Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R53 piston + kol

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    R53 piston + kol

    Arabama piston +kol düşünüyorum tavsiyeleriniz her konuda yardımcı olacaktır ne yapmak lazım ? ne almak lazım ?
    IS IT LOVE?

    www.MINIClubTR.com

    sigpic

    #2
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arabama piston +kol düşünüyorum tavsiyeleriniz her konuda yardımcı olacaktır ne yapmak lazım ? ne almak lazım ?
    İlk sorum bu işe niye girişiyorsun?

    Piston için tavsiyem ya CP yada Arias piston.

    Kol için RMW, Carrillo ve bi marka daha var unutum adını
    RMW tuned.... is yours?

    Yorum Yap


      #3
      Neden giriyorum normal kullanan biriyim ama biraz basmak istediğimde daha iyi olması adına istiyorum
      IS IT LOVE?

      www.MINIClubTR.com

      sigpic

      Yorum Yap


        #4
        Güçlü kuvvetli olalım ayrıca
        IS IT LOVE?

        www.MINIClubTR.com

        sigpic

        Yorum Yap


          #5
          Km fazla ayroca Luaicim
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            #6
            Daha saglikli olsun diyorsun ozaman $1100 - $1300 civari bi maliyeti olur
            RMW tuned.... is yours?

            Yorum Yap


              #7
              Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Km fazla ayroca Luaicim
              Eh azıcık yüksek diyelimkm için

              Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Daha saglikli olsun diyorsun ozaman $1100 - $1300 civari bi maliyeti olur
              Biyerlerden başlamak lazım
              IS IT LOVE?

              www.MINIClubTR.com

              sigpic

              Yorum Yap


                #8
                turbo yapmıcaksan kollara dokunma derim

                CP piston al orjinal sıkıştırmanın üstünde bir sıkıştırma al hem kasnağını küçük takarsın hemde soğuk hava üflerken SC beygirin yüksek olur

                orjinali 8.5~ sanırım sen 9 yada 9.1 felan alabilrsin

                Yorum Yap


                  #9
                  Kesinlikle kollara dokunma r53 ün kolları iyi pistonun kalitesi ve maliyetli adresi cp

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı oz` tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    turbo yapmıcaksan kollara dokunma derim

                    CP piston al orjinal sıkıştırmanın üstünde bir sıkıştırma al hem kasnağını küçük takarsın hemde soğuk hava üflerken SC beygirin yüksek olur

                    orjinali 8.5~ sanırım sen 9 yada 9.1 felan alabilrsin


                    Aslı Haluk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Kesinlikle kollara dokunma r53 ün kolları iyi pistonun kalitesi ve maliyetli adresi cp

                    Bu hafta sanayide olacam bi konuşmak lazım bu işleri
                    IS IT LOVE?

                    www.MINIClubTR.com

                    sigpic

                    Yorum Yap


                      #11
                      yükseklerde gözün yoksa elleme hiç abi
                      300 + için piston kol lazım ama altına çok gerekli değil.. yüksek sıkıştırma bir piston ile değişirsen biraz kazanç sağlarsın ama orjinal çapta hatırladığım kadarıyla wiseco harici piston yoktu.. wisecolarda genelde piston eteğinden çatlarlar hiç girme.. orjinali 8.3 sıkıştırmanın, cp de 77.5 mm 9 cr olan piston vardı.. eğer kompresyon kaçağı vs gibi rektifiye gerktiricek durum varsa alıp değişebilirsin ama yoksa bence gereksiz olur maliyet yüksek çıkar.. ölçüm yapıp öyle karar ver, hiç bakmadan almak gibi bir hata yapma
                      parada sıkıntı yok diyorsan da 1.8 stroker kit alabilirsin rmw..

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        yükseklerde gözün yoksa elleme hiç abi
                        300 + için piston kol lazım ama altına çok gerekli değil.. yüksek sıkıştırma bir piston ile değişirsen biraz kazanç sağlarsın ama orjinal çapta hatırladığım kadarıyla wiseco harici piston yoktu.. wisecolarda genelde piston eteğinden çatlarlar hiç girme.. orjinali 8.3 sıkıştırmanın, cp de 77.5 mm 9 cr olan piston vardı.. eğer kompresyon kaçağı vs gibi rektifiye gerktiricek durum varsa alıp değişebilirsin ama yoksa bence gereksiz olur maliyet yüksek çıkar.. ölçüm yapıp öyle karar ver, hiç bakmadan almak gibi bir hata yapma
                        parada sıkıntı yok diyorsan da 1.8 stroker kit alabilirsin rmw..
                        Para ile uzun zamandır aramız bozuk birbirimizi görmezden geliyoruz Aslında ocak ayında bi düşüncem vardı benim stroker konusunda ama devamını getıremeden askıya almıstım araba artık 171k oldu azbuçuk bişeyler yapmak derdindeyim aslında bir araya gelip kaputu açıp karşısında geniş geniş tartışmak lazım
                        IS IT LOVE?

                        www.MINIClubTR.com

                        sigpic

                        Yorum Yap


                          #13
                          abi sende napıyosun geceleri taksiye filan mı çıkıyosun maşallah o nası km helal olsun o km de hala sağlıklı yürüyosa
                          bence bi kompresyon değerlerine bak, anormal bir değer çıkmazsa hiç girme.. sağlıksız bir durum varsa da 77.5 cp piston al devam et.. sakın wisecoya filan bulaşma.. sıkıştırma istiyorsan da zamanında cosworth ince conta üretiyordu, yoksa da oem conta ile topla risk alma derim ben çok masrafa girmek istemiyorsan

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            abi sende napıyosun geceleri taksiye filan mı çıkıyosun maşallah o nası km helal olsun o km de hala sağlıklı yürüyosa
                            bence bi kompresyon değerlerine bak, anormal bir değer çıkmazsa hiç girme.. sağlıksız bir durum varsa da 77.5 cp piston al devam et.. sakın wisecoya filan bulaşma.. sıkıştırma istiyorsan da zamanında cosworth ince conta üretiyordu, yoksa da oem conta ile topla risk alma derim ben çok masrafa girmek istemiyorsan
                            şirket arabası km lerine geldi artık gidip düşürtsemmi acaba sonuçta bende araba bi aksilik olmazsa satma niyetim yok çok masrafı olmayan bi iş istiyorum ben bu hafta bi karar vermem lazım go pro aldık akvaryumu çekiyoruz zoruma gidiyo hahahah
                            IS IT LOVE?

                            www.MINIClubTR.com

                            sigpic

                            Yorum Yap


                              #15
                              beygirden bahsedelim kç beygir istiyoruz nedir düşüncemiz

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X