Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Isinma

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Isinma

    aracımda 100-150 km yol yapınca vites kolunun alt kısmında ısınma oluyor ( klima gibi ) nerdeyse......bu normal mi başka bir sıkıntı olabilir mi?

    #2
    benim otomatik aracımda da var bu olay ama sorun olduğunu düşünmüyorum şanzıman ısınıyor diyip geçiyorum inş sorun falan değildir

    Yorum Yap


      #3
      aynen ozman normal bişey

      Yorum Yap


        #4
        şanzıman değil, egsoz borusu ordan geçtiği için normaldir ısınma olması.. ama aşırı derecede olduğunu düşünüyorsanız bi lifte kaldırıp ordaki izolasyonu kontrol edebilirsiniz, rahatsız ediyorsa ekstra ısı izolasyon malzemeleri ile kaplayabilirsiniz..

        Yorum Yap


          #5
          tam dedigin bolgeye ısı ızolasyon dırek kesıyor

          Yorum Yap


            #6
            ben pek ısı izolasyonu olayına sıcak bakmıyorum çünkü bu seferde fazla ısıyı dısarıya daha geç verip egtyi yükseltecek gibi yan etkileri olabileceğini düşünüyorum haklımıyım yekta? yoksa bu headersa sarılan sargılardan alıp sararsak hiç bi sıkıntı olmazmı? tabi önce ısının aşırı olduğuna karar verilmeli bende kesinlikle aşırı değil sadece hafif bir ılıklık.

            Yorum Yap


              #7
              egsoz sargısı değildi benim kastettiğim kağan orjinalde de orda yalıtım var zaten header ın bitip egsozla birleştiği orjinalde kat olan yerde.. oraya yine metal malzeme olabilir veya kabinin iç tarafından sünger cam yünü vb yalıtım malzemeleriyle yalıtım yapılabilir ama hiç gerek yok bence rahatsızlık yoksa
              egt ve sargı konusunda da ben sargıyı pek tavsiye etmem çünkü en başta metalin genleşmesi lazım ama sıkı sıkı sarıp sarmalayınca genleşemiyor ve ısı da dışarıya verilemeyince zamanla borularda çatlama veya korozyon olabiliyor.. sargının mantığı zaten ısıyı egsozda tutmak ve daha da ısıtılan gazın dışarıya daha çabuk tahliye edilebilmesini sağlamak.. egt ile pek bağı yok yani oradaki egt çok mühim değil, egt zaten motor içi sıcaklığı aşağı yukarı kestirebilmek için kullanılır yoksa oranın fazladan ısınması veya soğuk kalması pek birşey değiştirmez

              Yorum Yap

              Hazırlanıyor...
              X