Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Dos oil catch can

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    satış için 100 mesaj sınırı oldugundan mesaj silinmiştir.

    Bir yorum yaz:


  • Yekta
    yanıtladı
    Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Toplanan yag yeniden kullanilirmi peki

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Sinek yagiyla karistirilip kullanilabilir abi
    Bi mahsuru yok kullanmanin saf yag ama zaten kullanacaginiz kadar birikmez, eger saglikliysa araba her bakimda en fazla yarisi dolar haznenin

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Toplanan yag yeniden kullanilirmi peki

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Yok onu belediye gelip alıyo doğaya zarar vermesin diye

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Toplanan yag yeniden kullanilirmi peki

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Yekta
    yanıtladı
    Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cadde kullaniminda faydalari nedir arkadaslar ?


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    mantık buharlaşan yağı toplamaktır.. normalde buharlaşan yağ külbütor kapağından çıkıp tekrar emme sistemine geri verilir ve motorda yakılır, ama bu yağ zamanla bütün emme sisteminde dolaştığından pisliğe tıkanmalara neden olmaktadır.. intercoolerınız söküp içine bakarsanız dediğimi anlarsınız bu parça külbütör ile emme hattı arasına takılır ve buharlaşan yağın büyük bir kısmı yoğuşma ile sıvı halde hazne içinde depolanır.. performans olarak bir artısı olmasada zamanla oluşacak eksilerin önüne geçmenizi parçaların daha verimli çalışmalarını sağlar..

    r53 için birkaç örnek montaj şekli, r56 larda da pek farklı değil

    http://www.northamericanmotoring.com...-how-to-3.html

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    her tur kullanım için faydalı özellikle bizim gibi direct injection olan motorlarda.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Cadde kullaniminda faydalari nedir arkadaslar ?


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • seccop
    yanıtladı
    bence basıt gozukuyor fıyatına gore...

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Bende var Alen abi satabilirim hic kullanmadım

    Bir yorum yaz:


  • AYHAN
    yanıtladı
    Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    BSH ve DOS ayni sey...
    Kalitesiz degil o zaman .

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Alicaksan parasina bakma bsh al abi .
    BSH ve DOS ayni sey...

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    ok custom yapicaz demek ki

    Bir yorum yaz:


  • AYHAN
    yanıtladı
    Alicaksan parasina bakma bsh al abi .

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Cok kalitesiz onu aynisi turkiyede yaptirirsin ben olsam M7 nin alirim kaliteli

    Bir yorum yaz:


  • Yekta
    yanıtladı
    çok pahalı.. hiç öyle marka şeyler bakmana gerek yok abi noname birşey bile alsan işlev aynı, tipini beğendiğini alabilirsin..

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X