Aklımıza geldikçe ve bildiğimizce yardımcı olacak detaylı, açıklamalı konular açmaya çalışıyoruz teknik mod. lar olarak elimizden geldiğince ama varsa öncelikli olarak öğrenmek veya tartışmak istediğiniz, detayını merak ettiğiniz vs. bir konu buraya yazabilirsiniz bildiğimiz bir konu ise paylaşır değilse de araştırır hem öğrenir hemde elimizden geldiğince açıklarız
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Bilmek istedikleriniz?
Çöküş
X
-
Merhaba atom karınca
Canım ben bi port poliş yapayım diyorum R56 kapakları hakkında bilgin varmidur ? Ayrıca Works manifold veya customla güç almamız mümkün olurmu, yada rahatlatmak ? normal manifold'a göre 2'' daha geniş JCW'ler
Anlat bakalım1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
-
JCW Tuning Kit in içinden manifold çıkıyor demekki güç artışı olabiliyormus
Canım ben bi port poliş yapayım diyorum R56 kapakları hakkında bilgin varmidur ? Ayrıca Works manifold veya customla güç almamız mümkün olurmu, yada rahatlatmak ? normal manifold'a göre 2'' daha geniş JCW'ler
Anlat bakalım [/QUOTE]
Yorum Yap
-
Aslı Cooperscem tarafından gönderilmiş Mesajı gösterJCW Tuning Kit in içinden manifold çıkıyor demekki güç artışı olabiliyormus
Ecu gerekiyor. Turbo aynı sonunda Tuning Kit'te..1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKekuti R56 R53 gibi degil yani direct injection oldugundan portları kendinden polished R56 da bir işe yaramaz.
portları genişletince ister istemez yapılması gerekmiyormu ?
p.s: Atom karınca BT, cevap versene nasıl mod'sun sen1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAtom karıncamız derste olabılır az bekle kekutim kapağı söktün elindemi bekliyon la .
Yorum Yap
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMerhaba atom karınca
Canım ben bi port poliş yapayım diyorum R56 kapakları hakkında bilgin varmidur ? Ayrıca Works manifold veya customla güç almamız mümkün olurmu, yada rahatlatmak ? normal manifold'a göre 2'' daha geniş JCW'ler
Anlat bakalım
2" daha geniş derken? neresi daha geniş? 2 inch 5 cm ediyor ciddi bir fark yani bi yanlışın olmasın değerde? sadece manifold değişimi ile (kapağın egsoz portları aynı kaldığı varsayılarak) bence pek kayda değer bir değişim olmayacaktır..
r53 lerde works lerin kapaklarında egsoz portları 1.2mm daha açık örneğin, var mı r56 larda böyle birşey?
Yorum Yap
-
Tworx
valla r56 kapağı ile ilgili bişi bilmem ama port polish le güç alınmayan daha doğrusu port polish yapmaya gerek duyulmayan tek kapak Lancia Delta Integrale Evoluzione II diye bliyorum ben.
Yorum Yap
-
Aslı jojo tarafından gönderilmiş Mesajı gösterorj r53 jcw body kit nereden temin edebiliriz dostlar bi fikriniz var mı?
Yorum Yap
Yorum Yap