Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sarı r56 S (34 SY 142)

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Melih Özlem
    yanıtladı
    Maşallah Allah kaza bela göstermesin çok güzel duruyor

    Bir yorum yaz:


  • OAtes
    yanıtladı
    Hosbulduk tesekkurler...

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    iyi günlerde kullanman dileğiyle tekrar hoşgeldin

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Hoşgeldin Kaan'dan duymuştum bi kaç kere aracı

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    Hosgeldin kanka

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    kazasız belasız cezasız günlerde kullanman dıleğıyle,keyıflı forumlar....

    Bir yorum yaz:


  • OAtes
    yanıtladı
    Benimde sari hep kafamin bi kosesinde duruyordu tamda kafama gore bir arac bulamadim. Baska bir renge mi yonelsem diye dusunurken denk geldi iyide oldu bir sikintisi yok cok memnunum

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Aslı OAtes tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Evet o araç Tesekkurler.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Kendi aracımı almadan nasyonelde gidip baktım Enis abiyle anlaşamadık bir türlü daha sonra R56 almaktan vaz geçtim R56 fikrini akılma sokan araçtır kazasız belasız

    Bir yorum yaz:


  • OAtes
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Coook basarili!
    Tekrardan hosgeldiniz keyifli forumlar..
    Teşekkürler hoşbulduk

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Coook basarili!
    Tekrardan hosgeldiniz keyifli forumlar..

    Bir yorum yaz:


  • OAtes
    yanıtladı
    herkese çok teşekkürler

    Aslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kazasız belasız... istanbul bir buluşma yapsın artık rengarenk olacak
    İstanbuldaki buluşmayı bende bekliyorum eğer uyarsa gelip tanışmak isterim

    Bir yorum yaz:


  • orcun
    yanıtladı
    maşallah nazar değmesin

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    kazasız belasız... istanbul bir buluşma yapsın artık rengarenk olacak

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Yellow larımız artıyo maşallah alah kaza bela gostermesın

    Bir yorum yaz:


  • OAtes
    yanıtladı
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Merhaba araç nasyonelde duran araç mıdır ?

    kazasız belasız kullanın
    Evet o araç Tesekkurler.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X