Arabama piston +kol düşünüyorum tavsiyeleriniz her konuda yardımcı olacaktır ne yapmak lazım ? ne almak lazım ?
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R53 piston + kol
Çöküş
X
-
Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArabama piston +kol düşünüyorum tavsiyeleriniz her konuda yardımcı olacaktır ne yapmak lazım ? ne almak lazım ?
Piston için tavsiyem ya CP yada Arias piston.
Kol için RMW, Carrillo ve bi marka daha var unutum adınıRMW tuned.... is yours?
-
Km fazla ayroca Luaicim1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKm fazla ayroca Luaicim
Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDaha saglikli olsun diyorsun ozaman $1100 - $1300 civari bi maliyeti olur
Yorum Yap
-
Aslı oz` tarafından gönderilmiş Mesajı gösterturbo yapmıcaksan kollara dokunma derim
CP piston al orjinal sıkıştırmanın üstünde bir sıkıştırma al hem kasnağını küçük takarsın hemde soğuk hava üflerken SC beygirin yüksek olur
orjinali 8.5~ sanırım sen 9 yada 9.1 felan alabilrsin
Aslı Haluk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKesinlikle kollara dokunma r53 ün kolları iyi pistonun kalitesi ve maliyetli adresi cp
Bu hafta sanayide olacam bi konuşmak lazım bu işleri
Yorum Yap
-
yükseklerde gözün yoksa elleme hiç abi
300 + için piston kol lazım ama altına çok gerekli değil.. yüksek sıkıştırma bir piston ile değişirsen biraz kazanç sağlarsın ama orjinal çapta hatırladığım kadarıyla wiseco harici piston yoktu.. wisecolarda genelde piston eteğinden çatlarlar hiç girme.. orjinali 8.3 sıkıştırmanın, cp de 77.5 mm 9 cr olan piston vardı.. eğer kompresyon kaçağı vs gibi rektifiye gerktiricek durum varsa alıp değişebilirsin ama yoksa bence gereksiz olur maliyet yüksek çıkar.. ölçüm yapıp öyle karar ver, hiç bakmadan almak gibi bir hata yapma
parada sıkıntı yok diyorsan da 1.8 stroker kit alabilirsin rmw..
Yorum Yap
-
Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı gösteryükseklerde gözün yoksa elleme hiç abi
300 + için piston kol lazım ama altına çok gerekli değil.. yüksek sıkıştırma bir piston ile değişirsen biraz kazanç sağlarsın ama orjinal çapta hatırladığım kadarıyla wiseco harici piston yoktu.. wisecolarda genelde piston eteğinden çatlarlar hiç girme.. orjinali 8.3 sıkıştırmanın, cp de 77.5 mm 9 cr olan piston vardı.. eğer kompresyon kaçağı vs gibi rektifiye gerktiricek durum varsa alıp değişebilirsin ama yoksa bence gereksiz olur maliyet yüksek çıkar.. ölçüm yapıp öyle karar ver, hiç bakmadan almak gibi bir hata yapma
parada sıkıntı yok diyorsan da 1.8 stroker kit alabilirsin rmw..
Yorum Yap
-
abi sende napıyosun geceleri taksiye filan mı çıkıyosun maşallah o nası km helal olsun o km de hala sağlıklı yürüyosa
bence bi kompresyon değerlerine bak, anormal bir değer çıkmazsa hiç girme.. sağlıksız bir durum varsa da 77.5 cp piston al devam et.. sakın wisecoya filan bulaşma.. sıkıştırma istiyorsan da zamanında cosworth ince conta üretiyordu, yoksa da oem conta ile topla risk alma derim ben çok masrafa girmek istemiyorsan
Yorum Yap
-
Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı gösterabi sende napıyosun geceleri taksiye filan mı çıkıyosun maşallah o nası km helal olsun o km de hala sağlıklı yürüyosa
bence bi kompresyon değerlerine bak, anormal bir değer çıkmazsa hiç girme.. sağlıksız bir durum varsa da 77.5 cp piston al devam et.. sakın wisecoya filan bulaşma.. sıkıştırma istiyorsan da zamanında cosworth ince conta üretiyordu, yoksa da oem conta ile topla risk alma derim ben çok masrafa girmek istemiyorsan
Yorum Yap
Yorum Yap