Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Sarı r56 S (34 SY 142)
Çöküş
X
-
Hosbulduk tesekkurler...
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiiyi günlerde kullanman dileğiyle tekrar hoşgeldin
Bir yorum yaz:
-
kazasız belasız cezasız günlerde kullanman dıleğıyle,keyıflı forumlar....
Bir yorum yaz:
-
Benimde sari hep kafamin bi kosesinde duruyordu tamda kafama gore bir arac bulamadim. Baska bir renge mi yonelsem diye dusunurken denk geldi
iyide oldu bir sikintisi yok cok memnunum 
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Kendi aracımı almadan nasyonelde gidip baktım Enis abiyle anlaşamadık bir türlü daha sonra R56 almaktan vaz geçtim R56 fikrini akılma sokan araçtır kazasız belasızAslı OAtes tarafından gönderilmiş Mesajı gösterEvet o araç
Tesekkurler.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Teşekkürler hoşbuldukAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCoook basarili!
Tekrardan hosgeldiniz keyifli forumlar..
Bir yorum yaz:
-
herkese çok teşekkürler
İstanbuldaki buluşmayı bende bekliyorum eğer uyarsa gelip tanışmak isterimAslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkazasız belasız... istanbul bir buluşma yapsın artık rengarenk olacak
Bir yorum yaz:
-
kazasız belasız... istanbul bir buluşma yapsın artık rengarenk olacak
Bir yorum yaz:
-
Evet o araçAslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMerhaba araç nasyonelde duran araç mıdır ?
kazasız belasız kullanın
Tesekkurler.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: