sürtünme sesi var ama geçen hafta sökmeden ses yoktu yine kasma vardı .

      Yorum Yap


        #4
        2-3 boy diye kesin birşey demeyeyim ama araba hızlanacaktır.. one ball ucuz ve etkili ama bir yere kadar bir yerden sonra arabayı farkedilir şekilde tutmaya başlıyor.. ayrıca boru çapı da orjinal 57mm di sanırım ki bu da o güçlerde bi araba için biraz dar denebilir.. başka ne var araçta?
        ses çok sorun ise jcw egsoz alabilirsiniz, güzel bir header ile ideal bir çözüm olur..

        Yorum Yap


          #5
          Yekta pampiş

          yardım et hele r53 moderatorüm benim

          bendeki headers sanırım 63'lük. Son susturucu orjinal JCW.. 57'lık sanirim.
          şuan bu problem teşkil eder mi ? Kasnak vs yok arabamda.. teke düşürüm 63 gavatar spec Aren styla iyi olur değil mi şimdilik ?
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            2-3 boy diye kesin birşey demeyeyim ama araba hızlanacaktır.. one ball ucuz ve etkili ama bir yere kadar bir yerden sonra arabayı farkedilir şekilde tutmaya başlıyor.. ayrıca boru çapı da orjinal 57mm di sanırım ki bu da o güçlerde bi araba için biraz dar denebilir.. başka ne var araçta?
            ses çok sorun ise jcw egsoz alabilirsiniz, güzel bir header ile ideal bir çözüm olur..
            kasnak filtre headers falan var araçta, 57mm idare diye düşündüm, bu haliylede zaten sesli ama dikkatli kullanılırsa ses sorun teşkil etmiyor, belki dümdüz boru yaparım kelepçeli sistemle arada one balla dönerim, (denemek isteyenler varda )
            arka koltuklar kaç kg bu arada, hafif gibi duruyor ?

            Yorum Yap


              #7
              @kekuti : kanka ilerde ne yapacağına bağlı, tekrar tekrar uğraşma.. kapak egzantirik filan yaparım diyorsan bence 70 lik bile yapabilirsin benim 70 var diğer yapılan arabalarda 63 var.. şu an bi sorun olmaz jcw iyidir hatta ilerde de kullanabilirsin ara borusunu değiştirip 63 filan yaparak

              @sportline : dümdüz boru çok fazla sesli oluyor ayrıca verimsiz de olabilir susturucu da olması lazım.. ama iki tane egsoz yapıp dediğin gibi headerdan sonraki kısım değiştirilerek kullanılabilir..
              arka koltuklar çok ağır değil.. sırtları zaten ağır kısım onlarda tahmini 10-15kg arasıdır elle tartmıştım, alt kısım zaten sünger 2-3 kilo yoktur bile.. asıl ön koltuklar çok ağır

              Yorum Yap


                #8
                anladım sağol cevap için

                Yorum Yap


                  #9
                  Bu aralar servise gidecek R53 kullanıcılarından ricam, araç liftteyken, arka lastiklerin ön lasktikler kadar rahat dönüp dönmediğini kontrol edebilirler mi

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Sportline tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Bu aralar servise gidecek R53 kullanıcılarından ricam, araç liftteyken, arka lastiklerin ön lasktikler kadar rahat dönüp dönmediğini kontrol edebilirler mi
                    Aracımız serviste bakalım kontrol edelim paylaşalım sizinle sorunu halledemedinizmi daha siz ?
                    IS IT LOVE?

                    www.MINIClubTR.com

                    sigpic

                    Yorum Yap


                      #11
                      bakabilirseniz çok iyi olur, balata çok azda olsa diske sürtüyor, normal dediler son olarak çünkü sebep olabilecek şeyler değişti denendi..

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Sportline tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        bakabilirseniz çok iyi olur, balata çok azda olsa diske sürtüyor, normal dediler son olarak çünkü sebep olabilecek şeyler değişti denendi..
                        Yanlız balatalar herzaman dıske temas halındedır sadece fren anında sıkıştırma yapar isterseniz motosikletin balatasını çekip eklerim oradan daha net belli olur durumu .
                        IS IT LOVE?

                        www.MINIClubTR.com

                        sigpic

                        Yorum Yap


                          #13
                          Gecen gun onleri cevirdim rahat donuyor skinti yok arkalari bilmiyorum

                          GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

                          Yorum Yap


                            #14
                            Frene basıldığı anda tepki alınması için zaten balatalar diske temasta olur ama sıkmaz
                            IS IT LOVE?

                            www.MINIClubTR.com

                            sigpic

                            Yorum Yap


                              #15
                              önlerde sorun yokta arkaları merak ediyorum başka r53 olanlar bakabilirse sevinirim.
                              şimdi örnek vermek gerekirse astra da tekeri çevirince 15 tur dönüyor bende 1-2 tur anca dönüyor.

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X