Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Yanlamak istiyenler için:)
Çöküş
X
-
istanbula kar geliyomus. hatta.denizlide yogun kar yagisli korkmuyo degilim biri gelir patlar diye.. bu arada bi easydrift aparati pahaliymis sanrm
-
bizler icin sorun degil bu hava sartlari da, diger suruculere guvenmemek lazim. mevsimlik lastikleriyle, fren mesafesi birakmadan cok hizli gidiyorlar. gecen hafta bir kaza atlattim ben de... allah kimsenin basina vermesin
Bir yorum yaz:
-
kekuti gecmis olsun bugun bilgiyi aldim dogadan. allah hic birimizin basina vermesin. kar yagiyo yollar easy drift icin uygun olcak gibi
Bir yorum yaz:
-
Bu arada bilmeyenler icin, benim yasadigim kaza sureciyle ilgili aramizda sakadir kasko muhabbetimiz
Yeni uyelerimizde var, pertci vs degilim
yanlis tanimasin kimse
Bir yorum yaz:
-
Sen benim arabanin son halini gormedin tabiAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHavalar guzel
denesek mi hahhahaha
Sali gunu kar geliyormus hem... Ama deneriz sonra
Dunden razisiniz bakiyorum daAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösteritinayla kaskodan para alinir
Bir yorum yaz:
-
itinayla kaskodan para alinirAslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVar
degerlendiririm mi diyorsun

Bir yorum yaz:
-
Havalar guzelAslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVar
degerlendiririm mi diyorsun

denesek mi hahhahaha
Bir yorum yaz:
-
Bir yorum yaz:
-
Kaskon varmiAslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı gösteryaa bu nee, ben de bayildim.
bunu kesinlikle denemeliyiz...
Bir yorum yaz:
-
bayildim
doa bana japon ruhlu MINIsini verirse ajan J donusu showu yapabilirim, cok keyifli olur :P
Bir yorum yaz:
-
çok iyimiş ya kaskonun geçerli olduğu alanlar tercihen daha iyi olur
Bir yorum yaz:
-
bi örnek video varsa iyi olurAslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadaslar ugrasmayin 350Z veriyim isteyene hahaga
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: