Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Yanlamak istiyenler için:)

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • ycanciftci
    yanıtladı
    istanbula kar geliyomus. hatta.denizlide yogun kar yagisli korkmuyo degilim biri gelir patlar diye.. bu arada bi easydrift aparati pahaliymis sanrm

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    bizler icin sorun degil bu hava sartlari da, diger suruculere guvenmemek lazim. mevsimlik lastikleriyle, fren mesafesi birakmadan cok hizli gidiyorlar. gecen hafta bir kaza atlattim ben de... allah kimsenin basina vermesin

    Bir yorum yaz:


  • ycanciftci
    yanıtladı
    kekuti gecmis olsun bugun bilgiyi aldim dogadan. allah hic birimizin basina vermesin. kar yagiyo yollar easy drift icin uygun olcak gibi

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Bu arada bilmeyenler icin, benim yasadigim kaza sureciyle ilgili aramizda sakadir kasko muhabbetimiz

    Yeni uyelerimizde var, pertci vs degilim yanlis tanimasin kimse

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Havalar guzel denesek mi hahhahaha
    Sen benim arabanin son halini gormedin tabi Sali gunu kar geliyormus hem... Ama deneriz sonra

    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    itinayla kaskodan para alinir
    Dunden razisiniz bakiyorum da

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Var degerlendiririm mi diyorsun
    itinayla kaskodan para alinir

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Var degerlendiririm mi diyorsun
    Havalar guzel denesek mi hahhahaha

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kaskon varmi
    Var degerlendiririm mi diyorsun

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    yaa bu nee, ben de bayildim.
    bunu kesinlikle denemeliyiz...
    Kaskon varmi

    Bir yorum yaz:


  • dims
    yanıtladı
    yaa bu nee, ben de bayildim.
    bunu kesinlikle denemeliyiz...

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    bayildim
    doa bana japon ruhlu MINIsini verirse ajan J donusu showu yapabilirim, cok keyifli olur :P

    Bir yorum yaz:


  • çağlar uluçay
    yanıtladı
    çok iyimiş ya kaskonun geçerli olduğu alanlar tercihen daha iyi olur

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaslar ugrasmayin 350Z veriyim isteyene hahaga
    bi örnek video varsa iyi olur

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Arkadaslar ugrasmayin 350Z veriyim isteyene hahaga

    Bir yorum yaz:


  • 35eRy33
    yanıtladı
    Süper ya


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X